[XOne] Wireless bluetooth headset XBOX 360 Problemen

Discussie in 'Games' gestart door Leis, 10 mrt 2012.

1. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Beste, Mensen

Ik heb gisteren een Bluetooth headset van de 360 gekocht, teervervanging voor de oude wireless headset, maar ik ben er niet tevreden mee. =(
    Bijvoorbeeld ik ga met iemand praten, hoor ik continu gesuis door mijn headset heen en ook als hij niet tegen mij praat, wat erg vervelend is! De oude 360 headset is naar mijn mening 10x beter, daar hoor ik helemaal geen gesuis als ie aanstaat!

Heeft iemand ook toevallig een Bluetooth headset van 360 en heb je de zelfde probleem, hoe heb je dit opgelost?

Bedankt voor het lezen en wellicht een antwoord weet hierop.

2. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Niemand een idee ? :+

3. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Toch raar dat er niemand reageert.. Inmiddels het bedrijf ge e-mailt en een bericht op gehad dat dit hoort bij de headset, right... Dan maar zo veel mogelijk negeren.

Mag een slot op btw.

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ik zou je graag hebben geholpen maar ik heb geen draadloze headset, bedrade ftw :+

5. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Had ik eerst instantie ook, maar ben toch overgestapt naar draadloze headset. Omdat ik deze harder kan zetten en kan ik normaal drinken in plaats van dat de headset mondstuk steeds in mijn glas verdwijnt! O-)

6. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305

Rietjes ftw.

7. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan je wel helpen aan een andere wireless headset voor weinig!
    Ik heb er 1 in het zwart en 1 in het wit,beide met usbkabel:p

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De xbox heeft geen bluetooth (wel wireless) maar werkt niet met bluetooth. Ik heb helaas geen wireless headset dus ik kan je ook niet helpen

9. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zo'n bluetooth headset. Ik begrijp ook precies wat je bedoeld.
    In het begin hoor je heel erg gesuis etc. Na een tijdje ben je er gewend aan. Ik tenminste wel. Als ik eerst mijn oude draadloze headset op heb, en daarna weer de bluetooth, hoor ik het verschil eigenlijk niet meer.

Is dus gewoon een kwestie van wennen. En nee, ik ben niet doof geworden. :+

Edit: Het zal trouwens wel ergens aan de headset liggen. Want bijvoorbeeld via bluetooth muziek luisteren is prima te doen. Klinkt vrij helder etc.

Waarom reageer ik op een vrij oud bericht. :lol:

Laatst bewerkt: 6 apr 2012
  10. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, dan reageer ik ook maar. :+ Ik heb er ook eentje en het klopt dat deze nieuwe headset veel ruis heeft over het RF-kanaal voor de Xbox 360, maar daarintegen zit die wel lekkerder en valt die niet steeds weg zoals de oude draadloze headset. Als ik schakel naar het Bluetooh-kanaal is er geen ruis en is het signaal ook sterker. :) Alleen heb je daar helaas niks aan voor het gamen. :p

@Fardo: De nieuwe draadloze headset heeft ingebouwde Bluetooth als extra feature. ;)

11. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Bedankt voor "Late" reacties! Ik irriteer mij nog steeds aan de bluetooth headset, waardoor ik geneigd ben om de oude wireless 360 headset te gebruiken. :+

Deel Deze Pagina