[XOne] Fifa Street

Discussie in 'Games' gestart door Maver21, 16 aug 2011.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik zit op het einde van stage 3, maar in stage 4 kom je ook echte spelers/teams tegen.
    Er zijn 33 'events', tenminste als je linksonderin zie je 30/99 staan bijvoorbeeld, en voor een gouden medaille krijg je 3 punten.

    Die losse events zijn zo voorbij inderdaad, maar toernooien duren meestal 6 wedstrijden (poulefase + kwart/halve/finale).
     
  2. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Hehe. Was te laat met cancelen dus dacht het ff te testen en tot nu toe ben ik er erg tevreden over.
     
  3. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Moet soms wel f die beats uitvogelen, kom er offline nog goed mee weg door een panna te maken of een rainbow maar online speel ik niks klaar behalve met snel tiktak spel haha.
     
  4. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Hier nog 1. Bij mij is het nog even snel een pass geven en naar voren tikken. De truckjes etc.. Ik ben nog hard bezig met oefenen 8)
     
  5. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ik ben nog maar in het begin bij WorldTour maar krijg je later ook keuze uit echte spelers in je team of alleen fictieve?
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Vraag ik me ook af..
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    In stage 4 heb je weer van die losse events, hier speel je tegen echte teams en kun je na afloop weer uit 1 vd 3 spelers kiezen.

    Maar let wel even goed op: difficulty bepaald sterk welke spelers je mag uitkiezen. Ik deed ze even snel op Bronze, en tegen Tottenham Hotspur dacht ik even relaxt Van der Vaart te kunnen krijgen. Maar hier kon ik niet eens uit kiezen... alleen maar uit van die frotters. :mad:

    En je krijgt steeds verschillende teams tegen per event, dus je kan bijvoorbeeld Marseille krijgen maar ook Real Madrid. Dus als je relaxte spelers wilt en het team bevalt niet moet je steeds eruit en erin totdat je een chill team tegen krijgt. Dit had ik in het begin niet door, en nu kan ik dus geen chille spelers meer krijgen, omdat je dus maar 1 keer per event een speler kan kiezen...



    Ben nu bezig met het New York event op Gold, wil dat Classic Team wel eens unlocken.
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hoe kan je zien of je een speler gaat krijgen dan, als je die event wint? Daar aan de rechter kant bij de 'prijzen' in de map-menu.
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Bij de losse events: dus bijvoorbeeld bij St. Petersburg en Buenos Aires.

    [​IMG]
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Sorry, voel me echt scheel, maar hoe zie je daaraan dat je een speler kan 'verdienen'? Want is niet bij iedere losse event zo?
     
  11. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies hoe kan ik weten bij welk event ik welke speler kan winnen? Of kan je dat niet zien?
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik weet ook niet hoe je het kan zien, maar ik weet wel dat het in ieder geval geldt bij de losse events in Stage 4. :9
     
  13. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Bergrijp dr weinig van maar heb iig antwoord op mn vraag haha thanks
     
  14. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Op t plaatje van Anthraxxx staat het er niet goed bij, maar bij andere events heb je dan bij Silver een logo staan met een clubnaam, als je die wint kan je een spelen winnen.
     
  15. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan in stage 4 refreshen door start te drukken. nadeel is dan wel dat alle toernooien en challenges restarten in de desbetreffende stage :) .
    Zo kan je dus blijven refreshen tot je tegen je gewenste club komt :).
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Thanks! Al zijn de reallife spelers wel stukken slechter dan je eigen spelers :9.
     
  17. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ze beter, maar dat is mijn ervaring :eek:
    Alhoewel ik Messi niet zo goed vind in dit spel.
     
  18. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Heerlijke game, ben gister met de worldtour begonnen en ben met name fan van de Futsal mode. Lekker met Nederland tegen Portugal o.i.d., ik speel momenteel nog op medium maar de computer geeft goede weerstand!
     
  19. Ola John

    Ola John Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    FIFA Street lukt me al best aardig, ik speel vaak online, wie er een potje wilt kan me uitdagen: Ola John is de gamertag.
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Wat zijn die Street teams in Stage 4 op Gold toch gruwelijk lastig zeg...
    Dollen je de ogen uit je kop, schieten zowat alles raak en hun keeper is een combi van Banks/Pfaff/Van der Sar 8)
     

Deel Deze Pagina