[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 24]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Uiteindelijk toch Chronicle geworden.
    Ik was bang dat het te over the top zou gaan worden en niet geloofwaardig ging worden, maar was wel erg benieuwd. Een paar dingen zag je wel aankomen, maar uiteindelijk toch best een vette film. Viel me zeker niet tegen. Was met een vriend en zijn vriendin, en ook zij vond het een toffe film.

2. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138

Andere films uitzoeken!

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij heeft er toch meer een nodig. ;)

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    [yt]ul4CZrnEFxU[/yt]

Deze moet ik zien. :D

5. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    The Big Year

Jack Black, Steve Martin en Owen Wilson als vogelspotters. Goeie rollen, al blaast Brian Dennehy iedereen weg als vader van Jack Black's personage.

Geen lachuitbarstingen maar genoeg grappige momenten. Al met al een leuke feelgood-movie.

8/10

6. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Holy shit!

Must see :cool:

7. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Haha, facking epic _O_

8. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Had hier gelezen dat How to train your Dragon een leuke animatie film was en moet zeggen dat die inderdaad erg goed was. Vaak denk je wel drie keer na voordat je je kostbare tijd op deze aardbol gaat besteden aan een op eerste gezicht nogal kinderlijke animatie film. Film had eigenlijk wel alles qua sfeer muziek beelden humor.

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Kunnen we zoiets ook niet doen in Nederland? Te beginnen met met de hele RTL crew?

10. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Ben opzoek naar een film ala Definitely, Maybe. Die vond ik echt zeer nice. :D any tips?
    Of verder nog hilarische komedies?

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    I love you man

12. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Al gezien. Vond ik niet zo om eerlijk te zijn.

13. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Gister heb ik The Descendants gezien. Hele sterke film. Heel rustgevend en heftig tegelijkertijd. 8/10

14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Hostel 3
    Niet vernieuwend oid, maar wel erg vermakelijk. Prima mee vermaakt.

15. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Our Idiot Brother vond ik erg leuk. Niet hilarisch, eerder een "kleine" film, maar wel met leuk akteerwerk en bekwame akteurs.

16. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Vanavond Intouchables gezien in de bioscoop. Mooie film. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal over een man die een paragliding ongeluk heeft gehad waardoor hij alleen nog gevoel heeft in het hoofd. Hij zoekt daarom iemand die hem continu met alles helpt en komt op deze manier terecht bij een jongen uit de 'ghetto'. Het lijkt een rare combinatie maar juist dat maakt dat deze film zo goed is. De belevingswerelden van beide personen zijn dusdanig verschillend dat het leuke situaties oplevert. De scene bij de opera en het schilderij zal ik niet snel vergeten. Ik heb twee uur lang met een glimlach gezeten en vaak hardop gelachen. Het is zeker geen standaard comedy, zeker geen drama, maar gewoon een feel-good film die vooral de mooie dingen in het leven benadrukt. Gaat dat zien!!

17. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    Laatst een van de 2 afleveringen gezien van Den Fördömde. Deze politie serie bestaat maar uit 2 afleveringen en is de hoofdrolspeler heeft een trauma opgelopen, en het is verder een leuk en origineel. De aflevering is een soort CSI. 7/10

18. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Poging gewaagd om The Summer of Massacre te kijken, maar die heb ik na 25min (waarvan de laatste 5min wat vooruit gespoeld te hebben) afgezet. Puur slecht dit. Overdreven slechte sfx, ongetwijfeld bewust zo nep, slecht geacteerd, trippend gefilmd en vooral raar en niet leuk / vermakelijk. Lijken een aantal mini films achter elkaar te zijn, maar de rare sfx zorgde er voor dat ik hem heb afgezet.

Erna wat anders aangezet.

Justice League Doom
    Animatie van een uur en een kwartier, wat me uiterst goed is bevallen. Soms niet te veel over na denken (dat ze sneller dan het licht gaan bijv), maar verder erg vermakelijk. Wordt op zoek naar meer van dit soort animatie films / series.

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik lees inmiddels best aardige dingen over Chronicle. Iemand al gezien hier?

20. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Dan in real life
    Nick & Nora's infinite playlist
    Love and other disasters

Vorige pagina. Ik was erg benieuwd, vaak is het met zo'n film of een enorme tegenvaller met veel cliché's ed. of een verrassing. In dit geval wel wat verrast. Viel zeker niet tegen, en al zag je wat dingen aankomen overall toch een hele coole film. Het is een frisse, onderhoudende film..verveeld niet en al zul je vast 1 of 2 keer denken nu zal dit wel gebeuren.. het stoort niet. Vooral de manier waarop het gefilmt is met veelal shacky cam draagt alleen maar bij aan de sfeer; zijnde een sci-fi/ telekinese film.. en als dat thema je trekt loop je zeker niet teleurgesteld de bios uit.

Laatst bewerkt: 19 mrt 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina