1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 6 feb 2012.

  1. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is dan een mooi moment om te zeggen:
    IK ZEI HET TOCH?! naaananananaaaaa
     
  2. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben sinds kort ook maar begonnen met Ultimate Team. Speel al enorm lang Fifa maar nooit naar ultimate team gekeken, speel altijd gewoon head to head. Maar blijkt toch erg leuk te zijn.

    Nu heb ik een bronze team met 99/100 chemistry. Alleen weet ik niet hoe ik nu verder moet. Wat kan ik het beste doen? Gelijk voor gouden spelers gaan? of toch zilver? en moet ik dan pakjes kopen of kan ik beter op de trade pile spelers kopen? Iemand die wat tips kan geven?
     
  3. powah87

    powah87 Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    vond je spelers sowieso vrij sweaty.

    5@back met puur pace en voorin ook:p maja het is erg overrated moet ik zeggen. Als je weet hoe je ze moeten pakken zijn ze wel tegen te houden.

    als bv kijkt naar mijn team waar je tegen speelde, ondanks het allemaal geen high rated spelers zijn snijden ze zo door jouw 5 mans verdediging. Opstelling wat je speelt is aanvallend ook niet erg sterk. Je zei nog dat 4-1-2-1-2 de vervelendste formatie is om tegen te spelen maar 5-2-2-1 is echt wel irritanter. Waarom kies je zelf niet voor 4-1-2-1-2 dan?
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2012
  4. powah87

    powah87 Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Meteen voor gouden gaan. Ben je van plan om geld uit te geven? En pakjes openen?

    Zo niet:

    Koop gouden spelers voor rond de 300 a 350 coins met minimaal 7 contracten erop. Hiermee ga je wedstrijden spelen en cups winnen. Zijn de contracten van de spelers op dan discard je ze voor 300 coins en dan ga je opnieuw gouden spelers kopen voor 300 a 350 coins. Dit gewoon blijven doen totdat je 10.000 ongeveer hebt en dan ga je een beetje handelen. Spelers goedkoop kopen en natuurlijk duurder verkopen. Als je gaat handelen moet je wel zorgen dat je een beetje kennis van de markt hebt. Dus van te voren spelers in de gaten houden of ze verkopen als andere ze te koop hebben staan enzo.

    Succes.
     
  5. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik ga m'n 41212 bpl team denk ik verkopen. Kwa defense ligt het gewoon niet. Helemaal omdat ik een tijd serie a heb gehad.

    Ga proberen een 4312 te maken. Vorig jaar ook gespeeld en ging me erg goed af. Nu gewoon een goede balans vinden.

    Verdediging en aanval is natuurlijk makkelijk. Alleen de drie cm's en cf moet ik ff invullen.

    If boateng-cambiasso-sif marchisio

    Cf denk ik aan Sneijder of di natale.
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Torres twee keer gescoord! nu moet hij wel IF komen. Als hij er eentje tegen zijn lichaam aan had gekregen en per ongeluk in het goal had geduwd had hij nog IF moeten komen! H
     
  7. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik gun het Torres serieus wel heel erg hoor. Was altijd een geweldige spits, ik hoop dat het vanaf nu weer beter gaat met hem.
     
  8. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Robben wordt ook weer IF na 3 doelpunten
     
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hoeft niet hoor. Bij de jong was dat ook niet. En guidetti. Hoop Torres
     
  10. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Jaaa ik was blij zeg, ookal is het maar tegen Leicester. 2 Assists en 2 Goals verdient zeker wel een mooie IF, hopelijk worden zijn Shooting en Passing lekker omhoog gegooid, zijn 2e goal was een kopbal dus misschien ook wat heading erbij, zijn snelheid zat al goed, dus kortom verwacht ik een Topspits. :thumbs:

    EDIT: Bekerduels tellen wel mee toch? Anders weer geen IF :mad:
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2012
  11. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb momenteel mijn bundesliga team te koop staan en heb tot nu toe een kleine winst, heb natuurlijk niet zoveel coins als de meeste van jullie. Weten jullie een fijn team om te maken met ongeveer 55k ? Ik vind snelle spelers sowieso fijn op de vleugel.. _0/
     
  12. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Snelle spelers op de vleugel = Liga BBVA

    Maak een 4321 team, je kan een leuk team maken voor 55k, spits zou ik zowiezo normale benzema nemen
     
  13. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    oke bedankt, zou ik diego alves als keeper nemen?
     
  14. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    ik heb mn voornemens voor dit team:
    diego alves-arbeloa-raul albiol-pepe-marcelo-sahin-alonso-keita-pedro-benzema-sanchez
     
  15. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ff voor de duidelijkheid, Torres wordt geen if. Aangezien fa cup niet meetelt.
     
  16. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Een Valdes is voor een paar K ook al beschrikbaar :thumbs:
     
  17. FUTTER

    FUTTER Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Valdes is de slechtste keeper ooit op Fut, wat is die gast slecht zeg, zou Diego Lopez van Villareal nemen..
     
  18. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Pfff... het was ook te mooi om waar te zijn :mad:
     
  19. Stoeipoesss

    Stoeipoesss Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel in een 41212 formatie en mijn team is als volgt.

    ------Torres-----van persie
    -----------modric
    ----bale------------if ben arfa (gervinho)
    -----------y. touré
    enrique- david luiz- kompany- richards
    -----------hart

    Ik vind alleen dat bale en ben arfa he weinig mee naar voren lopen. Ik wil niet ultra attacking spelen. Hoe zorg ik ervoor dat zij meer als vleugel spelers gaan fungeren? Wat wel fijn is, is dat bale ook lekker mee verdedigt en enrique er soms langs stoomt.

    Ik heb er ook over nagedacht om mijn team in een 4321 team te veranderen, maar daar heb ik geen zin in haha.

    Iemand nog andere suggesties? Of spelers die jullie mij aanraden?
     
  20. TictaCNL

    TictaCNL Active Member

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand na fucking 12 maanden niet scoren opeens twee intikkertjes maakt verdient hij het sowieso niet om IF te worden. Denk eens na.
     

Deel Deze Pagina