Gamedumper is helemaal over voor mij:
Mass Effect 3 pre order geplaatst, (automatische) verzendbevestiging gehad, op de dag van de release (do 8-
niet binnen, vr 9-3 niet binnen.
Ik contact proberen te zoeken met die mensen maar reageren doen ze nietop emails. Had gezegd dat mocht mijn order niet voldaan kunnen worden met hun eerste voorraad ik dit niet erg zou vinden als ze dit konden zeggen en dan mijn geld terug konden storten, maar zoals gezegd geen reactie.
Na lang zoeken eindelijk een telefoonnummer gevonden van de overkoepelende organisatie (nextic).
De medewerker vertelde mij (zoder dat die t zeker wist) dat mijn order wel verzonden is en dat, mocht ik hem na 10 dagen nog niet hebben opnieuw contact met hun moest opnemen tot die tijd kon die vrij weinig.
Nu weer een dag later nog mijn spel niet binnen en op de site van gamedumper staat duidelijk dat ik na 3 dagen contact op moet nemen.
Nu dus een email gestuurd dat ik mijn geld terug wil uiterlijk maandag, is toch te gek voor woorden dat een (betalende) klant de dupe moet zijn omdat hun of de post NL een fout maakt of de afspraak niet nakomt.
Om nu naar de winkel te lopen en daar mijn mas effect 3 te kopen zit er ook niet in dan zul je zien sturen ze nog een keer dat spel op en zit ik er met 2.
Eerder een preorder van Skyrim besteld (misschien ook wat andere titels maar dit weet ik niet meer) dit ging gewoon goed maar zodra er iets mis gaat ist waardeloos bedrijf, een echte afrader dus
Klik om te vergroten...