Nou ja... eigenlijk is het een waardeloze serie. De acteerprestaties van de helft van de cast zijn echt dramatisch. Soms is het vreselijk fout. Al dat geneuk ben ik inmiddels ook beu, en het vechten is ook niet meer zo spannend, omdat we dat ook al zo vaak gezien hebben. Het enige dat ik nog écht boeied en goed vind, zijn de constant wisselende plannetjes en politieke spelletjes.
Daar ben ik het niet mee eens. Ik vind het zeer vermakelijk om naar te kijken. Veel toffer nu ze 'vrij' zijn.
Goed dan, nu ik mezelf hier toch al te kakken heb gezet.. Ben ik de enige die zo nu en dan de weg kwijt is wat betreft de beweegredenen van Lucretia? Ben t spoor aardig bijster. Wellicht dat iemand hier wat nog wat duidelijkheid over kan scheppen? Veel verder dan positiebehoud kom ik niet, maar ook dat lijkt de laaste afleveringen niet helemaal in lijn te zijn het haar acties. Tis wat mij betreft een beetje doorgeslagen wat betreft intriges etc. Of ik heb gewoon weer iets gemist natuurlijk
Ik heb de boel al een tijdje gemist, maar waar kan ik eigenlijks het beste de afleveringen bekijken? Heb de series helaas niet meer gevolgd sinds Blood and Sand en zou graag het 2e seizoen willen zien. Niet die serie voor Blood and Sand.
Gods of the Arena is juist zeer tof om te kijken voordat je aan Seizoen 2 begint. Waarom wil ik niet zeggen ivm spoilers.
Nou goed dan: Waar kan ik het beste GOTA en S2 kijken dan? Ik heb dit al sinds BaS op TV is geweest niet meer gevolgd. Alleen het nieuws even gevolgd toen Spartacus net aan Kanker was overleden. Ja, hij was Spartacus, dat moge duidelijk zijn. Daarna is het gewoon weer ingekakt, misschien ook wel deels door overdreven veel sex en voor mijn gevoel neppe 300 momenten.
11 sept 2011 is 'ie overleden. Het was echt een baas, maar zelfs een Spartacus kan niet alle veldslagen winnen (Non-Hodgkinlymfoom).
Aflevering 9 awesome much?! Echt super. Precies waar ik op zat te wachten, ik was zo benieuwd naar het moment waarop Spoiler het eens niet goed zou gaan.
Nou weet ik nog niet waar ik die afleveringen kan kijken. Heeft iemand de link voor me? Ik wil het weekend even wat te doen hebben.