Volgens mij wel gewoon hoor, in Gamlens huis kan je ook gewoon potions enzo bestellen en bij die ene vrouw in Lowtown bij de ingang, tegenover de Hanged Man kan je ze ook bestellen. Volgens mij kan je het daar ook gewoon zien.
Ah, ik zal er straks naar kijken. Heb me nooit echt met potions bezig gehouden, had er altijd genoeg door te looten.
Ja ik ook, en de prijzen voor die dingen die je kan bestellen zijn belachelijk en het zijn toch allemaal effecten die ik niet gebruik. Vond het leuker in DAO, gewoon wat blaadjes in een flesje proppen on the go.
Ha, je hebt gelijk! Ik kon het eerst niet vinden in Gamlen's huis omdat ik simpelweg nog niet met Lady Elegant had gesproken. Nu eens uitknobbelen of ik dus opnieuw moet beginnen of niet om alle resources te krijgen.
Als je er niet uit komt moet je me even PM'en, heb hier de guide liggen en kan het makkelijk voor je opzoeken
Volgens mij moet ik opnieuw beginnen. Er is (volgens mij) Lyrium wat je alleen tijden de Quest Wayward Son (of Act of Mercy) kunt halen... Ik heb op dit moment nog 0 Lyrium terwijl ik beide quests al gedaan heb. Die Supplier achievement is kut. Er zijn er zoveel missable. Als ik deze uiteindelijk weet te halen is het een échte achievement.
En sinds wanneer ben jij zo'n achievement ho? Of vind je Dragon Age II gewoon zo leuk/uitdagend dat je ze allemaal wilt halen? (gewoon interesse, no offense intended oid )
Ik ben geen achievement ho , al zullen mensen anders beweren als ze mijn gamerscore zien... Ik vind het behalen van gewoon achievements leuk, een part of the game. Geeft je een leuke reden/motivatie om door te gaan als je eigenlijk alles al gezien hebt. (achievements hunten is natuurlijk alleen iets wat ik doe bij leuke games, mij zul je nooit van zijn leven een game alleen voor de achievements zien spelen) De DLC heeft me in dit geval gemotiveerd om de resterende 6 achievements ook te gaan halen. Hoe veel ik ook geklaagd heb over de gamel ik kwam (en kom) toch steeds naar de game terug. Ondanks zijn vele minpunten heeft het gewoon iets... En ondertussen blijft Skyrim vrijwel ongespeeld in een la liggen.
Gewoon interesse was het ook Ja je hebt gelijk, de game heeft inderdaad wat, ik heb hem ook drie keer uitgespeeld maar ik heb nog steeds niet alle achievements omda ik rush omdat ik gewoon telkens benieuwd ben naar de verschillende eindes (MQ en romances) en meh. Ik blijf er inderdaad naar terugkomen en heb nog talloze toffe games liggen
Zo, alweer lekker op weg met mijn rogue Verloren zus van mijn main character. Dulle's Angels Mijn dame Merril Bethany Isabela Speel nu gewoon lekker op Casual, dus let veel minder op wat een gezonde party samenstelling is. Ook de hele tijd de sarcastische opmerking kiezen. Met mijn main character ben ik altijd te aardig om dat te doen, dus nu is de kans om eindelijk lekker irritant te zijn.
Yay \o/ Niet verwacht dat ik het zou halen, maar overal sarcastisch antwoord op geven is verrassend leuk. Ook leuk hoe Spoiler Mijn ontmoeting met Alistair deze keer anders was. Met mijn main guy kwam ik hem in de Hanged Man tegen, deze keer riep ie me naar de Viscount Keep. Of ik moet vergeten zijn dat dat de vorige keer ook gebeurd was.
Over je spoiler: Spoiler Dat hangt ervanaf wat je hebt gekozen bij je achtergrond van je Hawke: Als Alistair koning is geworden roept hij je naar de Keep, als je hem ontslaat als Grey Warden zit hij in de Hanged Man en als hij gewoon een Grey Warden blijft kom je hem bij het eindgevecht tegen Congrats, trouwens
Nou, deze toch maar eens gekocht. Voor een 10tje (zavvi) kon ik deze niet laten liggen. Heb Origins met héél véél plzier gespeelt, en ik weet dat deze lange na niet in de buurt komt van Origins, maar goed, voor 10 euro......
Ach, tja, het main verhaal is totdat je hem hebt uitgespeeld kut, want achteraf snap je opeens alles De sidequests en de romances zijn nog wel tof, imo, maar je kan dus niet meer met je partymembers praten wanneer je wilt.
Main story uitgespeelt; Ik moet zeggen, viel me niet tegen eigenlijk. Komt natuurlijk ook omdat ik er al niet veel van verwacht had na alle slechte verhalen over de game, maar ik heb (daarom?) best van de game genoten. Heb helaas ook niet de supplier Achievo; kwam er pas later achter dat die er was en wist dat ik in de Bone Cave (of hoe dat ook heet) al 1tje vergeten was, dus ik heb er verder niet teveel naar lopen zoeken. Ook de Romantic heb ik niet; had met mijn FemChamp een romance met Isabella, maar iets heb ik blijkbaar niet goed gedaan. Heb ook steeds de kant van de Mages gekozen; de templars zijn net wat té fanatiek. Wat ik wel zo goed vind is dat beide kanten ook echt goede punten hebben, zodat ik ook echt vaak moeite had om te kiezen (behalve in het laatste hoofdstuk, dat was wat makkelijker--->mages). En Anders op het eind.....damn, dat was echt een WTF moment! Met heel veel Spoiler pijn heb ik hem afgemaakt (met een stab in the back nog wel! ai!)..... Bij Mass Effect is het voor mij veel duidelijker als het op keuzes aankomt, maar bij Dragon Age is dat echt moeilijker.....heb vaak echt gewoon minuten na zitten denken wat ik zal doen! Het einde is lekker open; ik hoop op een deel 3 die beide hoofdrolspelers samenbrengt; hoe cool zou dat zijn!\o/ Zo, nu nog effe de DLC doen (Legacy en Mark of Assassin) en dan een 2de pt waarin ik de Templar kant zal kiezen en meteen de rest van de achievootjes. Ik wil deze, net als Origins, op 100% hebben.
Komt deze locatie je bekend voor? Als je echt een romance had met haar, en je sprak daar met haar dan zou de achievement dus op dat punt unlocken. Niet eerder. Als je de achievement daar niet kreeg, dan...had je geen romance. En voor die Supplier achievement; volgens mij is het niet zo erg als je er 1 mist. Bij Black Emporium kun je je resources kopen en zolang je maar op 66 stuks uitkomt zou het goed moeten zijn
Ken ik, weet ik. Weet ook al wat ik fout heb gedaan; na haar 2de gift ben ik vergeten met haar te praten. Heb ik ook gedaan, maar bij mij geen achievo....dacht dat het waarschijlijk gepatched zou zijn ondertussen, maar zal het voor alle zekerheid straks nog een keertje proberen, en dan extra goed kijken of ik echt alles heb.... Lang leve back-upsaves!\o/
Geen DLC meer. Maar ik denk dat het beter is. Dat ze zich nu volledig op DA3 focussen. Als je naar deze lap tekst kijkt lijken ze echt hun best te doen. Ik heb iig goede hoop dat ze op zijn minst proberen DA3 beter te maken dan DAII. Nu is dit waarschijnlijk alleen maar loze PR praat, maar toch. Hoop doet leven. (ik had dit misschien ook in het DA3 topic kunnen posten, maar om het daar nu voor te kicken. Is het niet concreet genoeg voor)
Brengt de sfeer en style van Origins terug, ik heb dan wel alleen de demo van DA2 gezien. Maar man oh man wat zien die omgevingen er saai en slecht uit in DA2 zeg, en heb genoeg videos gezien ook ervan om dat te kunnen zeggen. Origins had veel meer sfeer. Maar behoud wel het combat systeem, want die vind ik echt veel beter en levendiger dan die van Origins. Ik heb nooit echt kunnen wennen aan het combat systeem in Origins, en daardoor zal ik de game wellicht nooit uitspelen ook.
Ik heb dan liever een kruising tussen Origins en DAII. DAII leek imo te veel op button mashen. Origins had ik zelf geen enkel probleem mee, maar ik snap ergens wel waarom sommigen dat wel hadden. Dus doe dan maar wat er tussen in.