Ja snap niet dat ze Hans nog uitnodigen. Ze doen altijd alsof iedereen hem daar wil hebben maar ken niemand in m'n omgeving die hem graag op tv zien.
Deja vu! Vorig jaar zei Hansie hansie dat Ajax kampioen zou worden en toen werd hij ook belachelijk gemaakt.
Ja, wel als ik 'hilarisch' en allemaal gelach lees, dan zou ik het wel graag willen weten. Dan kan ik het ook even zelf opzoeken, weet ik naar wat ik moet zoeken. Ik kan op maandag niet kijken dusja.
Iemand 'Leven als een prof' gezien gisteren, met Narsingh? Die rare kale man herhaalde blijkbaar steeds dat Narsingh naar Ajax moest, waarop hij reageerde: 'Ik weet niet of ik naar Ajax ga, er zijn meer topclubs in Nederland, zoals PSV.'
PSV is toch een topclub voor Nederlandse begrippen? Niet van het niveau Ajax, maar wel een van de topclubs in Nederland.
Daar gaat het niet over, maar eerder over het feit dat hij PSV zegt wanneer hij het heeft over zijn keuze van volgende club, dat Ajax nog niet eens zo zeker is. Dat hij dan PSV zegt boven FC Twente of wat dan ook, toch nice . Zal maar niet reageren op je 'van het niveau Ajax', je lijkt de joodse Aernhem wel.