Beta key laatst bij insidegamer gewonnen alleen op mijn late macbook 2009 geen succes helaas Ik zou hier bijna een nieuwe laptop voor kopen haha
Hebben jullie dat ook dat je de client download niet kan afbreken en later verder gaan zoals met World of Warcraft? Ik voel me een beetje gedwongen de download in een keer af te maken. De volle 7.6 gig, terwijl ik er niet de tijd voor heb de hele dag. Ook gaat het downloaden wel erg langzaam, maar dat ligt niet aan mijn verbinding die normaal 3.3 MB per seconde download.
Ik zie het probleem ook niet echt, desnoods laat je hem als je een trage verbinding hebt een nachtje aanstaan. Problem solved.
zelfs met een crap verbinding is 7.6gig in 3uurtjes wel klaar. Gewoon aan laten terwijl je wow speelt ofzo.
Het probleem is al opgelost. Ik heb even gekeken naar de bandbreedte en die was nogal redelijk druk. Fuck ik dacht ik vanmiddag. Meteen alle opties op snel gezet om sneller te kunnen downloaden. Heb hem nu binnen. Ik dacht eerst even dat het een beta was, maar het is de client voor de full game. 25 mei dus maar installeren en dan hopelijk in Oktober ergens de beta van de nieuwe wow expansion, waar ik overigens op de E3 en Blizzcon veel over verwacht te horen.
Tsja, dat had ik zelf nog niet eens gelezen. E3 dan misschien. Ze zullen toch echt wel een groot event nodig hebben om de nodige dingen bekend te maken. Het kost een studio niet veel, maar het kan ze wel heel veel opleveren.
Wat wil je weten over de nieuwe wow expansion? De open beta is begonnen dus alle info is al op het interwebs. Ze hebben vorige week de press tour gehad en ze gaan echt niet naar de E3 voor info wat allemaal al op http://www.mmo-champion.com/content/ te vinden is.
Komen er ook niet meer aangezien de release date 15 mei is en ze daarvoor geen extra beta testers nodig zijn.