Game is me helemaal ontgaan. Het is dat ik er nu wat van zie. Trailer ziet er wel vetjes uit. Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Volgens mij wordt deze game helemaal niets,kijk meer uit naar Resident evil 6. Toch als grote fan deze game maar eens proberen.
Het ziet er tenminste velen malen leuker uit dan het merendeel van de FPS shooters. Jammer dat ze niet met de engine zijn gegaan van RE5, Capcom wou waarschijnlijk niet die tools lenen ofzo?
Jill Valentine ziet er tenminste uit zoals het hoort. In RE5 leek ze niet eens. Wat ik ervan begrepen heb speel je in de SP met "onbekende" characters. Ik speel toch liever met Jill en Leon. Maar het spel ziet er wel goed uit.
Ja, dit vind ik wel heel tof. Ziet er goed uit, sfeervol. Ik denk dat het lekker stuurt in vergelijking met de oude Resident Evil spellen. Ik houd wel van 3rd person shooters.
Ik ben zelf een groot resident evil fan dus deze moet er zeker ook komen. Zoals ik las zit er ook een goeie single player in. Weet niet of er mensen in mijn friendlist de game kopen ja of nee. Ik weet ook nog niet of ik de game meteen bij launch haal aangezien er tegen die tijd ook andere titels uit komen die ik intressant vind, ook wacht ik even de review af.
Kopen doe ik hem zeker en meteen ook vanaf bij de launch. Heb thuis al de resident evil games dus deze mag er zeker ook bij. Echter verwacht ik er weinig van .
De game komt vrijdag uit. Wie gaat hem kopen? Ik twijfel nog een beetje. Ligt eraan hoe uitgebreid de multiplayer is. Dit spel zou ik echt kopen voor de multiplayer, met de singleplayer als leuk tussendoortje.
Ik heb het spel gisteren ook besteld. Op YouTube heb ik veel filmpjes bekeken van de multiplayer modes en dat zag er bijzonder leuk uit. Best wel wat verschillende modes ook. Ik heb er veel zin in.
Hmm, het spel krijgt wel slechte reviews. Een 4 van IGN en Joystick. Het is wel erg tegenwoordig. Of het is een 9 of een 3. Er lijkt niks meer tussen te zitten.
IGN beoordelen hem niet als enige slecht, Eurogamer geeft een 4, Videogamer een 4, Games Radar een 3 en Strategy Informer eveneens een 3. Zitten ook wel wat positievere geluiden tussen, OPM en OXM geven een 7 en Destructoid een 7.5. Snel even wat reviews gelezen en ze klagen bijna allemaal over de AI van zowel je mede- als tegenstanders, waarbij je team gerust op een muur staat te schieten terwijl de vijand in hun rug staat.