Edit: Dacht dat dit in het spoiler topic was. Zitten wat major spoilers voor deel 2 in. Dus niet verder lezen als je die nog niet gespeeld hebt. Ook over 3 zit er een klein spoilertje in.
Kort, misschien. Weinig toevoegend? Zéker niet. User experience is allemaal rete subjectief en totaal niet op af te gaan, bij de meeste reviews werd de DLC van ME 2 dacht ik gewoon goed gevonden hoor. Je trekt conclusies terwijl je duidelijk geen idee hebt waar je het over hebt, Arival laat bijvoorbeeld zien hoe Shepard de Reapers 3 jaar (dacht ik) vertraging brengt. En Lair of the Shadow Broker is nog veel meer toevoegend. Zo krijg je te zien wie de Shadow Broker is, was en gaat worden. En krijg je een nieuw ras te zien, waar verder (nog) weinig mee is gedaan maar goed.
Dat laatste kan nog komen, gezien de planeet van dit ras niet bezocht is door de Reapers. Dus zij zouden zomaar eens een nieuw über ras kunnen worden in de volgende cycle, mits die er is/komt natuurlijk.
Al met al praat je dus complete onzin.
Wat verwacht je dan precies van een Mass Effect DLC? Een missie op een of andere planeet, wat wil je anders? Een extra zwembad in de Normandy bouwen?
En MP DLC hoef je niet te kopen, je hoort mij ook niet over de nieuwe lijn van een of ander vrouwen mode merk. Ik hoef die kleding niet, dus boeit mij het ook niet als winkels die crap verkopen. Zelfde geldt voor MP DLC, vind je het niks? Koop het dan niet.
Laatst bewerkt door een moderator: 20 mrt 2012