[XOne] Ninja Gaiden 3

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 28 feb 2011.

1. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Jup, wordt gratis DLC. Je krijgt dan de scythe en die claw gloves.

2. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ah, dat is nou een mooie meevaller, vond die 2 wapens overigens ook het tofste:D

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Hoop dat de staff ook wordt released. Altijd leuk om wild mee in het rond te zwaaien. 8)

4. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Wordt helaas ééntje die ik ooit een keer later ga halen, eigenlijk is het toch wel triest dat ze er zoveel uit hebben gehaald en er eigenlijk niks aan toe hebben gevoegd.

Achja.. :+

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ze hebben quicktime events toegevoegd :)

6. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Dat is geen (leuke) toevoeging :+

7. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    DESTRUCTOID Review!

8. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Oh boy! \o/

9. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    That sums it up I guess... zelfs als het MP gedeelte fenomenaal is zou ik deze titel nog aan mij voorbij laten gaan. Beter om positieve energie te focusen naar de volgende technische beat'em up. Iemand die dit genre nauwgezet volgt? Komt er nog een Bayonetta 2? Wordt de nieuwe DMC flashier? Nog andere titels die interessant zijn? Let it hear.

Laatst bewerkt: 20 mrt 2012
  10. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Die nieuwe Metal Gear Rising zou ook wel eens tof kunnen worden qua actie...

Ik heb persoonlijk Ninja Gaiden 2 nog niet eens gespeeld, dus als ik al een Ninja Gaiden game zou kopen en spelen, dan zou het deel 2 worden. En zeker niet de Sigma versie.

11. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Heb net powerslave,s video gezien en.nu weet ik het zeker.
    Deze game is echt crap....

12. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    De Sigma versies van Ninja Gaiden zijn juist erg goed. Deel 1 is daardoor nog een stukkie beter en het brengt deel 2 bijna op het niveau van deel 1. Je hebt voor beiden wel een PS3 (of een vita) nodig.

Metal Gear Rising! Goed dat je mij daaraan herinnert! Wanneer is de release ook alweer?

13. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ben zelf alleen bekend met Ninja Gaiden Black.
    Maar wat is het verschil tussen black en sigma dan?

14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Subtiel en niet alle wijzigingen zijn positief, maar alles opgeteld vond ik het wel *iets* beter.

Je krijgt een paar nieuwe korte levels (als Rachel), nieuwe bosses, tegenstanders en een nieuw wapen (de twin katana werd geintroduceerd in deze versie). De moeilijkheidsgraad is iets gesmooth, checkpoints zijn iets anders verdeeld. Dat geldt ook voor de item placement. De graphics zijn beter (hogere resolutie). Ik dacht dat Black ook al mission modus had en ik meen mij te herinneren dat er extra missies zijn toegevoegd in de Sigma editie. Not sure though.

Door de hogere resolutie leidt de framerate leidt wel in enkele gevallen ietswat en er zijn een aantal vreemde momenten waar het spel content gaat laden. Ook is het maar de vraag of je het zo leuk vindt om met Rachel te spelen. De toegevoegde Six Axis support is ook maar dodgy. Vind je gore belangrijk, dan zou ik voor de US versie gaan. In de EU versie werd dit weggepoetst.

Heb je NG1 nooit gespeeld en heb je een PS3, dan zou ik de Sigma editie overwegen. Heb je NG Black gespeeld, dan is de upgrade minimaal en waarschijnlijk niet de moeite waard (het blijft wel een goede game!).

Ik vond persoonlijk het verschil groter (en positiever) tussen NG2 en NG2 Sigma.

15. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Weet niet of dit filmpje al was gepost, maar er is dus inderdaad gratis DLC onderweg met twee extra wapens (scythe en claws). Er worden ook een aantal bosses aan het einde van het filmpje getoond (NG2 spelers zullen deze herkennen). Lijkt mij geen nieuwe content, anders werd dit er wel bij vermeld.

16. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Sigma is gecensureerd in Europa (de USA versie is wel uncensored), velen vonden de Rachel-levels geen goede toevoeging, en er waren nog een aantal zaken op aan te merken, heb ik vorige week ook nog een hele waslijst van gelezen (volgens mij op het gamefaqs forum of op n4g.com maar geen zin om dat op te gaan zoeken), maar kort samengevat was Ninja Gaiden Black volgens velen gewoon de beste versie van de eerste Ninja Gaiden, en daar sluit ik me ook bij aan.

Het liefst zie ik dat ze Ninja Gaiden Black even afprijzen van 1200msp naar 400 msp zodat ik niet telkens eerst weer die disk erin moet doen als ik die game even een uurtje wil spelen op de 360.

17. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb de game nu in huis liggen en ik vind de game echt niet zo tegenvallen! De actie is weer heerlijk snel en de game kan verdomd lastig zijn! Ik ben begonnen op Hard, omdat er inderdaad gespeculeerd werd dat de game wat makkelijk zou zijn. Nou op Hard, heb je alsnog een taaie game in handen.

Het geval met auto health regeneration valt me erg mee. Je hebt hetzelfde systeem zitten als in Ninja Gaiden 2. Bij Ninja Gaiden 2 kreeg je bij je HP bar soms blijvende schade. Dit kwam dan in de vorm van een rode balk binnen je HP bar. Dit is nu veranderd, en je zal gewoon een deel van je HP bar verliezen. Dit kan je dan weer aanvullen als je Ninpo gebruikt. De Ninpo daarentegen is wel erg overpowered.

En de QTE's vallen erg mee. Ik heb ze niet uitgezet, maar je wordt er niet mee overvallen. In het begin heb je een aantal QTE's, maar in het vechten zelf krijg je nauwelijks tot geen QTE's. Bij platformen (Kunai Wall Climbing) moet je gebruik maken van button combinations, maar niks dat echt storend is.

Ook over de wapens komt inderdaad (al eerder ook gezegd) gratis DLC uit waardoor je de Claws en de Scythe kan krijgen.

Dus ik ben echt niet zo zwaar ontevreden over de game. Het is goed bloederig en kan erg pittig wordne. Oke je hebt geen dismemberment, maar wat had je dan in Ninja Gaiden Sigma series? Dat was wel dismemberment maar geen druppel bloed.

Ik moet eerlijk zeggen dat de game zwaar benadeeld is als ik de reviews zo lees. De game verdiend echt niet zulke lage cijfers, en al helemaal geen 3.0 die IGN heeft gegeven. Zelf zou ik de game tot nu toe een 8 geven. Er zijn wel wat probleempjes te vinden. Eentje die heel storend is, is dat na het gebruiken van Ninpo, de framerate een dipje kan krijgen. Dat hoort niet echt in deze game.

Al met al niet te kritisch kijken naar de reviews en probeer de game eens uit. Het is het echt wel waard.

18. terror stefan

terror stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat was bij deel 2 toch ook vaak? die frame rate drop? ik had er af en toe wel behoorlijk last van iig..maar als t zo is hoe jij t beschrijft haal ik m toch maar in huis ( wilde ik toch al doen):)

19. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ja dat is inderdaad waar. Het is niet echt storend, maar het valt soms wel op. En daardoor voelt Ryu af en toe wat logger aan. Voor de rest ben je gewoon bezig met high-paced combat. Ik zit na een gevecht ook vaak even van: Pfoe, even rustig aan nu. Ik vind het heerlijk en het is echt een game die zeker in mijn kast blijft staan.

20. terror stefan

terror stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke! je hebt me echt overgehaald nu :) als ie maar niet tegenvalt dan. maar deel 2 vond ik ook geweldig en moeilijk ook ! eerst alice ff checken, die game lijkt me ook echt te gek :thumbs:

Deel Deze Pagina