Deze game verdient meer aandacht. Ik heb zelfs ergens gelezen dat het een 'game of the year' kandidaat is!
Hm, een fan site zeker? Met alle respect voor deze game, maar ik kan me niet voorstellen dat het een GOTY wordt. Ik hoop het wel natuurlijk, want als ik een game als Web of Shadows al zo leuk vond, moet je nagaan hoeveel plezier ik zal hebben van een écht goede Spidey game. Ja.
Je Spider-Man avatar doet eerder geloven dat de fanboy in je spreekt dan de realistische gamer, maar ik laat me graag verrassend oor deze GOTY kandidaat
Screenshots doen heel erg denken aan de oude spidey freeroam games van neversoft en dat waren misschien geen goty's maar ik heb me daar wel echt meer dan goed mee vermaakt. Als het webslingen goed werkt is de game al half geslaagd wat mij betreft, dat was in die eerdere games echt fantastisch
Fanboy of niet. Gewoon afwachten. Jullie hebben gezien hoe Arkham Asylum en Arkham City zijn geworden. Allebei top games en ik vind dat Spider-Man dat ook wel verdiend. Commentaar is tot nu toe veelbelovend, dus kan mij niet voorstellen dat deze slechter wordt dan Spider-Man 2/ Ultimate Spider-Man/ Spider-Man Web of Shadows..
Omdat ze alle drie free roam zijn. Dat neemt niet weg dat Spider-Man 2 en Ultimate ook goede games zijn. Ik vond deze zelfs beter dan Web of Shadows.
Na het zien van deze trailer vroeg ik me af hoezo ze niet eens een first person game hiervan maken. Zal vast wel lastig zijn, maar lijkt mij wel tof en is tenminste eens iets anders.
En vanavond de nieuwe webrush trailer! *) Ik vind het er heel strak uit zien. Kan niet wachten. Trailer! http://www.jeuxvideo.com/making-of/...ion-3-ps3-le-pouvoir-de-la-toile-00000867.htm