[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Meeste maps is het niet echt een probleem.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Alleen operation firestorm CQ is echt retesaai als grondtroepen. Enige map waar ik amper zin in heb.
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.862
    Leuk Bevonden:
    2.060
    Die map moeten ze gewoon fixen door aan de andere kant van de weg nog 2 vlaggen neer te zetten. Dan zou hij prima zijn.
     
  4. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Die zitten er al op pc.
    Maar kun je op console maar 12vs12?
    Ik dacht altijd 16vs16.
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Juist minder vlaggen zodat je meer concentratie rond die vlaggen krijgt. Nu maak ik daar 6000 punten en ga ik 0-0...
     
  6. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, operation firestorm was misschien beter geweest met 3 vlaggen, net als caspianborder.
    Als je bij die maps voor de vlaggen gaat kun je vlag na vlag pakken zonder iemand tegen te komen, das een voordeel maar de vijand heef dat ook, dus dan blijf je maar heen en weer rijden.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Of jets eruit en minder heli's erin. Nu zitten vaak de halve teams in de lucht. Paar snipers erbij en je bent 4 vs 4 of 3 vs 3 aan het spelen. Sowieso respawn rate van jets en heli's moet drastisch omlaag of meer en betere AA in de game.
     
  8. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Operation firestorm heeft 3 vlaggen op de 360? Op de PC heeft hij er wel 5.

    Ik vind 4 vlaggen bij Caspian border prima. Kan makkelijk gedekt worden. Het probleem is dat mensen dat niet doen. Gister speelde ik bijvoorbeeld een potje waar bij elke vlag wel een squad stond te verdedigen. Maar wat ik vaak zie in potjes is dat ze met zen allen bij A of D gaan staan. Loop je daar heen om te zien wat ze aan het doen zijn: snipen, campen, explosives spammen en rondjes rennen. :emo:
     
  9. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Je vergeet wat.. de beloofte van Dice voor release van B3 om met meer DLC te komen dan BBC2.

    During the hectic time here at E3, EA decided to skip the show for one announcement: during an investors call, EA announced that the upcoming Battlefield 3 will have “three times as much DLC as Bad Company 2″. Bad Company 2 itself had 7 downloadable content packs, ranging from small updates which included new maps and game modes, to large updates like the Vietnam DLC, which offered a whole new setting, weapons and vehicles.

    Bron

    http://bf3blog.com/2011/06/battlefield-3-to-have-3-times-as-much-dlc-as-bad-company-2/

    Bron

    http://playstationlifestyle.net/201...eld-3-community-with-content-rich-expansions/

    EA revealed that Battlefield 3 has an “aggressive downloadable content plan”, according to EA’s Frank Gibeau.

    Bron:

    http://community.us.playstation.com/thread/3903921?start=0&tstart=0

    Battlefield: Bad Company 2 was one of 2010's best, but even the most ardent fans will agree that downloadable content didn't exactly explode after the game's release.

    It appears developer DICE underestimated the game's popularity and as a result, the DLC offerings were few and far between. But they say they've learned their lesson; they vow to better support the large community after Battlefield 3 arrives. In speaking to Game Informer, DICE executive producer Patrick Bach admitted that not releasing a new map pack for 6 months caused the BC2 crowd to lose interest.

    Bron:

    http://www.psxextreme.com/ps3-news/8534.html

    En helaas zitten er weer 6 maanden tussen.. |:- Blijkbaar toch niks geleerd...





    Hardcore gamers verwend ??? Het zijn juist de casaul gamers die verwend zijn..

    Games moeten steeds mooier van de massa anders worden ze niet aangetrokken om een game te kopen .. De hardcore gamers en pro gamers zetten hun resolutie echt niet op 1900 bij 1200 maar 700 bij 500.
    Waarom snellere scherm opbouw en daardoor en veel hogere FPS ( frames per seconde) kijk maar naar de wedstrijden van E-sport.
    Het zijn juist de casual gamers waardoor de hele game industrie naar de kloten gaat.. Meer custumization optie's als of je daardoor beter gaat spellen.. Killstreaks, perks, attachment, levelsysteem, wapenlevelsysteem enzz allemaal om casual gamers te motiveren hun game langer te spellen. Het gaat er tegenwoordig niet meer om skillz maar om het unlocken van al die shit anders voelt de massa zich niet aangetrokken om verder te spellen. De massa wil beloont worden wanneer ze een kill maken in een shooter kijk naar de puntensysteem in Call of Duty, Battlefield enzz.. Het gaat niet meer om de kill zelf maar om de punten die je scoort. Games worden veel makkelijker gemaakt anders speelt de massa ze niet uit.. Welke shooter gaf nog wat uitdaging om op normaal uit te spellen..? Race games moeten een rewind functie hebben want je zal maar in de laatste ronde er af gaan en heel de race overnieuw moeten doen.. Allemaal bullshit die ze in games stoppen om de massa aan te spreken.. Het is juist de massa die alles mooier, beter, uitgebreider wilt... Je wordt beloont om een level te halen of een game uit te spellen door archievement en trophy's ook weer om de massa te motiveren hun game uit te spellen. Komt er een goede game uit wordt er op diversen forums gezeikt omdat de archievement te makkelijk zijn of weer te moeilijk zijn. Moeten we gamers echt gemotiveerd worden met archievement en trophy's om een game uit te spellen en niet meer om de game ervaring zelf..
    Zo kan ik nog wel even doorgaan maar ik denk dat ik me punt wel duidelijk hebt gemaakt. Het zijn juist de Hardcore gamers en vooral de hardcore Battlefield gamers die er moeite mee hebben welke kant Dice opgaat met de Battlefield franchise.
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2012
  10. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Gast, waar in mijn post heb ik het over hardcore of casual gamers. :emo:

    Ik had het over 'mensen', daarmee doel ik op iedereen aka massa. En die massa wil 'moar maps' en 'moar content'.

    En het puntensysteem bij Battlefield legt de nadruk op teamwork. Battlefield is een echte 'objective' game, daar gaat het juist om punten, niet om doelloos kills maken.

    offtopic: BTW, echte hardcore gamers spelen echt wel op een hoge resolutie, maar wel alle graphics op low. Met hogere resolutie kun je veel preciezer pixel precise mikken met een muis. ;)
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Helaas zijn er 1000x meer casual gamers dan hardcore gamers. En de casual gamers zien liever dingen in een game wat de game helaas meestal verneukt.
     
  12. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Close Quarters-DLC voor Battlefield 3 krijgt nieuwe spelmodus
    Nieuws | 19 maart 2012 - Voor het Close Quarters-uitbreidingspakket voor Battlefield 3 heeft Dice de nieuwe spelmodus Conquest Domination ontwikkeld. De maps in het pakket ondersteunen het speltype Rush juist niet, laat de ontwikkelaar weten op zijn blog.

    Rush is niet aanwezig in Close Quarters, omdat de maps in het pakket daarvoor te klein zijn. Geïnspireerd door de Domination-modus uit de originele Unreal Tournament, hebben de ontwikkelaars in plaats van Rush, Conquest Domination bedacht. Dice legt dit uit als een combinatie van de spelmodus Conquest en het spawnsysteem uit de Team Deathmatch-modus van Battlefield 3 is.

    "Vooral het verdedigen van vlaggen wordt veel belangrijker en je krijgt nieuwe tactische lagen door de subtiele veranderingen die de modus biedt", legt lead designer Niklas Fegraeus uit. "Het doet denken aan de tactieken die ik tot in perfectie oefende in de dagen dat ik e-sports bedreef. Luister naar de voetstappen, schiet op de muur, gooi je granaat, dek allebei een eigen hoek en communiceer voortdurend."

    Bron

    http://www.insidegamer.nl/nieuws/96102/close-quarters-dlc-voor-battlefield-3-krijgt-nieuwe-spelmodus
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2012
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Nice! Nieuwe gamemode is altijd welkom.

    Toch is deze game, zelfs in je eentje, erg gaaf om te spelen. Heb dat jet-gedoe eindelijk onder de knie. Gisteren zelfs een berg met unlocks vrijgespeeld ... eindelijk m'n Air-Radar :) Man-man-man wat helpt dat enorm om je achtervolgers af te schudden zeg! Heerlijk!

    Oh, mijn volgende unlock is "Under-Radar" ... wat doet dit precies? Kon het niet vinden bij de instellingen van de jet?
     
  14. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Die hoef je niet in te stellen. Ik weet niet precies wat 'ie doet. Volgens mij werkt het ook niet 100% zoals het zou moeten.
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Below radar zorgt voor een soort van stealth als je onder een bepaald niveau vliegt (volgens mij alleen als die cijfertjes rood zijn, dus echt laag bij de grond)
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Gelukkig zijn de mensen die in een jet kruipen niet altijd even goed. Ben ik opzich wel blij om ... moet wel eerlijk zeggen dat het vliegen stukken beter gaat. Nog heel even en heb m'n ECM Jammer. Ben benieuwd hoe dat dan weer is t.o.v de IR Flares.

    Gisteren iemand achter me gehad die beam-scanning had. Heb halverwege m'n geluid maar uitgezet omdat ik knettergek werd van dat "gelock".
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nog steeds geen update :eek:?
     
  18. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    De servers hebben wel een update gehad. Er zijn nu veel meer verschillende soorten servers.
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  20. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Op hun twitter meldde ze dat het switchen van game-modes veroorzaakt werd door een misconfiguratie, dus ik denk niet dat dat de bedoeling is.

    EDIT: server update was om servers compatibel te maken met de nieuwe client versie. Client patch komt of deze week, of aankomende weken. Ze zijn in ieder geval aan Microsoft en Sony doorgegeven, en DICE wil wachten met de patch voor de PC-versie tot de console versie uit is.
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2012

Deel Deze Pagina