[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is hardcore gaming > pc ? En niet een console, die dedicated to games is.

    -random vraag
     
  2. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom vraag je dat hier?

    -random vraag
     
  3. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat iemand dat zei op de vorige pagina.
     
  4. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Omdat je met muis veel precieser bent, omdat er heel veel Counterstrike word gespeeld onder pro gamers, omdat dat handiger is voor sponsors, omdat het altijd al bij pc was, omdat je op pc makkelijker lan games kunt spelen, omdat je zelf alle grafische settings in kunt stellen, omdat je zelf servers op kunt zetten, omdat er hogere resoluties dan 1080p mogelijk zijn, omdat er een hogere framerate is, en zo kan ik nog wel even door blijven gaan.
     
  5. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmm ik ben niet overtuigd. Dit wat je opnoemt heeft niks te maken met PRO gamer or HARDCORE gamer... "Omdat je preciezer bent met de muis" dat is niet pro gamer. Dat is lame gamer. EASY SHIT. Doe het met de controller dan. Dat is moeilijker. Dus meer pro. Zoek die uitdaging. Mm ik heb geen problemen met de multiplayer functies van een console. In badcompany 2 niet en in bf3 niet. Uiteraard meer mogelijkheden met pc. Maar dat maakt het niet PRO. Wat betreft hogere resolutie is totaaaaal niet pro. Die spelen juist op mindere resolutie om het spel vloeiend en snel te houden.

    Misschien lul ik uit mn nek, ik heb dit nooit begrepen. Maar niemand kan me ooit een overtuigend argument geven waarom pc nou wel PRO is en waarom console juist niet PRO is.

    Als je met goeie argumenten komt heb ik geen probleem om toe te geven dat ik fout zat.
     
  6. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Even over de update, er blijkt een verandering doorgevoerd te zijn voor de server browser.

    DICE servers (dus servers met het [DICE] prefix) draaien nu zogenaamde 'themed' playlist.

    EA servers, dus server met de namen 'SERVER[servernummer]' draaien nog wel exclusief dezelfde gametype. Zoals voorheen het geval was.

    Dat houdt in dat men dus verschillende playlists draaien. Bij de volgende update kan men in de server browser ook een onderscheid maken tussen conquest en conquest assault. Verder komt er een 'custom' optie bij, die bedoeld is voor de aangekondigde private server feature.

    Hieronder een overzicht van de nieuwe playlist types:

    Conquest and Rush


    -[DICE]- BF3 Classic Only

    Features a mix of Conquest and Rush on classic BF3 maps only

    -[DICE]- Urban Warfare

    Features a mix of Conquest and Rush on various urban maps

    -[DICE]- Back to Karkand Only

    Features a mix of Conquest and Rush on Back to Karkand maps only

    Conquest


    -[DICE]- Epic Battles

    Features Conquest on large maps only

    Mixed

    -[DICE]- Most Popular

    Features a mix of TDM, Rush and Conquest on popular maps only

    -[DICE]- Soldier Skirmishes

    Features a mix of TDM, Rush and Conquest on various urban maps

    Mixed Deathmatch

    -[DICE]- Deathmatch Action

    Features a mix of TDM and SQDM on various maps [16-player limit]


    Bron: http://mp1st.com/2012/03/21/a-guide-to-the-new-battlefield-3-console-server-browser/
    (bron gekregen van officiële battlefield twitter)
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2012
  7. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja dit viel me gisteravond allemaal al wel op. Had eerst een CQ gametype en toen in 1 x Rush.
    Maar nu weet ik dus waar :thumbs:
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hmm dat word voor mij dus niet meer op DiCE servers spelen. Ik wil gewoon alleen CQ
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat viel me gisterenavond ook op :+

    Oh wacht, speelde toen met jou in een Squad.
    Vind dat Rush af en toe zo droevig. Vooral op Operation Métro. Gadverdamme, de ene USAS na de andere.
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Rush kán heel tof zijn, maar helaas zijn er maar weinig potjes waarbij je 2 teams hebben die de objective verdedigen en aanvallen. Vaak is het ene team gewoon een stuk beter en kom je er niet door/is er geen houden aan.
     
  11. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Joepie :thumbs:
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Die mix van Rush en Conquest hoeft van mij echt niet. Laat het lekker bij Conquest en dan op alle mappen.

    Hoop toch stiekem dat die patch snel komt. Geniet enorm van dit spel en vooral met vrienden online. Toch zijn de "Close-Quarter" mappen zoals Operation Métro en Grand Bazaar bezaaid met die USAS gebruikers, wat het voor mij al een beetje verpest.
     
  13. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Rush :'-(

    Gedwongen worden het te spelen :'-(
     
  14. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nou gewoon uit je doppen kijkt kan je zo een server vinden waar er geen rush in de playlist zit.
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.862
    Leuk Bevonden:
    2.060
    Ik heb die USAS of FAMAS BIJNA unlocked, dus daar wil ik eigenlijk nog wel even gebruik van maken :p

    Anyway, klote hoe ze nu met die servers lopen te kutten. Ik vond het prima zoals het was: gewoon instellen dat je Conquest wilt spelen en dan vind ik de grote maps wel veruit het tofst, maar soms een kleine map er tussendoor vind ik niet verschrikkelijk.
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2012
  16. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Dat is dus enkel deze? En dan moet dan ook nog eens op de grote maps gespeeld worden. :{


    Conquest

    -[DICE]- Epic Battles

    Features Conquest on large maps only
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.862
    Leuk Bevonden:
    2.060
    Ja. Zonde.

    Ik vond het prima zoals het was, behalve dat ik dan wel graag gewoon normale Conquest wil spelen, en niet Conquest Assault.
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    De dice servers ja. Alle andere servers blijven gewoon hetzelfde
     
  19. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die playlists wel leuk. Ik hoef niet altijd hetzelfde te spelen. Het is verfrissend vind ik. Ik speel nu wat meer rush, voorheen speelde ik met het meest conquest. Is goed juist dat ze spelers een beetje van alles laten spelen.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Maar ik vind Rush stom :+

    Worden deze veranderingen ook weerspiegeld in de gametype selectie bij Quick match? Lijkt me wel toch?
     

Deel Deze Pagina