1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 6 feb 2012.

  1. powah87

    powah87 Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    is geen nieuwe glitch. Die glitch is al oud en eigenlijk nutteloos.
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Die glitch is inderdaad al langere tijd 'uit', maar nooit (voor langere tijd) uitgegeven ;).
    Veel mensen gebruiken deze glitch al sinds het begin, icm een hoop andere glitches.
     
  3. powah87

    powah87 Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    joah maja eigenlijk is hij niet echt nuttig. Wel lelijk ook om van die boost kaartje te gebruiken. Als je niet gewoon kan winnen verdien je ook niet om te winnen is mijn mening. Heb je boost kaartjes nodig dan kan je beter stoppen.
     
  4. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Storend om te lezen dat er glitches op een openbaar forum gezet worden door notabene leden die bij een ander overal op letten.

    Gooi gelijk alle glitches en cheatmanieren d'r op. Is FUT weer een beetje meer verpest :mad:
     
  5. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee hebben jullie sinds die update ook last van slechte verbindingen? Online heb ik steeds vaker dat er enorme lag is, en dat is zomaar opnieuw met de EA servers moet verbinden. Zo nee, iemand wel tips?

    En tips voor ultimate difficulty? Het lukt me nu af en toe te scoren, maar ik word voorin en acterin compleet weggelopen..
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zijn glitches illegaal dan op XBW? :eek: want heb dat nog nooit gehoord van een mod oid.
    Misschien hebben anderen er interesse in, want bij meeste glitches komen er wel veel reacties/PM's op. ;)
     
  7. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Ja dat heb ik de laatste tijd zo vaak he, echt hinderlijk, jammer genoeg weet ik er nog niks op en heb ook niet echt iets kunnen vinden.
     
  8. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Toch wel jammer dat tegenwoordig het TOTW niet meer op dinsdagavond komt. Vond het altijd wel relaxt om te zien. Benieuwd. Hoop toch wel een beetje op Torres (als in EA doet grappig) anders een chicarito ofzo...
     
  9. Pellie

    Pellie Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond Pogba echt niks. Zijn stats zijn echt zwaar unbalanced. Dribbelt als een houten klaas. Zijn stats lijken goed maar vond zijn schoten en vrije trappen ook niks speciaal.
     
  11. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan uitleggen wat pricefixxen precies is.

    En wat de voor/-en nadelwn zijn?
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Pricefixen is het kopen van alle kaartjes op de markt van één speler. Bij een IF speler kan je dit het beste doen doen, omdat deze maar één week beschikbaar zijn. Normale spelers komen steeds erbij, dus die kan je niet blijven kopen. Zie je bijvoorbeeld in héél de markt maar 5 kaartjes van IF Mertens, dan koop je ze alle 5 op. Dat kost je dan minimaal 55k (IF spelers zijn meestal minimaal 11k). Nu zet je deze 5 kaartjes erop voor 15k per stuk. Deze blijf je er een week lang steeds voor 1 uur opzetten, dus steeds weer.. Uiteindelijk verkopen ze allemaal wel, want IF's zijn altijd wel gewild (of je moet een faal IF van 75 hebben, die niemand wilt). Nu heb je ze dus voor 55k gekocht en voor 75k verkocht. Dit is maar met 5 spelers, en maar voor 4k per kaartje meer.. maar je mag dus zelf je prijzen kiezen! Maar.. ga een Daley Blind nou geen 1.000.000 als waarde geven.. die verkoop je niet ;).

    Voordeel: je mag zelf de prijs kiezen en kan enorm veel winst maken als je het goed doet.
    Nadeel: je hebt een groot startbudget nodig en als je het niet slim aanpakt, maak je enorm veel verlies.
     
  13. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Een andere tactiek is een speler spotten van ongeveer (88 ) en kijken wat de waarde is. Alles eronder moet je kopen. Dat verkoop je weer voor 2k boven je gekochte waarde. Als je dat steeds doet, maak je prima wimst. Doe ik nu ook. Begon met 44k, sta nu al op 91K. Als je maar goed let op de markt zegmaar.
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2012
  14. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Nog een nadeel: Je weet nooit of je van bijv IF Mertens ze allemaal hebt opgekocht, want er zijn natuurlijk ook mensen die hem in hun squad of club hebben en hem goedkoper op trade gooien , dan moet je die steeds ook allemaal op kopen. Ik heb het nog nooit geprobeerd maar lijkt me een heel risky method, meestal doen mensen het wel met zn 2 of 3en
     
  15. galiaar

    galiaar Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het echt klote dat ze in deze editie het plakboek, waarin je al jouw overbodige kaartjes kon verzamelen, hebben weggelaten. Vond het wel leuk om van een bepaald team alles spelers, badge en shirts in het plakboek te hebben.
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    FIFA Ultimate Team: Team Of The Week - March 21

    GK: Helton, FC Porto - 82>84
    LB: Lahm, Bayern München - 87>88
    CB: Legrottaglie, Catania - 76>79
    RB: Valera, Getafe CF - 72>80
    RM: Valencia, Manchester United - 83>85
    CAM:Hazard, LOSC Lille - 86>88
    CAM: Lucas, São Paulo - 82>84
    CAM: Müller, Bayern München - 83>86
    RW: Vučinić, Juventus - 81>83
    ST: Kerzhakov, Zenit St. Petersburg - 82>84
    ST: Soldado, Valencia CF - 82>85

    SUBS

    GK: Consigli, Atalanta - 73>74
    RB: Cole, Sydney FC - 59>62
    CDM: Karacan, Reading - 69>73
    CM: Allen, Swansea City - 68>72
    LW: Cejas, Pachura - 69>73
    ST: Symes, Rochdale - 60>63
    ST: Estrada, Seattle Sounders - 57>61
     
  17. FUTTER

    FUTTER Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Mm aardig team, Hazard, Valencia en Lucas zullen sowieso god worden.
     
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hmmmz beetje jammer TOTW

    Vind hoe dan ook de ratings van meeste al te hoog.
     
  19. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de kans nu groter om een IF te scoren in een pakje? Nee toch?
     
  20. powah87

    powah87 Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    en uit eindelijk heb je bijna geen coins meer.

    Een gemiddelde speler van 88 kost rond de 60 tot 100k.
    Stel je koopt hem voor 80k. Dan zet je hem erop voor 82k.

    Dan maak je dus 2k verlies. Niet echt effectief lijkt me.

    edit: Nee, kans is niet hoger. Morgen is volgens mij happy hour. Dan is het wel weer mogelijk om sneller een IF te krijgen. Maar dan alsnog,niet waard om pakjes te gaan openen. Je zal alleen met luck echt er iets uit halen of je moet die pakjes van het toernooi opsparen en met happy hour openen.
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2012

Deel Deze Pagina