1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Je krijgt een mailtje en je moet naar je Cabin om een gesprek te krijgen met Hackett meende ik.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Van de DLC krijg je meestal een berichtje op je terminal in de Normandy. Dit geld ook voor de extra weapons en armor.

    DLC begin je eigenlijks door naar de locatie te gaan die in je questlog aangegeven zal worden.

    Zaeed bijvoorbeeld vind je op Omega. Voordat je rechtsaf slaat naar door de deur naar Aria, moet je rechtdoor lopen. Je kan het eigenlijks niet missen.

    De rest word allemaal in je questlog aangegeven zodra je het bericht van de DLC in je terminal hebt gelezen.

    Als je tijdens het spelen de DLC download, dan raad ik je wel even aan, wanneer ze klaar zijn, even te saven en je savegame te laden om de boel te updaten.

    Ik hoop dat het zo duidelijk is.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ben vandaag ook weer begonnen met dit spel :D Arrival had ik nog niet en gek genoeg had ik Shadow broker al, maar nog niet gespeeld volgens mij. En ach het kan ook niet kwaad om wrex, rachni queen en kaiden te laten leven voor ME3 :p
     
  4. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij de missie dat ik de IFF moet halen, iedereen is loyal, heb Kasumi al uitgespeeld en ben nu bezig met Overlord, dan nog even Shadow Broker en Arrival en dan zo snel moelijk beginnen met ME3.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Upgrades van de Normandy gekocht?
     
  6. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ofcourse.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Is ook wel een must, net als de loyalty missies. Die van Normandy zijn alleen wel erg duur en dat word even een half uurtje grinden langs nietszeggende planeten.

    Als je die 3/4 upgrades eindelijk hebt, dan heb je al een hoop werk gedaan. Alleen de loyalty missies staan er voor, die wegen meer mee als je ze allemaal doet.

    Daarna volgen upgrades aan wapens en dergelijke.
     
  8. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net Shadow Broker uitgespeeld, zeker een van de beste DLC, supervet al die info die je in die information terminal kan opzoeken, zoals hoeveel sigaretten de Ilusive Man vandaag heeft gerookt of hoeveel gedronken, ook was het gevecht met de Shadow Broker awesome. Ik ben net begonnen met Arrival, maar ik hoor dat deze tegenvalt.
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nee hoor, Arrival is best gaaf.

    Het enige wat er op aan te melden valt is dat je de missie solo doet (ook niet zo erg voor een keer, toch?) en dat je in de belangrijke gebeurtenis eigenlijk geen echte keuze hebt.....maar als dat meeneemt in het geheel, dan is Arrival een zeer vermakelijke DLC.

    IMO.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Plus Harbinger. :cool:
     
  11. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag over deze achievement:
    Last Stand 25
    Survive all five waves in the battle for Object Rho

    Haal je deze sowieso, doordat het een gevecht is dat je moet overleven omdat het verhaal anders niet verder kan, of kan je wel eerder dood gaan?
     
  12. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Je hoeft het niet te overleven om het verhaal voort te zetten, dus je moet daadwerkelijk de vijf waves overleven.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    tnx!

    en een recap van het hoofdverhaal van deeltje 2 ergens goed te zien/lezen? O-)
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  16. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Zo deeltje 2 wederom uitgespeeld met een vrouwelijke full renegade en
    iedereen in m'n team heeft het overleefd, iets wat mij niet lukte toen ik full paragon was.
    Binnenkort weer met deel 3 beginnen en dan kijken hoe
    de renegade keuzes uitpakken. Ik heb nu ook de collector ship gehouden en heb legion aan cerberus gegeven.
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    bij het spelen van de DLC heb ik dan voldoende aan disc 1? (geen zin om beide te installeren als het niet hoeft :+)
     
  18. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee voor the Shadow Broker moet je naar Liari op Ilium en deze staat op disc 2. Ikzelf heb alle DLC gespeeld op disc 2.
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2012
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    toch begonnen aan Stolen Memory en daarna doe ik Overlord. Shadow Broker is het beste had ik begrepen dus die bewaar ik voor het laatste. Enige die ik mis is Arrival maar die is ook niet de moeite waard toch?

    Overigens lijkt mijn gamercard te zeggen dat je 1030 punten kan halen voor ME2. Dat is dan maar 30 punten voor de dlc?

    Stoen memory is best nog wel vermakelijk. Heerlijk om weer met Sheppard rond te lopen :cool:
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Punten komen er pas bij als je DLC daadwerkelijk hebt denk ik, totaal is er 1350 te behalen. Arrival is wel de moeite waard hoor, vooral voor het verhaal.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina