Vond de demo van deel een vroeger eng op de PS1. Dus reboot voor Tomb Raider en Legacy of Kain. Eidos/Square Enix is echt lekker bezig imo.
Oeh, Soul Reaver heb ik nog ergens liggen. Zat op een gegeven moment ergens vast, maar het gedeelte wat ik heb gespeeld was erg awesome. edit: Zie je nou wel, games zijn evil! En als The Sun het zegt moet het wel waar zijn!
Ik denk dat we van deze terroristen niks te vrezen hebben. Als de beste 'veilige' manier van communicatie via het web die ze kunnen bedenken de team chat van CoD is acht ik de kans rond de 99% dat ze hoogstens zichzelf op zullen blazen
Een remake van Legacy of Kain zou supervet zijn!! was het coolste spel zowat op de ps1 imo laat maar komen, of gewoon een vervolg erop ofzo is ook al goed!
Iemand hier met een NeoGAF account toevallig? Zoveel awesome art in dit topic, maar veel met een password die je kan vinden in een dude zijn account. Account aanmaken kan niet met Google/MSN/Yahoo account + duurt fucking lang voor ze accepteren.
burnfout en Wessiej hebben sowieso een account. Misschien hun even PMen aangezien hier niet meer echt actief zijn. Tsja, wat hebben we hier nou weer aan.
Voor de Vita? Slnt six maakt toch portable socom games? Beetje de treyarch van Zipper interactive toch
Epic Mickey 2: The Power of Two confirmed, releasing the game through PS3 and Xbox 360 this time out as well as Wii. \o/ Leuk, denk ik. Nog steeds niet begonnen aan het eerste deel, al komt dat waarschijnlijk omdat ik de Wii gewoon een schijt console vind en hem nooit aanzet. /Le startpost maken!
Wat een dom gedoe zeg, al was ik dit nieuws alweer vergeten ook. Maar het is gewoon AC3 dus, kan het echt geen reboot noemen hoor. Het is gewoon het derde deel.