[XOne] Mass Effect 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat is de 1ste TPB (trade paperback) van de 4 losse nummers (22/23 pagina's each): een TPB is een bundeling van bepaalde nummers, in dit geval dus de losse nummers 1 t/m 4 van deze mini-serie.

V1 bedoelen ze een bepaalde mini serie mee; dit is de eerste.
    je hebt ook nog een 2de (V2 dus) en 3de (V3 dus...komt binnenkort uit) miniserie die gebundeld zijn als TPB.

EDIT: ik heb ze beiden gelezen en ze zijn beiden erg goed....gewoon alle twee kopen.

Laatst bewerkt: 21 mrt 2012
  2. Seh

Seh Guest

Heuj.

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Was te verwachten natuurlijk, je kunt niet zo'n groot universum (:+) laten vallen in een keer, zou zonde zijn :)

4. Seh

Seh Guest

Ben benieuwd. Ik hoop niet dat je zelf een ras kunt kiezen, dat gaat vaak ten kosten van de diepgang van het verhaal in het algemeen. Wil best met een ander ras spelen, maar dan wel een vaste.

MAYBE WAT SPOILERTJES HIERNA. :+

Ik hoop gewoon op een nieuwe RPG (trilogie?) die zich 100,000 jaar na deze afspeelt. Prequal zie ik niet zo zitten. En dan dus met nieuwe FTL technieken, Shepard met een standbeeld in de nieuwe citadel (of hoofdstad van het universum, zo u wilt) :cool:, deels de zelfde rassen en deels nieuwe. Bijvoorbeeld de Yahg, kan bijna niet voor niets geweest zijn dat ze die ineens alleen even in The Lair of the Shadowbroker hebben gestopt, op de wiki staat dat ze al bijna een spaceship gemaakt hebben.

5. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik hoop ook in de toekomst (wait, wut 8), zoals jij zegt dus :+), lijkt me inderdaad vet, dat er nog steeds over de events van de originele trilogie wordt gesproken en er een nieuwe dreiging van andere rassen of whatever aankomt, dat zou wel vet zijn :)

6. Seh

Seh Guest

Ja, al verwacht ik games in de tijd van The First Contact War enzo. Weet niet of ik daar op zit te wachten, want dan heb je steeds in je achterhoofd dat de Reapers er toch aan komen na een kleine 30/40 jaar. 8)

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik lees net in de guide dat als je een item mist voor een quest, je het tegen een kleine prijs kunt kopen bij de Spectre terminal op de Citadel.

Met item missen bedoel ik dat je niet meer op de planeet kan komen waar de quest objective eerst was. Dit word dus gecompenseerd middels de Spectre terminal.

Handig, wist het nog niet tijdens mijn eerste PT.

Dit kan richting de end game, wanneer je veel side quests hebt, rap en handig je quest log opruimen. Lijkt me ook wel handig gezien sommige quests timed zijn.

8. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Maar die timed quests kan je dan niet meer completen ;)

9. ResidentS

ResidentS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    2 uur geleden geplaatst op het Bioware forum door Chris Priestly:

Ok, I have what I hope is some good news.

We have fixed the issue of faces not correctly importing into Mass Effect 3. It will be included as part of the next Mass Effect 3 patch.

The not completely good news is that I do not yet have a confirmed date for when the patch will be available. A new patch gets heavily tested by BioWare, EA, Microsoft and Sony before it can be released to the public. We all want to be sure that it fixes the issues it is supposed to fix and doesn't start any new issues (this is called testing or certification testing ). If a patch fails during testing, it is sent back, fixed again and retested until it passes. Then it is released to gamers. Until we know that the patch has passed certification testing, I don't want to give even a rough idea of the date, to prevent disappointment should it need further testing.

So I'm sorry I don't have the full answer you all want and are waiting for yet. When I can give you the date when the patch will be available I will.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hopelijk staan die dan ook niet meer aangegeven in mijn log. Ik meende dat dat ook een bug was namelijk.

11. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
  12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
  13. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Is al gepost :+

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    NOOOOOOOOZ. :'-(

Anyway: Kom maar op, maar wel gratis. :mad:

15. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    ME2 net uitgespeeld, dat wordt dit weekend lekker no-lifen\o/.

16. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Gisteren nog even gespeeld, zit nu bij
    het deel van de Quarians en de Geth, waar ik Tali en Legion terug tegenkom

heb ik dan nog ver te gaan? :)

Met die sidemissions heb ik wel wat problemen..
    Staat bv dat ik naar Eden Prime moet, maar kan die planeet niet scnanne..
    is dit dus een timed quest die ik niet meer kan doen? ik doe trouwens alle sidequests meteen na de missies , dus gek dat ik ze nu niet meer kan doen :confused:

alleszins nog altijd een vette game :p

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Eden Prime is waar je de DLC squadmate op kan halen, moet je ondertussen gewoon kunnen landen. Qua mainstory ben je op 3/4 ongeveer. Nog wel wat uren te gaan!

18. Seh

Seh Guest

Zonde man, je had gelijk naar Eden Prime moeten gaan!

19. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    ja, ik heb daar mijn DLC squadmate opgehaalt ja..
    maar daarna kan ik er niet meer op landen.. vreemd :confused:

20. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Das nie vreemd, das normaal; alle 'grote' planeten kun je maar 1 keer bezoeken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina