[XOne] Fifa Street

Discussie in 'Games' gestart door Maver21, 16 aug 2011.

  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wat is dit toch, sjongejonge.. nu al voor de vierde keer de finale van zo'n toernooi gewonnen. Win ik eerst 3 keer kei makkelijk in de voorrondes, daarna de kwart- en halve finale ook met gemak.. en dan verlies ik de finale altijd met 3-2 of 2-1.. :'-(

    Ik vraag me trouwens af;
    - Zijn jullie poppetjes nu echt helemaal maxed? Dat alles vol is?
    - Gebruiken jullie in jullie team echt een verdediger, dribbelaar, afmaker, etc, of gewoon alle spelers goed maken in alles?

    Mijn spelers kunnen allemaal gewoon alles goed.. alleen één grote beestnegert geef ik iets hogere defending, en mijn spits iets meer shooting en speed.
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Als je offline speelt, gebruik dan gewoon ff de dashboard optie joh, hoef je tenminste niet weer 5 wedstrijden voor niks te spelen. :9

    En ik heb een speler van level 48 en die heeft 5 balkjes maxed (defence is op de helft en goalkeeping upgrade ik niet), en de rest is ~level 40.
    Ik maak ze ook gewoon in alles goed, heb dus een team met alleen maar dribbelaars en afmakers.
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Oké, da's wel tof. En van die dashboard is wel slim.. maar ik weet niet of ik het ga doen, ben bang dat ik dan te snel door het spel heen ben, dit maakt het wel spannend en langer haha :+.

    Mijn spelers zijn nu rond de level 30. Ik heb één speler overgenomen (Bradley) van dat 2v2 tegen Bradley/Messi.. en ik kon alleen Bradley kiezen :'-(. En nog een andere, verdediger met volle tricks en volle defending, maar de rest is schijt, dus die gebruik ik nooit. Die Bradley is m'n hoogste met 35, heeft nu alles 8/10 vol (moet overal nog 2 puntjes).

    Nog één vraag:
    - Wat doen jullie met je keeper? Mijn Handsoni (Hands On :+; heb allemaal Italiaanse namen haha) heeft volle goalkeeper-statistieken, maar ben nu dus gewoon passing, shooting, speed, etc aan het vullen?
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Na de goalkeeper statistieken heb ik als eerste de bovenste optie, dat Athleticism gevuld. Een lenige keeper helpt meestal wel :p.
    Maar voor de rest gewoon passing, speed etc vullen idd.
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Mmmmm.. slim, slim!

    Dank voor de tips :). Ben er net achter gekomen dat ik mijn eigen skille, freshe pattas al had geunlocked een keer :+. Die Nike Lunar Gato Cherry, heb ik in het echt namelijk ook als zaalvoetbalschoenen 8).
    Dus nu voetbalt heel mijn team in deze roze bazen schoentjes, haha.
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2012
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Vinden jullie dit spel eigenlijk €50 waard?
    Het is dat ik best wel hyped door de demo was, maar achter af gezien is dit eigenlijk een B titel die €30 waard is.

    World Tour is aardig leuk, en ben blij dat er genoeg variatie in het spel zit qua gamemodes (Futsal tof!), venues, teams (had natuurlijk graag een 'Overige' competitie gezien met wat Nederlandse/Braziliaanse clubs etc).
    Soundtrack is nice, maar té weinig tracks imo. Online is gewoon een grote faal dat je alleen maar met je World Tour team kunt spelen. Bugs en onvolkomenheden zitten er ook wel genoeg in helaas.

    Hetgeen wat misschien nog wel het meest jammere is, is dat het spel toch té veel gericht is op scoren. Tuurlijk heb je 2vs2 panna en Freestyle (2500 punten), maar in alle gamemodes zijn de trucjes eigenlijk maar bijzaak.
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Helemaal met je eens, is ook een spel wat je eerder voor 30 zou kopen. Het is leuk om tegen elkaar te spelen, echt heerlijk. Maar mist gewoon teveel dingen. Soundtrack inderdaad, maar ook online ja. En tja, ik gebruik ook maar een gering aantal trucjes, want scoren is hetgeen wat nodig is bij de events. Heel jammer. Ik zou ook het liefst een panna rules of freestyle ONLINE zien.
     
  8. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839



    Gay! :+ Er is ook een skill speciaal voor de doelman. Helemaal onderaan de lijst van tricks. Kost iets van 8 punten.
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ja, acrobatic saves ofzo. ;)

    Heb voor alle spelers de 'closed leg jockey' en voor de aanvallers de 'bicycle kick'. :)
     
  10. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Heb voor iedereen alles gedaan haha, behalve dan de acrobatic saves, dies voor de keeper.

    Heb een speciale verdediger die max is, keeper die max is met defending, voor de rest deed ik eerst zoveel maximaliseren, hoef voor sommige nog bij elke categorie nog 3/4 puntjes. Mn 2 topspelers zijn 50+, maar wat die spelers nou doen die je kan overnemen bij andere clubs? :+ Die zijn veel slechter haha.

    Net f toernooi online gedaan, wat is dat toch een geweldig gevoel als je eerst een panna geeft, mooie pass geeft en m er met een hakje in kan knallen _O_ Man man man wat een glorie.

    Waar ik me wel kapot aan kan ergeren is dat je tegenstander zo verdomd makkelijk wegkomt met een beat. Hij rolt met zn voet over de bal heen en het is een beat, serieus? En wanneer ik dat wil doen paktie m af.
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2012
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Verdedigen werkt soms echt waardeloos, heb ik het gevoel. Kan je hem gewoon níét afpakken.
     
  12. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ja offline gebruik ik bijna geen X of B maar loop ik maar gewoon tegen ze aan en meestal krijg ik ook de bal.
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Oke, grootste punt van irritatie tot nu toe: quitters.

    Waarom zijn mensen zo triest, serieus. Ik win online bijna iedere wedstrijd met gemak, maar zo enorm vaak quitten ze. Maakt de online toernooien (leuk/spannend!) toch kut.

    Ffs :'-(.
     
  14. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben tot nu toe na een heleboel potjes echt pas 2-3 man tegen gekomen die daadwerkelijk trucjes doen.. derest loopt gewoon te dribbelen met die bal, speelt over, rent en schiet op goal.. wel een beetje zuur. En hoe verdedig je die RB over je hoofd? want ik sta altijd onder het kruisje, maar dan valt mijn verdediger dom om en kan ik niks meer?
     
  15. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Niks aan te doen, meestal zie je t wel van tevoren wanneer iemande een RBtrucje wil doen dus loop ik al naar achteren of ik spring niet in.
     
  16. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, maar ook als ik naar achter loop is het gescript dat hij hem automatisch weer opvangt.. Heb het net geprobeerd toen iemand weer alleen ging lopen en schieten, en ja hoor! het werkt gewoon door al RB'ent het veld over te steken en hem er dan in te schieten. \o/
     
  17. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb nog geen enkele gehad die tijdens een wedstrijd online stopte (gelukkig). Soms win ik, maar soms word ik ook echt volledig van het veld weggevaagd. En nee, stoppen doe ik dan echt niet, vaak zie ik het juist als iets "leerzaams" en steek ik er nog wat van op ook :)
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Win ik online weer alles, verlies ik de finale. Die kerel had Messi, Robben en twee andere spelers (Fanie ofzo en nog één). Hoe kan hij die in stage 2 al hebben?
     
  19. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Misschien zit hij al in die wereldstage en heeft hij ze daar vandaan?

    Hoe heet jullie team trouwens? Verander je ook de namen? Mijn team heet Bitches n Hoes en heb Willie Wartaal, Hulk Hogan (2meter lange neger met afroep) Tylor The Creator. Vind ik leuk.
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Je kan helaas gewoon tegenstanders uit Stage 4 tegenkomen als jij nog in Stage 2 zit. :9

    AFC Ajax. :+
     

Deel Deze Pagina