Heat 1:
Volgens mij was ik onhandig aan het doen om voorzichtig te zijn in de eerste bocht, met juist het tegenovergestelde resultaat.
In bocht #1 was ik aan het bakkelijen met Blauw Hok.
Trok aan het kortste einde en kwam dwars te staan, en daardoor onvermijdelijk aangereden door achterligger(s).
Gelijk schade en kansloos voor de rest van de race.
Replay zelf niet ge-saved en niet terug kunnen kijken, maar volgens mij was ik zelf niet helemaal oke in bocht #1. Alvast sorry.
Heat 2:
Start was slecht vanuit het middenveld en lag na 1e bocht ergens achteraan.
Kan mij echt niet meer herinneren dat ik kontakt had met Surreallistic op het rechte stuk vlak na de start. Ik zal de replay nog moeten nakijken om geheugen op te frissen. Hoop niet dat ik te lomp bezig was.
Daarna was het rommelig en moeilijk om in te halen.
Ik moet mijn pitstop kennelijk erg goed getimed hebben want ik lag opeens goed voorin en kon gaan aanvallen voor plek 3 ,4 en 5.
Geprobeerd om zo clean mogelijk in te halen.
De laatste ronden waren heel spannend met Bassie voor mij rijdend op plek 3.
Ik probeerde in te halen maar dat lukte aanvankelijk niet omdat ik anders te veel risico moest gaan nemen.
Ik besloot van taktiek te veranderen en eigenlijk geen echte poging meer te doen om in te halen maar alleen Bassie onder druk te zetten.
Ik begon de hoop op te geven maar in de allerlaatste ronde 3/4 maakte Bassie helaas voor hem een kleine fout en kon ik erlangs glippen.
Wel jammer voor BassieBaas. Sorry man.
Ik heb dus mij kunnen revangeren voor de slechte 1e heat.
Wie heeft de replays in zijn winkel?
Daarna weer lekker gereden in de DTM A4 op Hockenheim.
Laatst bewerkt: 22 mrt 2012