[XOne] The Witcher 2

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 23 sep 2009.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik kon het op mijn laptop op (ultra) high draaien in Full HD resolutie. Maar de beleving op de console is toch anders. Groter scherm, grotere afstand, luie stoel ...
     
  2. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    En zou het niet kunnen dat de devs zulk een soort van muiscursor hebben ontwikkeld voor op de xbox (die je in dialogen bedient met je rechter of linker stick) ?
    Wie weet ?

    En als je goed kijkt zie je dat het geen "standaard" muiscursor is zoals we die kennen van op de pc ;)
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk dat ik ook maar eens aan The Witcher 2 ga beginnen. Ziet er wel vet uit.
    En volgens mij heb ik vroeger deel 1 wel eens gespeeld.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Nee dat betwijfel ik echt ten zeerste, zou totaal niet logisch zijn. Je kunt toch op de console veel beter gewoon een conversatie systeem hebben en met je analoge stick antwoorden kan kiezen? Ik denk eerder dat uitgever Namco Bandai gewoon geen flauw idee heeft en gewoon maar 'for the heck of it' zegt dat het de 360 versie betreft. We hebben woord van de devs nodig...aaaah well.

    Wat mij echt opvalt is in de footage van Polygamia van de 360 versie zien we niet die 'bloom' effecten en bepaalde lighting effects, in de video van Looki.de ineens wel, nah.

    Reactie van iemand van CD Projekt Red

    Reply from someone from CD Projekt Red

    http://en.thewitcher.com/forum/inde...ts-clearly-pc/page__gopid__777293#entry777293

    Hi guys,

    Just to clear things up, this particular material comes from the PC version, it was released to the media to show the new content that will be available for both platforms (please keep in mind that Enhanced Edition will be released for both Xbox 360 as well as PC). We never said this footage was taken from an Xbox 360 console. However I can assure you that The Witcher 2 looks absolutely stunning on Xbox 360. I'm a long-time 360 gamer myself and can vouch for its highest graphics standards.
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2012
  5. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké, en het antwoord is ook niet mis te verstaan ;)
    Tenzij, maar dat denk ik niet, dat hij (lichtjes) overdreven heeft over de kwaliteit van de Xbox visuals ("looks absolutely stunning on Xbox360" ) .

    Mijn raad is om er dan ook niet TE veel van te verwachten, kom je nooit bedrogen uit of blijf je gespaard van een (grote) teleurstelling ! ;)
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Jij kent CD Projekt Red blijkbaar niet. Die streven naar het allerhoogst haalbare, elke keer weer. ;)
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Daarom, ik ben ook echt superblij dat ze nu ook al bezig zijn met next generation console games, zo'n developer erbij te hebben is gewoon geweldig.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    zavvi heeft ook een soort speciale versie geloof ik
    voor 37 pond
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    CDP op Facebook

    New trailer? Check! Lots of additional content footage from Enhanced Edition? Check! Looks like it's time for a new video material to be released tomorrow. Who's getting excited?

    Maar dit was gisteren om 16:10 dus ze zijn een beetje laat...


    [yt]SCTiIVT0DRI[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2012
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Super excited voor de nieuwe Enhanced Edition. Goed dat ik nog even heb gewacht met het spelen van het spel.
     
  13. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.476
    Leuk Bevonden:
    901
    Wow, very nice! Ben druk bezig met Skyrim die ik pas twee weken ik huis heb maar als ik dit zo zie is The Witcher 2 meer mijn soort game :)

    Verwacht hier echt heel veel van.
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    same. same. Filmpje is echt dope voor RPG fans. Kijk er erg naar uit...\o/
     
  15. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1

    Uhu same here, al ben ik al pittig ver in skyrim is the witcher2 ook meer mijn game geweest... Vond Oblivion ook iets meer mijn smaak dan Skyrim. toch meer knights dan babarian en meer zomers dan winters.
     
  16. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Pagina terug ;)
     
  18. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Wou net zegge, dit is bekende koek.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Erg nice interview, don't ignore this :D


    [yt]pY6WBmLE9Q0[/yt]
     
  20. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb gister gewoon de soundtrack CD die ik bij de pc versie kreeg in de cd speler gedaan :cool: wat heb ik zin in de xbox versie.
     

Deel Deze Pagina