Respect , erg mooie ontwerpen!! ook trouwnes die van Arnaud/Rovaro kicken. Gaaf dat het zo leeft, hopelijk kunnen wij ook binnenkort wat laten zien !! grt A
Gave ontwerpen allemaal! Ff een technisch vraagje, ik heb een ontwerp gemaakt en wil die aan mn teammaat doorsturen, maar als ik hem naar storefront wil uploaden krijg ik een foutmelding dat het ontwerp niet beschikbaar is en als ik hem cadeau wil doen zegt ie dat dat niet kan omdat het een vaste optie is Hoe krijg ik mijn ontwerp bij mn teammaat?
Je hebt zeker de stickers van Loyal er ook al opzitten? Dan kan het idd niet omdat het niet jouw ontwerp is. Zonder dat moet je het opsturen en dan moet tracks zelf de stickers van Loyal erop zetten.
En daar bovenop komen ook alle andere stickers die je wellicht in de store hebt gekocht. Die kunnen ook locked zijn. Als dat zo is moet je jouw rauwe ontwerp sturen en Tracks789 inderdaad de stickers van Loyall erop laten zetten + overige stickers (als je die gekocht hebt) ook laten kopen en op de juiste plaatsen laten zetten.
Gadverdarre dat is meer dan de helft van de auto, waaronder stickers die ik zelf weer op een bepaalde manier verwerkt heb. Dat is dus niet iets wat hij ff snel weer kan bijwerken op dezelfde manier als ik het heb gedaan. Kan ik niet de hele auto incl. stickers giften?
Thanks! Mooie lineUP groepsfoto van alle DTM-teams na Scirocco cup zou gaaf zijn. Of/En een korte replay/OP-clip maken op die brede test track of kombaan Indy met alle auto' s in slagorde op 1 lijn over gehele breedte van de baan. Heb zin in deze DTM-cup. Organisatie bedankt voor het opzetten van deze cup. Gaan wij met z'n allen een hoop plezier aan beleven.
Ingame zag het design er goed uit tijdens Hockenheim in de afterrace. Erg origineel. Top gedaan van de designer. Alleen wat wordt de hoofdsponsor? Safari alcohol drankje of Beekse Bergen?
echt jammer dat deze cup op woensdag avond gehouden wordt, ziet er super vet uit zo in teamverband racen etc... mooie paints ook, vooral die van Nori / Flavour Ik las btw in de circuits etc dat jullie 22 ronden gaan doen op De la sarthe le mans.. is dat niet een beetje lang??