1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker, ik heb hem vandaag gespeeld en je krijgt een leuke missie die over de Reapers gaat.
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ah tnx. Wel vreemd, ik heb de DLC al wel maar zag ze nog niet als haalbaar. Tenminste ik ga er vanuit dat ik voor Overlord, Stolen Memories en Shadow Broker meer dan 30 punten kan halen.

    Stolen Memories net uitgespeeld. Beeeeetje kort maar prima om er even weer in te komen.
     
  3. Seh

    Seh Guest

    Ik zou Arrival dan op zijn minst checken op youtube. :+
     
  4. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Reaper IFF gehaald en Legion's loyalty verkregen en ik ben net lvl 28 geworden, ik moet nog door de Omega 4 Relay, ga ik lvl 30 nog halen?

    En ik ben nu aan het proberen om de romance met Miranda te krijgen, heb net het gesprek gehad dat ze zegt dat ze Very Interested is, betekent dit dat ik haar ga batsen tijdens de doorgang naar de Omega 4 Relay?
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik ben niet verder gekomen dan level 26, door Stolen Memories net op 27 gekomen, hopelijk haal ik 30 nog door de rest van de DLC :)
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik denk niet tijdens maar ervoor wel :+
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Je moet zeker een level 50 minimaal importeren naar 2. Dan krijg je level 3 als bonus en haal je het met een beetje moeite.

    Level 30 haal je wel als je een level 60 importeert.

    Als je helemaal new game doet, dan kun je het zonder DLC en side missions wel vergeten, trust me.
     
  8. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben begonnen op level 2 en ik heb alle DLC gespeeld en iedereen is loyal, ook nog enkele sidequests gedaan. Maar ik ben vooral benieuwd of ik de laatste 2 levels haal met de Suicide Mission.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Start die laatste missie dan nog even niet en ga op zoek naar die laatste side quests. Het is gewoon een beetje kut als je het net niet haalt. Dit had ik met Mass Effect I ook toen ik de laatste keer level 60 probeerde te halen. Twee volledige PT's, elk met rond de 20 verhaal missies en minstens 44 side missies. Een aantal kon ik niet doen vanwege de uitkomst hier en daar. Ja, dat is gewoon jammer, maar aan de andere kant ook wel sneaky dat ze je op die manier nog langer aan het levelen houden. Levelen in RPG's vind ik over het algemeen gewoon leuk, misschien wel het leukste, maar het moet niet irritant kunnen worden zoals ik dus met Mass Effect I en ook II had.
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik heb wel een me1 karakter geïmporteerd (heb die ene achievement ook), maar geen flauw idee met welk leven. Kan mij daar ook niet heeeeel druk om maken. Een rpg moet je imo juist een beetje 'go with the flow' spelen toch?
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies; de extra's die je krijgt voor een high-level char zijn leuk, maar daar moet je IMO echt niet op gaan letten. Who cares. Zo belangrijk is het nu ook weer niet.
    Ja, je moet wat meer resources verzamelen, so what.
     
  12. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik wil mijn crew ook redden en ik heb nu dat als ik naar de Galaxy Map ga dat ik dat event krijg dat de Reaper IFF klaar is voor gebruik en dat ik door de Omega 4 Relay moet om de crew te redden.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    maar als je perse een bepaalde lijnt wilt in een verhaal dan ondermijn je toch het hele idee van een rpg? Ik kan me hoogstens voorstellen dat je dat bij een 2e playthrough gaat uitzoeken. Ik vind het bij een RPG juist zo tof dat je gewoon lekker doet waar je zin in hebt en er niet echt verkeerde opties zijn.

    Daarom had ik ook zo'n broertje dood aan de tendencies bij Demons Souls
     
  14. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, in een RPG wil ik zelf keuzes kunnen maken en hier kies ik voor de keuze om mijn crew te gaan redden.
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    maar je kiest er voor omdat je perse een ander event wil triggeren. Ik zou er bijvoorbeeld voor kiezen alleen maar omdat ik mijn crew wil redden.

    Maar goed iedereen moet een spel lekker spelen zoals ie zelf wil natuurlijk.

    Zin om vanavond verder te gaan met Overlord :cool:
     
  16. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap je niet, wat wil ik dan triggeren?
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2012
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik ben bijna klaar met deel 1.

    nu even een vraagje over deel 2:

    doordat ik niet genoeg charm level had, is helaas WREX doodgeschoten. Komt hij in deel 2 terug? hoe stom dat ook klinkt?

    Hoe zit dat met je import van je save file? Of kan ik in deel 2 me shepard importeren maar niet mijn verhaal? Kan iemand dat uitleggen aub?

    Vind WREX namelijk een toffe character als gebruik ik hem niet vaak, met missies ga ik bijna altijd met Liara en Garrus.
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Hij komt uiteraard niet terug in deel 2, je krijgt er iemand voor in de plaats terug :)
     
  19. Seh

    Seh Guest

    Dat is over en sluiten. ;)
     
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    dank je, dat dacht ik al....

    ach ja , kan nog altijd mass effect opnieuw spelen en renegade gaan! met andere beslissingen :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina