Ik vind hem er ook echt geweldig uit zien, hoor. En Grasshopper is een geweldig bedrijf. \o/ Helaas ben ik totaal niet van de side-scrolling shooters als deze.
Het is een mooi genre, maar je moet echt dedicated zijn wil je in de top van de leaderboards belanden. Is Kevf hier niet de shmup expert?
Trials Evolution – April 18 (1200 MSP) Bloodforge – April 25 (1200 MSP) Fable Heroes – May 2 (800 MSP) Minecraft 360 – May 9 (1600 MSP) 1600 punten.
Hey, dat was ik net aan het posten! Mooi dat Trials als eerste is. Dat is toch de enige die ertoe doet.
Ach, ik wacht wel een volgende bol.com actie af en haal dan een leuke pack voor de helft van de prijs
Ik vind Sine Mira echt een pareltje van een game. Énige nadeel zijn de de random powerups, maar ach. Deze game gaat echt dieper dan je zou denken.
Fijn om te horen dat er nog goede games in het shmup genre worden released. Ik baal er een beetje van dat mijn gamestapel al zo groot is. Sine Mora lijkt mij ook geen game om eventjes uit te spelen, maar om 100% te masteren. Dat gaat het nu bij mij even niet worden ben ik bang. EDIT: Zag trouwens dat ie ook op deze site een erg positieve review heeft ontvangen.
Ik heb t geprobeerd, hij staat nog op mn laptop. Maar ik kan daar gewoon niet meer op gamen, associeer dat veel te veel met werk XBLA release is ideaal voor mij
Ah op die fiets. Durf alleen niet te zeggen of er ook multiplayer in zit in de Arcade versie. Wel vind ik het tot nu toe behoorlijk kaal uitzien. Lijkt me een beetje een uitgeklede minecraft. Wel tof dat het op de xdoos duidelijk is wat je moet doen. In de PC versie moet je alles zelf uitvogelen. Wat stiekem ook erg leuk is hoor. Ik voel me wel een beetje verplicht om de game op de 360 te kopen. Minecraft fanboy.