Windows Phone 7

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Die tablet is gruwelijk! _O_ Als de reviews goed zijn en haal ik 'm meteen. De Windows 8 Consumer Preview is me enorm bevallen, ik zie al helemaal voor me hoe ik een tablet ermee bestuur.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    I de release dat van de lumia 900 nu eindelijk bekend? Is het inderdaad april?

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Amerika is eerst, AT&T ofzo krijgt hem eerst.

Daarna komt hij naar de EU waarschijnlijk, geen release datum bekend alleen volgens meerdere bronnen rond mei/april.

HIER kan je het laatste nieuws lezen over de Lumia 900.

Laatst bewerkt: 20 mrt 2012
  4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Hebben jullie de Tweakers app al ontdekt? Werkt lekker en er zit ook een functie op waarmee je prijzen kan vergelijken door de barcode van een product te scannen. Ideaal als je in de winkel een 'aanbieding' ziet en twijfelt of je daadwerkelijk zo voordelig uit bent.

Heb nog wel een vraagje. Zijn apps op de WP7 100% phishing vrij? Dus niet dat mijn inloggegevens op straat liggen straks door een 'vage' app van school.

Laatst bewerkt: 23 mrt 2012
  5. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Nee, goed kijken voordat je een app installeert welke dingen je deelt met de maker. Al is het op Windows Phone het minste van alle mobiele OSen veel vaker bij Android en ook bij iOS.

De Marketplace heeft nu al 70000 apps. Het gaat dus de goede kant op, de Lumia 900 staat gepland voor 9 april exclusief voor AT&T na een tijdje zal hij ook wel naar de EU komen, want in de VS heeft AT&T alleen exclusief recht, niet buiten de VS. De demo units liggen al in de AT&T stores, dus ook dat komt helemaal goed.

6. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Echte WP7 fans kennen de Smoked by Windows Phone filmpjes wel.

In de volgende video bijna alleen maar iPhones die gesmoked worden door WP7 oftewel Lumia 800 vs iPhone. Enjoy!

[yt]9GD_B0u9Heo[/yt]

7. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Als mijn huidige htc niet hersteld van waterschade, dan ben ik van plan om de htc radar te kopen, wou sowieso al een WP kopen in september.
    Maar kan ik mijn huidige hotmail adres gewoon gebruiken voor de windows phone, en zijn deze telefoontjes ook een beetje zuinig qua internet gebruik?

8. xwempin

xwempin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn htc radar ben ik nu aan het update htc heeft nieuwe firmware versie.
    ik denk dat alle htc een update hebben dus sluit je telefoon eens aan de computer en kijk of je ook een update hebt[​IMG]

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Heb met m'n HTC Titan niks?

EDIT: Lol, geen geduld. Wel update dus. :+

10. xwempin

xwempin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    update duurt best lang of dat komt door mijn back-up.
    maar het is maar een kleine update staat er bij wpcentral:

Firmware - 1600.2200.20501.401 (New)
    Bootloader is - 2.5.160015.3(137079) (New)
    Radio software - 16.23.06.10_ 16.32.00.23U (New)

11. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik kijk nog even de kat uit de boom met die update. Twee update's geleden had ik het zitten met m'n HTC en had ik die bug dat je MAC-adres verandere bij elke reboot. Gelukkig voor mij ging het maar telkens tussen 2 adressen (bij sommige was het echt iedere keer random) en is die bug in de vorige update opgelost. Maar het zou niet de eerste keer zijn dan een bug die gedacht opgelost was te zijn terug opduikt.

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Uhm, phone is opeens traag en mail notifications op live tile blijven plakken?

En de datum staat plots op 23 juni...

13. xwempin

xwempin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja mijn tijd stond op 8 juli maar heb het weer terug gezet.
    maar bij mij gaat de telefoon niet traag

Laatst bewerkt: 26 mrt 2012
  14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Vreemd zeg... vind 't maar raar. Wil je je e-mail live tile in de gaten houden? Bij mij staat er nog steeds 1 ongelezen mail, maar als ik Outlook open en kijk naar 'ongelezen mails' staat er niets.

15. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb op de HD7 geen update, zal dus wel alleen voor de Titan en Radar zijn aangezien die misschien nog geen internet-sharing hadden. Of misschien komt de update later voor HD7 en oudere toestellen.

De Lumia 900 komt er ook in glossy white
    [yt]j_IlAlpFbc8[/yt]

16. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Update voor de Lumia 800 is er, hopelijk fixt ie een aantal vervelende problemen zoals het vastlopen van WiFi en de belachelijk slechte batterij. Gelukkig is dat tweede als het goed is sowieso het geval.

17. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Voor de mensen die een gratis navigatie (offline dus!) wilden hebben en een HTC toestel in hun bezit hebben is het wel bekende HTC Locations aangepast en nu dus ook een gratis navigatie systeem geworden. Altijd mooi!

LET OP: De maps die je dus gaat downloaden zijn bijvoorbeeld van Nederland alleen al 130mb! ;) Dus niet dat je het zonder Wi-fi aan gaat zitten downloaden!

Laatst bewerkt: 29 mrt 2012
  18. xwempin

xwempin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb htc locations net uit geprobeerd vindt het echt een mooie app en de nederlandse map is maar 161MB dus niet zo veel vindt ik.
    ik hoop dat HTC nu wel meer aandacht gaat besteden voor het maken van apps op wp7

19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik zag de update net. Ik heb de app nooit veel gebruikt, maar dacht al: goh, kaarten downloaden, dat kan toch nog niet?

Wel ziek, bijna alle kaarten wereldwijd, gratis! _O_ Geniaal, zelfs geen 3G meer nodig om volledige navigatie te hebben.

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Hoe koop je eigenlijk shit zonder cc?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina