[XOne] [Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Chrizzle, 12 nov 2011.

1. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Zeker een aanrader, heb hem zelf ook meegenomen in prestige. Rapid fire+silencer is een goede combinatie!

2. bavaria

bavaria Scuderia Ferrari F1

Leuk Bevonden:
    0
    Voor iedereen wel of geen elite, 360 en PS3

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    120Mbit zegt niet over je upload snelheid ;)

Welke PVR heb je?

4. reatrix

reatrix Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    niet voor ps3 dit weekend is XBOX only :p de pc en ps3 zijn binnekort aan de beurt met dubbel xp

5. Got_Owned

Got_Owned Member

Leuk Bevonden:
    0
    True, 120mbit download en iets van 10mbit up was het volgens mij. Toen ik die video uploaden voordat we dat nieuwe internet hadden duurde het 520 min(2.6gb)

Hele nacht aan laten staan en toen was die op 40%, toen we eenmaal waren geswitched duurde het nog maar 30 min :)

Heb de Hauppage HD PVR :)

6. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet die video dan eerst via Sony Vegas opnieuw renderen naar een mp4 is het nog maar +- 100mb per minuut video.

7. Got_Owned

Got_Owned Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat moet toch ook gewoon via After Effects kunnen? :mad: Heb niet echt zin om Sony Vegas daar helemaal voor te installeren...

8. Yoshimitsu

Yoshimitsu Advanced Manji-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe laat begint double xp vandaag? Zes uur?

9. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ook ja, maar in Sony Vegas kun je makkelijker delen uit je video weghalen.

10. Rob X Tiger

Rob X Tiger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe ik de drop 3 kan downloaden ?

ik heb drop 1, 2, 4, 5 en 6 :mad: en ik ben elite member

11. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Even opnieuw naar het menu gaan waar je download content kan doen.

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Op de PS3 ook...

13. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Nice, vanavond maar weer eens oppakken dan.. Kan de content gewoon downloaden, maar heb het niet eens gedaan lol :+.

14. reatrix

reatrix Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    v/d week werd er nog gezegd dat pc en ps later aan de beurt zouden komen :confused: maja boeie

15. Got_Owned

Got_Owned Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meh, kan in AE ook, bovendien heb ik allerlei plugins voor coole effecten die niet in Sony Vegas kunnen.

16. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf gebruik SV altijd voor het monteren van de clips en AE voor alle effecten.

17. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Hoe speelt men goed COD3: Verken de mappen goed en kijk of er hoekjes zijn waar je gedurende de hele match ik kan gaan liggen of zitten... neem bij voorkeur een goeie shot gun of sniper als wapen. Op het moment dat er iemand langs jou positie komt schiet hem dan af. Heb je claymores plaats die dan nabij jouw positie. Hou dit vooral lang vol zodat je elk prestige level unlockt. Beweeg vooral niet te veel : zonde van controller want die gaat sneller af, en de accu gaat sneller leeg! Ga ook hard lopen blerren en roepen in je mic. zorg dat ook achtergrond geluiden als muziek goed doorkomen bij medespelers.
    Tip 2: Ga splitscreen spelen, op het moment dat je ondekt word in je hoekje kan je verder met de andere speler!
    Bij kill confirmed , ga vooral geen dogtags oppakken want dat is flauwekul , het gaat toch om je K/D ratio.. en dit bij elk type game modus in de game

Dit soort figuren ... kick them! waardeloos en zijn er teveel..

Laatst bewerkt: 25 mrt 2012
  18. dave_k

dave_k Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Helaas zijn campers onlosmakelijk met Call of Duty verbonden, al moet ik zeggen dat het in MW3 een ontzetten groot probleem is. Campers hebben MW3 echt verpest voor me. In die mate dat hij inmiddels ook van de xbox af is en in de kast staat.

19. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    jammer is dat he... dat soort mensen moeten ze gewoon bannen!
    Laten ze maar pacman of e.d gaan spelen

20. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil bij deze toch even een reactie op de drie reacties boven mij plaatsen.

Ten eerste bestaan er meerdere soorten spelers. Of je een bepaalde game nou veel of weinig speelt, casual of hardcore gamer bent, je jezelf tot in de kleinste details verdiept in een game en deze vlekeloos beheerst, of met een bepaalde basis kennis genoegen neemt: iedereen wil uiteindelijk winnen. Degene die zegt dat dat niet zo is, die liegt, of speelt met zijn vriendin en laat haar winnen omdat er dan wat leukers in het vooruitzicht staat.

Dar gezegd hebbende komen we weer uit Bij MW3. Het zijn vaak de gamers die een aanvallende speeltijd aanhouden die klagen over andere gamers, omdat ze niet rushen, niet dit, niet dat, niet zus doen, niet zo lopen/bewegen/whatever.

Laten we voorop stellen dat er geen regels zijn wanneer jij/hij/wij/zij een game spelen. Niemand bepaalt hoe jij de game speelt, althans, dat zou niet zo moeten zijn. Hoe jij wil spelen bepaal je helemaal zelf. Ren je weg in een fighting game, so be it. Campen in een shooter, natuurlijk! Als dit JOU succes oplevert op dat moment, is het meer dan gerechtvaardigd. Je speelt om te winnen!!!

Dat gezegd hebbende: Wees voorbereid op meerdere speel stijlen, wees scherp, bewaar het overzicht, etc.

Pas je aan of sterf, dat is het enige wat telt op x-Live. Er zijn geen regels, alleen klagende mensen. Niet iedereen speelt hetzelfde. Adapt or Die.

Laatst bewerkt: 26 mrt 2012

Deel Deze Pagina