Ga morgen idd meteen bellen! En zit nou dus ook te twijfelen over Click & Buy. Opzich werkt dat heel fijn vind ik, maar als je account dus gehackt wordt kunnen ze zo allemaal aankopen doen. Dan ga ik denk ik toch liever terug naar gewoon opwaarderen met iTunes tegoed...
Ik gebruik ook alleen kaartjes ja, heb 1 keer mn wachtwoord moeten veranderen van Apple uit security redenen, maar nog nooit iets besteld op mijn naam
Vanmorgen is € 8,76 afgeboekt door C&B omdat mijn iTunes tegoed niet toereikend was. Vanmiddag maar meteen een nieuwe €25 kraskaart gekocht bij de Kruitvat.
Leuk inderdaad! Maar wel jammer dat er niet eht een 'competitie' tussen zie. Het is geen strijd tegen elkaar, dat is minder:
Het is meer een strijd met elkaar. Om samen een lange streak te krijgen. Als het tegen elkaar zou zijn, zou je gewoon lelijke tekeningen kunnen maken die niet te raden zijn. Nu moet je proberen zo goed mogelijk te tekenen zodat de ander het begrijpt.
Ik vind het een leuk spelletje, mooi gemaakt ook. Alleen jammer dat mijn vrienden vaak wat hints bij de tekening schrijven (en dat mijn worstevingers niet geschikt zijn voor het fijnere tekenwerk
Is alleen nogal lastig op een telefoon van 4", je haalt mensen met een tablet er zo uit . Wel erg leuk, was Wordfeud een beetje zat aan het worden.
Het gebeurd nogal vaak dat mensen 3 coins woorden uitkiezen en in plaats van te tekenen gewoon het woord opschrijven. Dat verpest het aardige concept nogal. Plus dat ik het tekenen gewoon niet handig vind werken op een klein scherm.
Ik heb hem ge-deinstalleerd, kreeg om 1 of andere reden van andere apps geen notifications meer :/ vriendin van mij had precies hetzelfde. Beetje raar want ik kan weinig andere mensen met deze bug vinden. Maar toen ik hem deinstalleerde en de foon had gereset werkte t door
Iemand al de nieuwe angry birds gehaald ? Ik gisteren voor de ipad en ik vind hem echt leuk en vernieuwend.
Het ruimte gevoel geeft echt een heel andere draai aan de game. Door de zwaarte kracht kan je bird heel anders bewegen en dat brengt tot leuke levels in de game.
Ik ook voor de iPad. Ziet er op de nieuwe iPad ook echt heel gaaf uit! En is leuke vernieuwende gameplay!