1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 6 feb 2012.

  1. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Heb heel lang met een Frans team gespeeld. Liep echt super. Damn als ik Daan terug dnk m'n best spelende team dit jaar......
     
  2. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Ligue 1 was ook mijn fijnste team hoor. Pastore UP/IF, Menez, Remy SIF, Nene TIF. _O_
     
  3. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga serie A spelen, wat is de beste formatie?
     
  4. powah87

    powah87 Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    4312 voor serie A BY FAR.
    Geen geweldige wingers maar wel zieke CF/CAM en CM's.
     
  5. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    4231, 4312, 4222.

    Echt zoveel opties op de Cam en cm plekken.
     
  6. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is allemaal eigenlijk goed als je maar met 4 verdedigers speelt. 4-3-3 is ook een optie, maar dan moet je graag via de flanken spelen met een sterkte spits
     
  7. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    ok bedankt!
     
  8. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja maar hij vroeg wat het beste was. En de serie a heeft de zwakste wingers....

    Overigens heeft het met persoonlijke keuze te maken. Had een ziek 4312 team maar zoog balen er mee. Nu een 4231 gemaakt en het houdt ook niet over. Kijk het nog ff aan en anders gaat alles weer in de verkoop. En stap ik over naar het vertrouwde 41212.
     
  9. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    4-1-2-1-2 is altijd goed als je ermee kan omspringen. Je kan goed naar binnen en je hebt altijd de optie om de flanken te nemen. Dat doe ik altijd met Valencia CF met Aduriz en Soldado in de spits.
     
  10. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    41212 is de meest saaie en makkelijkste opstelling. Daarom heb ik weer ff, wat anders geprobeerd. Vorig jaar heel even 41212 gespeeld en toen door naar 4312. Ging me destijds erg goed af....l
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    What's the difference? Alleen niet je eigen team en geen IF (overpowerde) spelers. Ik neem aan dat je bij FUT ook nog zélf speelt, en niet zo goed bent puur door je spelers? :)

    Als je ooit nog van mening verandert, PM me, doen we een potje. Ik speel nooit tegen écht goede, dus wil wel eens van de mat gespeeld worden :D.
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
  13. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Zit wel degelijk verschil in. Fut gaat veel sneller. Tempo ligt stuk hoger. Het is echt schakelen als je h2h gaat spelen.
     

Deel Deze Pagina