1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Deel I nog maar 4x uitgespeeld? :+

    Ik neig er trouwens wel naar om Mass Effect I de beste te blijven vinden, op de voet gevolgd door Mass Effect 3 (met hopelijk aankomende verbeteringen) en Mass Effect 2.
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Overlord is alleen dat kleine stukje mbt die schotel? Meer niet? 8)

    edit: ow na het rapport komt meer :+
     
  3. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waarom EDI het volgende stuk uit het Nieuwe Testament citeert als je aan Legion zijn naam vraagt?

    Mark 5: 9 in the New Testament — "My name is Legion: for we are many"
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik heb het even opgezocht op Internet. Het staat in de spoiler, met 3 versen terug en 3 versen vooruit dat stukje.
    6 Toen hij Yeshu’ (jezus, jeshua) van ver zag, rende hij en knielde voor hem. #

    Marcus 5: 7 En hij riep uit met een luide stem en zei: "Wat heb ik met u te maken, Yeshu’ (jezus, jeshua), Zoon van de allerhoogste Alaha (god)? Ik bezweer u bij Alaha (god) me niet te pijnigen!" #

    Marcus 5: 8 Want hij had hem gezegd: "Ga uit de mens, onreine geest!" #

    Marcus 5: 9 En hij vroeg hem: "Wat is uw naam?" En hij zei tegen hem: "Onze naam is Legioen, want we zijn met velen." #

    Grieks heeft 'mijn naam'.

    Marcus 5: 10 En hij smeekte hem dringend om hem niet uit het gebied te sturen. #

    Marcus 5: 11 Nu was daar bij de heuvel een grote kudde zwijnen aan het grazen. #

    Marcus 5: 12 Die schimmen verzochten hem en zeiden: "Stuur ons over die zwijnen zodat we in hen kunnen gaan!" #
    Als gelovige zou ik de uitspraak van Legion zo kunnen opvatten. Wij zijn met velen, maar als velen zijn we een. Allen kunnen we veel doen, maar een doet veel.

    Het komt er op neer dat Legion op dat moment het belangrijkste voor zijn soort is, maar als ze niet samen met elkaar verbonden zijn, ze ook nooit hun vijanden kunnen verslaan.

    Dit verklaart imo een hoop als je Mass Effect 2 en 3 kent.
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2012
  5. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    De geth zijn een bijzonder ras. 1 geth alleen heeft maar wat basic ibstincten en intelligentie. Maar als er meer samen komen kunnen ze omdat ze samen zijn meer situaties begrijpen en tsctisch handelen. Dus hoe meer geth bij elkaar hoe beter ze worden omdat ze dan meer info kunnen verwerken en een soort van gezamelijke computer worden.

    Legion is 1 die many heeft want hij heeft inzich zelf volgens mij alle of ieder geval heel veel geth linken zitten met de rest zonder dat hij bij hun in de buuet is. Daaromis hij super ibtelligent en is 1 dus many en many is 1. Daarom heet hij zo en quote de computer de bijbel.
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina