[XOne] Mass Effect 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werkt het Tech Armor in dit deel, want het is zeg maar geen bonus schild wat uit elkaar knapt.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nee, je moet op (Y) drukken dan ontploft je armor :+. Wel behoorlijk sterk, speelde de gehele MP tot level 20 als sentinel en altijd de tech armor gebruikt. Vaak veel vijanden in een klap neer.

3. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    En het geeft ook geen bonus health?

Kan je trouwens lvl 60 in een playtrough halen met een import van een lvl 30? Het nieuwe journal is echt kut, ze moeten in de komende patch het vorige journalsystem uit ME2 terugbrengen.

4. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Bonus health weet ik niet. Qua level kan je volgens mij de 60 niet halen met een import van 30, bleef zelf rond 57 of 58 dacht ik.

Journal is wel matig ja, maar als je op je rechter thumbstick klikt zie je alle lagen waar je op dat moment bent. Ben je dus op de Citadel dan kan je alles bekijken en zie je ook of er belangrijke personages ergens staan. ;)

5. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Met of zonder de DLC?

6. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
  7. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Yep, ook hier een bevestiging:
    ook met een level 30 import Shep, ga je de level 60 niet halen. En ik heb echt alles gedaan wat je kon doen volgens mij. Heb maar 1 missie gemist....

Lijkt er dus sterk op dat dit net als bij 1 is; geen max level mogelijk in 1 pt.

8. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind tot nu toe het scan-systeem toch wel even wennen, wat is de beste tactiek hiervoor?

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Wat is het point of no return? ik krijg al een tijd geen nieuwe missions meer op de Citadel en ben nu aangekomen bij
    priority: cerberus headquarters

Net geen 7000 TMS, zonder mp is dan EMS rond de 3500 , te weinig dus. Moet ik dan toch aan de mp 8) ? Of krijg ik ergens ng een boost in assets?

10. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Vanaf daar kan je niet meer terug. 3500 is wel weinig, al maakt het toch niet veel uit. Je gaat niks meer krijgen, dus zou eventueel een á twee potjes spelen zodat je boven de 4000 uitkomt. Al zijn de verschillen eigenlijk niet te zien.

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    raar, je zou het met alleen sp ook moeten kunnen halen, maar er is echt nergens iets meer te doen. al tig maal voor noppes over de citadel gelopen. Alle clusters op 100%...

Weird....

Maakt het erg veel verschil qua einde ?

Ik heb echt alle quests gedaan niks gefailed, alle stelsel op 100%,dus ik snap er niks van...

Laatst bewerkt: 23 mrt 2012
  12. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je readiness alleen verhogen door de multiplayer?

13. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Het is op dit moment niet mogelijk om boven de 4000 te komen zonder mp.

14. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zijn de spelers van de multiplayer, CoD-like met veel noobs of mensen die weten wat ze doen?

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Devs hadden gezegd dat dat wel kon, sucks... Twijfel of ik toch ff mp ga doen of het maar ff afmaak en er klaar mee ben. Zuigt wel da ik alles heb gedaan, maar dan niet het beste einde krijg en ook die cheevo van bring the most to the war niet krijg...

Jups, anders blijft die op 50% staan...

Laatst bewerkt: 24 mrt 2012
  16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    De laatste 10 potjes had ik veel goede spelers.

Het is alleen dat je ongeveer 50% kans hebt, zoals ik het heb ervaren, om een COD like speler tegen te komen.

Heb in een potje een keer al mijn 3 medespelers minimaal 2x moeten reviven, terwijl ik zelf niet dood ging.

Hadden we eindelijk wave 10 gehaald, brons, ga ik dood en mij reviven ho maar. Bijna alle vijanden waren al dood. Toen had ik echt de pee in op mijn medespelers.

De MP vind ik sowieso niet veel aan en ik baal er van als je niet door SP 4 of 5.000 readiness kan halen, een beetje fatsoenlijk. Ik begin de MP zelfs te haten, verplichting dat je hem eigenlijks wel moet spelen nog erger dan de eindes van de SP zelf.

Nee, ME I blijft voor mij de beste tot nu toe.

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    echt shit dat de trend is dat elke gae een mp moet hebben. Een hoop goede sp games lijden daaronder. Heb de neiging ME3 maar snel uit te spelen en snel in de verkoop te doen.

Kan iemand mij nog, zonder echt te spoileren, vertellen hoeveel het uitmaakt qua einde?

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Toch even in een spoiler Gakkie, maar het is wel een geschikt antwoord op je vraag:
    Op moment bijna niks. De eindes lijken volgens een internet vid voor 95% op elkaar.
    Er is zelfs een vid over, hier al ergens gepost, die dat verklaart.

Je moet het zelf maar zien. Ga na het uitspelen je meest recente save maar eens herladen en pak de andere mogelijkheid/heden en je zult het wel zien.

19. Seh

Seh Guest

Gast speel gewoon 3 potjes online en zeik niet. 8)

20. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook de ME3 Datapad-app downloaden, hiermee kun je door een soort van opdrachten te geven, simpel point-and-click, ook je readiness verhogen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina