Ik weet niet of het de beste is, maar ik gebruikte MM. Met aimed shot als opener en dan chimera shot heb je de mobs vrijwel meteen dood als je crit.
Yep, alleen nog niet zoveel te doen. Alleen de Pandaria starter zone zit er in maar het level 85-90 gebied nog niet.
Had je een Annual Pass gekocht dan? Ik had zelf een Cataclysm key via Tweakers gewonnen, hoop dat ze nu ook weer gewoon wat keys weggeven aan mensen zonder Annual Pass.
Ik heb zelf ook een annual pass, maar ik kan nergens zien waar ik de beta kan downloaden en ik heb er wel voor betaald.
Ok, dan neem ik aan dat ze tijd nodig hebben om alle beta gerechtigden een key te sturen. Dit word neem ik aan ook weer de volle 30+ gig downloaden?
17gig voor de beta, key's worden in waves verstuurd. Zijn meer dan een miljoen mensen met een annual key en ik denk dat de kans groot is dat de server crashed zodra er 1miljoen mensen tegelijk in willen loggen.
Ja, heel begrijpelijk. Ze zitten ook niet op forumpissers te wachten. Ach, dan heb jij mazzel. Ik zou wel graag je bevindingen willen horen als je daar wat over kunt zeggen. Altijd leuk om mensen een beetje lekker te maken.
Gewoon inloggen via www.battle.net. Deed ik net ook en wist niet eens dat de Beta online was. Bij je WoW clients staat onderin de Beta versie.
Is momenteel nog niet veel aangezien de nieuwe 85-90 gebieden nog niet te betreden zijn. Voor alle info kan je het beste op mmo-champion kijken want ik ga niet alle nieuwe talents en spells over typen
Begrijpelijk. Ik kijk nog wel een keer een dezer dagen. Vanavond naar het voetballen toe en we gaan al vroeg. Eerst even tanken bij de MC in Heerenveen. MOP lijkt mij gewoon veel vetter worden dan Cata. Komt misschien ook wel omdat het een heel nieuw continent is. Het moet alleen wel met flinke verrassingen komen, want LK vond ik imo de beste expansion. BC altijd al een hekel aan gehad, met name een gebied als Blade Edge. Hopelijk heeft MOP qua continent dezelfde invloed als LK, of beter, Northrend.
Had Blizzard een mailtje gestuurd. Ik kreeg een week gratis van mijn scroll of ressurection, alleen duurden het letterlijk 8 dagen voor mijn mannetje geboost werd ( door drukte ) en play time was dus weer af. Weer mailtje gestuurd vorige week en nu hebben ze mij nog 4 extra dagen gegeven =) tot 29-03. Echt heel erg netjes. Dus vanavond even kijken hoe mijn Druid is.
Al verschillende pogingen gedaan om te starten aan deze game maar na een tijdje leg ik het weer weg. Leuke game denk ik maar kom er zelf niet in.