[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet slim. Het is makkelijk en laf. Maar goed. Als je zoiets bij mij flikt, dan vliegen jij en je teammates voor de rest van de ronde niet meer.
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Lol als je gespawn raped word als een gruwelijke, hoe wil jij dit dan in je 1tje voorkomen? :9
     
  3. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed timen, anti air, extinguishers, ecm jammers, een klein beetje sturen bij het opstijgen, noem maar op. Ik kan me niet herinneren dat ik een heel potje niet weg kon komen.

    Mensen die aan het spawnkillen zijn met jets, kunnen vrijwel altijd niets anders met die dingen.
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja tegenover een jet kun je idd wel wegkomen, maar met een Viper op je dak wordt dat al een ander verhaal.
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2012
  5. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    3 seconden in zo'n anti air apparaat en ze zijn weg _0/
     
  6. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Hahaha zo heb ik ook eens een idioot uit de lucht geschoten die maar bleef terugkomen. Ik snap niet dat rampage dat enigszins tactisch of interessant vindt of zich daar mee bezig te houden.
     
  7. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Holy shit, clanmate van me is gewoon 23ste world wide op pc met meeste claymorekills (Fryskewolf) _O_
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Wauw vet, 23e van de wereld staan met Claymore kills met een W/L van 0.8... *kuch* camper *kuch* :+
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2012
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Nogal :lol:
     
  10. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Meer details over de patch bekend. Hij komt op 27 maart voor de PS3 uit, de 360 en PC krijgen hem niet lang daarna.

    De lijst is iets aangepast her en daar, maar voor grotendeels waren de wijzigingen al bekend.

    Verder krijgt de PC-versie commo-rose terug zoals men het kent in Battlefield 2.

    Blijkbaar is het input lag probleem aangepakt op de PS3. Het probleem bleek te liggen aan de FXAA (Fast Approximate Anti-Aliasing) implementatie die in de PS3 zit. Er wordt een optie aan het menu toegevoegd die de anti-aliasing uitschakeld. Niet de beste oplossing, maar het kan niet anders aangezien de implementatie van FXAA aan de console gebonden is.

    Ook kan men de mini-map aanpassen. Men krijgt de keuze tussen 'satellite', 'hybrid' en 'detail'. Satellite laat alleen de satelliet afbeelding zien en detail laat alleen de hoogteverschillen zien. Hybrid laat beide zien, zoals nu ook het geval is.

    Complete changelog is hier te bekijken:
    http://blogs.battlefield.com/2012/03/game-update-will-drop-on-the-27th-of-march-for-playstation-3-xbox-360-and-pc-will-come-soon/

    offtopic: O nee, help hij komt eerder voor de PS3 uit. Dat is voor de pc-versie al helemaal schandalig want de pc hoort altijd alles als eerste te krijgen. :emo:
    Why devs owe you nothing
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2012
  11. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een bullshit. Als een developer zich achterlijk naar de community opstelt mag iedereen daarvan vinden wat 'ie wil.
     
  12. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Dat is wat anders. Je kan best je mening erover geven, maar ze zijn niks verplicht. Het is hun product en hun beslissing.

    En wat versta je onder achterlijk gedragen? Je hebt het gekocht, je weet wat je kunt verwachten. Wat verwacht je nog meer, een VIP behandeling?

    Het gaat er mij meer om hoe gierig de community wel niet geworden is. Vroeger was een patch maar bijzaak. Tegenwoordig wordt het behandeld alsof er een expansion pack uitgesteld is, alsof het spel niet speelbaar is ofzo zonder die patch. Kom op zeg. |:-
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2012
  13. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Tuurlijk zijn die gasten je niks verplicht.. iedereen heeft zijn 60 pleuros betaald voor de game.. de cash is binnen dus voor hun is de koek af!
    En komt er een BF4 uit staat iedereen weer in de rij... en niet te vergeten al map packs waar (misschien) geld voor gevraagd gaat worden.

    Is dit een nette manier... Neuh! vindt ik van niet, bugs moeten gewoon verholpen worden wil je de fans behouden en op dit moment kom ik te veel bullshit tegen die het spel voor mij verkloten dus laat hem eerst links liggen tot het verholpen is, gebeurt dat niet dan bedenk ik mij nog even 2x bij het volgende deel ;)
     
  14. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Valt heel erg mee, ik speel bijna dagelijks TDM met m en hij gooit altijd claymores bij hoekjes/gangentjes/trappen etc, gewoon op hele slimme plekken.

    Hoezo commo-rose terug, ik heb het nu al op PC hoor :p.
     
  15. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg, die DLC die je kan kopen, is die code gewoon universeel of je nou een xbox ps3 of PC hebt?
     
  16. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    HAHAHAHAH +1
     
  17. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Word lachen als die update er is met de horns on jeeps :p haha

    Kijken jullie wel eens die BF3 commentary's op youtube ? Zo ja welke ? Ik kijk wel is filmpjes van lvlcapgaming en matimio. Maar ik word hun een beetje zat. Iemand een suggestie ?
     
  18. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Ik kijk altijd de filmpjes van GrayDongle, die kerel is echt tof :cool:.
    Ik heb trouwens vanochtend mn verste headshot verbeterd naar 943 meter, dus 1000+ meter zal niet lang meer gaan duren (was trouwens op Kargh Island, Rush).
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2012
  19. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Persoonlijk vind ik de filmpjes van ene birgirpall echt geweldig :D
     
  20. pieteralberts

    pieteralberts Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog steeds last van een groene streep door me scherm bij teveel grapichs vanaf het begin al, en denk je dat hun er iets aan doen, nee hoor! ik wacht nog steeds op een fatsoenlijke update ervoor.
     

Deel Deze Pagina