FM4 [Finished] DTM Cup [PRO] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 9 mrt 2012.

  1. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    !!!!!!-HARDCORE-!!!!!!!
    Wie is hier nou de snackbar jonguh, gij of ik?

    Ik heb de afdeling planning verzocht mij op woensdagavond niet meer lastig te vallen met werk. Planning beloofde er rekening mee te houden.:+
    Ik zei dat ik een cursus rijvaardigheid had, wat zeker minder schadegevallen aan het wagenpark van bedrijf tot gevolg zou hebben.
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2012
  2. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat excuus mag ik na morgen niet meer gebruiken.. Nieuwe baan per 2 april joepiedepoepie
     
  3. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2012
  4. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
     
  5. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Jammer kan niet karten, er is een familie bijeenkomst met zwager die uit de V.S. is overgekomen met een flinke goodie bag met gadgets en een avondje gratis uit eten.
     
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik heb ook een familie uitje. Niemand uit de VS though. :'-(

    Om het een beetje goed te maken nog meer GoPro Racing!

    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


     
  7. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
  8. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    final DTM cup design

    [​IMG]
    AZT B Tender heeft gele kleuraccenten ipv mijn rode.
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2012
  9. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik had het 3x gecheckt, maar dat was blijkbaar onvoldoende.

    Dan lijkt nummer 1 me wel een mooi nummer :p
     
  10. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Even een herinnering aan alle teams:

    Over anderhalve week is al de eerste race! Team 5 heeft nog geen naam en een deel van de teams heeft nog geen auto en liverie. Zorg er voor dat je, voor die tijd, je liverie post zodat de O.P. uber sexy wordt.


    @Mazda6 MPS: Nummer 1 it is. staat niet in de O.P., maar dat zal binnenkort allemaal weer een update krijgen.
     
  11. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook wel een bikini-shot van mezelf insturen?

    Maar onze dingen zijn er uiterlijk volgende week zondag.
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2012
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    mankini please
     
  13. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, morgen dan maar eens met het lekkere zonnetje op de motorkap gaan liggen.
     
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Persintroductie Team Koni
    Vandaag heeft Team Koni op de Hockenheimring officieel haar auto en rijdersduo aan de in grote getale toegestroomde pers en raceliefhebbers gepresenteerd. Met het ervaren rijdersduo Loyal Ronnin en B Tender in combinatie met de Audi A4 DTM bolide kan dit team als een gevaarlijke outsider worden beschouwd voor het behalen van de eindzege in dit kersverse kampioenschap.

    Op een zonnige Hockenheimring lieten de heren coureurs aan het verzamelde publiek zien waartoe de auto in staat is in ervaren handen. Enkele gelukkige toeschouwers werden uitgenodigd om een ronde mee te rijden met de heren coureurs, waarbij zij eigenlijk in alle gevallen net een tintje bleker uit de auto stapten dan zij enkele minuten daarvoor instapten.

    Denvan, een van de gelukkigen die vol bravoure instapte in de passagiersstoel van B Tender stamelde na een rondje op tempo alleen "Ongelofelijk...", waarna hij met knikkende knieën en heel wat minder bravoure weer uit de auto stapte. Dit geeft wel aan waar de auto toe in staat is, wat B Tender onderstreept: "Na voorheen in geprepareerde Mazda MX5's, VW Scirocco's en Peugeots 207's te hebben geraced is dit een grote stap voorwaarts in alle opzichten: vermogen, downforce, topsnelheden en remkracht. Dit zal in het begin voor alle coureurs wennen zijn , maar in de afgelopen cups hebben we echter allemaal laten zien dat wij nu klaar zijn voor het echte werk." Loyal Ronnin vult aan: "Ik heb ontzettend veel zin in het komende seizoen. Het niveau van alle teams ligt ontzettend dicht bij elkaar, waardoor om elke plaats geknokt moet worden en het voor de raceliefhebbers genieten zal worden. De organisatie is in heel goede handen en de racekalender stuurt ons naar topbanen over de gehele wereld."

    Hieronder een korte impressie van de introductie van Team Koni:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2012
  15. arnaud unltd

    arnaud unltd yay

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, héél erg vette announcement team koni!
     
  16. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    De pers was met name erg onder de indruk van de aerodynamica van de auto tijdens een flying lap op het Iberian full circuit tijdens een hoogte stage van het team in de ontwikkelingsfase van de auto.
    Kreten van "supertoll tot donnerwetter" waren niet van de lucht bij de Duitse pers.
    Team kreeg al de bijnaam " verruckter jungs aus Holland in extreme maschinen".
    Teambaas van Audi team Koni, dr. Oetker, zegt : "de nieuwe 30% power restrictie, ist kein problem fur dieses neue saison 2012."


    Lol.
    Top gedaan B Tender.:thumbs:
    p.s. die jump foto is toch nog goed gelukt.

    team
    [​IMG]

    be a shocker
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2012
  17. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Zijn er nog mensen die een team moeten vormen? Begreep dat er nog een 16e man nodig is. Laat ik dan die sukkel mogen zijn die als laatste gekozen gaat worden. :+

    Tenzij een andere (snellere) racer is die graag mee wil doen, dan sta ik 'm graag af hoor. No hard feelings.
     
  18. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik moet toch (helaas) nee zeggen. Weet simpelweg niet zeker of ik kan wegens "oppasverplichting" op de oneven weken op woensdagavond. Zou dan niet eerlijk zijn tegenover Cook als ik er niet kan zijn. Wellicht een andere back-up driver die wel kan?

    Overigens houd ik me op zondagavond nog altijd "aanbevolen" voor een vaste stek. Afgelopen zondag was ik er niet wegens een weekendje vakantie.
     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik zet je gewoon op de back-up lijst. Je kunt wel een team maken met een andere back-up rijder als je wilt, maar dat is niet verplicht. Je kunt dan gewoon mee rijden in het teams en drivers klassement.

    We gaan even wat testen met de andere back up rijders om de laatste plaats op te vullen.
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2012
  20. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Back up driver selection

    Back up driver selection

    Heren, er is 1 plek beschikbaar voor een vaste coureur op de woensdagavond. Er zal op woensdagavond (28 maart a.s.) aansluitend aan de Sciroccocup (+/-/ 21.15 uur) een open DTM wedstrijd over 10 rondes gehouden worden op het Catalunya GP circuit. (Grid random, geen verplichte pitstop)

    Indien er genoeg rijders zijn wordt, onder andere n.a.v. van de rijcapaciteiten en de evetuele klassering, besloten wie er als eerste uitgenodigd wordt om als vaste coureur deel te nemen aan de DTM cup.

    Host GT: asjemenou75

    Succes allemaal.
     

Deel Deze Pagina