[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0

    Cool, ga ik straks ff checken. Thanks.
     
  2. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Wat bedoel je met 'bij teveel graphics'?
     
  3. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Mijn fout. Ik meen ooit eens gelezen te hebben dat dat er niet inzat, maar er werd waarschijnlijk bedoeld dat het veranderd was ten opzichte van Battlefield 2. In iedere geval wordt het verbetert bij de aankomende update.


    Hij bedoeld als er veel grafisch geweld is, dat je dan weleens groene flitsen op het beeld ziet. Ik stoor mij er opzich niet aan. Het gebeurt maar heel af en toe.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Groene flitsen? Kan dat geen instellingsprobleem zijn?

    Ik kan me nml niet herinneren daar ooit last van gehad te hebben

    Wel eens een framedrop of wat tearing hier en daar maar meer niet
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Hier ook nog nooit last gehad van groene flitsen, ligt denk ik meer aan zijn tv.
    Heb wel vaak (vooral bij) Seine Crossing aan het begin wat haperingen maar dat is alleen bij het begin, daarna draait het perfect.
     
  6. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb het wel eens gezien. Het hele scherm flitst groen. Geen framerate drop, screen-tearing of wat dan ook. Tegenwoordig nooit meer, maar het was echt iets wat alleen in BF3 speelde en volgens mij ook bij bepaalde maps.
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik had wel pas iets erg raars (en dat was maar even gelukkig, alles was blauw) :p

    Slechte (bewogen) foto kunnen maken, maar het is duidelijk genoeg om het effect te zien.

    [​IMG]

    Edit; en nee het is geen heat/infra of wat dan ook was gewoon tussen het spelen door.
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2012
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Alsof je een IRNV bril op hebt :+ Waren de spelers ook geel/oranje?
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Die waren ook blauw :+ was iets van 15sec ofzo.
     
  10. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb ook wel eens last van die groene flits zooi. wat is dat ? Soms is het best hinderlijk, ik schik me er soms kapot van haha.
     
  11. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    8) :lol:

    Is een bekend probleem. Ik stoor me er niet zo aan omdat ik het maar heel af en toe tegenkom.
     
  12. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Is dat niet omdat de xbox toch net iets de oud is voor de grafische beelden van Battlefield 3. Ik heb er ook wel eens last van maar niet zo dat ik er echt daad werkelijk van schrik :p
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Voor de mensen met de groene flitsen, welk type 360 hebben jullie, welke resolutie is hij op ingesteld, hoe is hij op de tv aangesloten en is het spel op de hdd geinstalleerd? (inclusief HD texture pack?)
     
  14. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Heel af en toe groene flitsen (gemiddeld een paar flisten achter elkaar eens in de twee dagen). Ik hoor het eigenlijk bij iedereen die BF3 speelt.

    Ik speel daarbij met het volgende:

    - xbox 360 slim
    - aangesloten via HDMI 1080p op 27 inch monitor
    - texture pack geïnstalleerd, game gestart, daarna twee disks geïnstalleerd.

    Ik heb hem nog niet uitgebreid getest op men oude fat 360 premium (met 120gb HDD, zonder HDMI). Maar daar dacht ik toen een vriend van mij op die 360 speelde ook groene flitsen te zien. Ik weet het echter niet zeker.
     
  15. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Vriend van me speelde bij me en toen hadden we dat ook, als de battlefield noobs die we zijn dachten we dat het door het reviven kwam haha Het ging wel weg toen we stierven
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ligt het aan mij ... of zijn de jets aangepast? Het soepele vliegen lukt niet meer ... word constant neergemaaid en dan heb ik vaak ( met Air Radar ) ook niet eens door dat ze er zijn.

    Ook heb ik wel in de gaten dat als je een betere server hebt ( die wel een goede verbinding toestaat en niet "afknijpt" ) je veel beter vliegt en kan killen.

    Zou het daar dan aan liggen?
     
  17. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit dan vol in de game en dan ineens die shit. Echt 1 sec ofzo. :confused: schikken is misschien overdreven, maar wel een wtf? moment. Ik start net mn xbox en zelfs bij het intro filmpje zag ik het net. Ik weet niet waar het aan ligt. Ik heb vanaf het begin bf3 op de hd geinstalleerd. Kan dus niet aan een beschadigde disc liggen ? Misschien aan de kabels ? Die zal ik eens checken. maar het is dus wel een bekend probleem. Het is niet echt een grote hinder, ik win alsnog wel :D.
     
  18. Zaitsev38

    Zaitsev38 Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus je kunt nu gewoon alles kopen? Dat is wel een heel goedkoop trucje om geld binnen te halen. Beetje raar dat ze dit doen.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat is idd gewoon platte geldklopperij.

    Als je de casual speler die niet zoveel tijd er in kan steken een kans wilt geven tegen de doorgewinterde spelers die alles al lang en breed unlocked hebben kun je het ook gewoon gratis optioneel maken

    Toch ga ik misschien de vehicle pack wel kopen, kan ik ook eens proberen in een Jet te vliegen :+

    Nu moet de patch btw wel snel komen, want alle n00bs kunnen nu gewoon een USAS met frags kopen :+ Word ik niet vrolijk van
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2012
  20. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan misschien wel dan alles kopen, maar de ervaring die je met de wapens krijgt door het vrij spelen van die unlocks heb je niet. Ik maak me daar niet zo veel zorgen om.
     

Deel Deze Pagina