[XOne] Mass Effect 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Is al opgelost wat je hier noemt. Zoals je weet: zodra je de game uit hebt, wordt je weer getransporteerd naar de Normandy voordat je de Cerberus Base aanvalt. Dan is het kwestie van planeetjes scannen enzo om die EMS nog te halen. (voor mij dan, want ik had serieus echt 3975 EMS:+). En dan opnieuw het einde spelen.

En over de Illusive Man; als ze DLC maken is dat ook makkelijk te integreren in de Cerberus Base. Aangezien je daar weer begint na het uitspelen ("voor toekomstige DLC") Als je me snapt?

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik snap je, maar dat zou wel heel gaar zijn. Dan zou je dus dat hele stuk helemaal opnieuw moeten doen vanaf de Cerberus Base en moet je de keuze maken waar je destroy kiest om uiteindelijk verder te gaan. Lijkt me niet te kloppen, is puur gedaan door BioWare zodat je nog kan spelen met je personage na het einde.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het belangrijkste vind ik dat ze in de toekomst gewoon de EMS in SP kunnen halen. 4 en 5.000, zonder al teveel problemen. Helaas zal dat er wel niet van komen. Waarom moesten ze dan ook zo nodig er een MP instoppen. ME is altijd SP geweest en nu word je in ME 3 ook nog verplicht, tot op zekere hoogte, om de MP te doen. Ik noem het echt genaaid en was al lang bezig om daar iets aan te veranderen als het aan mij lag.

4. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje over de final mission:
    Om Shepard te laten overleven moet je het volgende doen lees ik op internet:
    In all three ending options, Shepard is either assimilated or blown up and assumed to be dead. The only ending that Shepard can survive is to choose to destroy the Reapers and have an Effective Military Strength of at least 5000, or 4000 if Anderson was not immediately killed by The Illusive Man. In these circumstances there is an additional scene at the conclusion, showing Shepard is alive and lying in a pile of debris.

Hoe voorkom ik dat Anderson dood gaat?

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Niet, hij gaat sowieso dood, je kan echter de executie van hem voorkomen, als je dat doet heb je nog even een praatje met hem voordat ie dood gaat.

Laatst bewerkt: 26 mrt 2012
  6. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Dus je moet de executie voorkomen, doe je dit gewoon via een Charm optie of een interrupt?

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Lol Shepard die even een blauwtje loopt in z'n cabin.

8. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Als je antwoord geeft op iemand zijn spoilers, doe dat dan ook graag in spoiler tags :F:

Even een vraag voor mensen Priority:Rannoch al hebben gedaan.
    Oke, ik wil dus niet verder met de opties die ik heb gekregen.

Nu heb ik heel mijn reputation vol, bijna helemaal Paragon alleen het eerste vakje en een klein beetje daarboven (vanaf onder) is Renegade. Nu wil ik dus die optie krijgen om de Quarian fleet te overtuigen dat ze moeten stoppen met schieten! Nu faal ik dus voor die reputation check elke keer.

Ik heb alle missies gedaan die ik voor Rannoch kan doen, Fighter Squadrons en dat je die Admiral moet redden. Ik heb hem toen overtuigd als Paragon.

In ME2 heb ik de Geth gewrite en het dispuut tussen Tali en Legion als Paragon zijnde opgelost.

Nu vraag ik me toch echt af wat ik mis? Ik wil niet dat Legion en de Geth vernietigd worden, maar ik vind het ook maar niks dat Tali zelfmoord pleegt!

Iemand enig idee wat ik mis? Ik heb gelukkig een save voor de missie, dus ik hoop dat ik iets kan doen om die reputation check alsnog te halen..

9. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Toch te weinig Paragon, die moet je minimaal 4 balkjes vol hebben.

10. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Is het echt de moeite om een EMS van 4000 te halen?

11. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Spoilergevaar staat in de topictitel, er is hier vaak genoeg het einde besproken, dus spoilertags hoefde van mij niet :+

Ach, voor mij moest en zou ik het halen, maar in het einde zie je niet echt heel veel verschil, ik zou het dus wel doen :+

12. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel TMS heb je als je alles hebt gescand?

13. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Das een ander topic.:+

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb dus de game net uitgespeeld, EMS rond de 3600. Volgens mij alles gedaan.

Gaar dat ik een renegade action moest doen om de elusive man te stoppen (RT). Anders was het game over. Ben uiteindelijk rechtdoor gelopen en dus, volgens mij, gekozen voor synthesis. Weet niet meer precies wat link en rechst waren... Ik kon bij de dialoogoptions niet de laatste paragon option kiezen, terwijl ik full paragon was?

Kan iemand mij vertellen wat er anders zou zijn geweest met een EMS > 4000 (buiten de achievement?) EN wel shit dat dat alleen kan met spelen van de MP....

15. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Argh 8)

Mijn excuses voor mijn onscherpe gedrag 8)

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Als je voor destroy had gekozen met +4000 (rechter kant, rood) dan kreeg je helemaal op het einde Shep te zien die ademt op aarde.

Voor de rest verschillen de eindes niet, behalve de kleurtjes (rood, groen, blauw) en het stukje wat Shep doet qua keuze.

17. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    No problem, je zei niks specifieks gelukkig, maar weet nu wel dat er iets in die richting gaat komen.

Over Rannoch
    Het is me gelukt, ik speel gelukkig op PC en ik had in ME2 niet de mogelijkheid (niet genoeg Paragon of Renegade volgens mij, was redelijk neutral omdat ik keuzes maakte op basis van wat ik op dat moment zou doen) om Tali te behoeden van exile. Omdat ik gekozen had om de Geth te rewriten krijg ik meer assets als ik de Geth kant kies, maar ik wil natuurlijk niet verder zonder Tali (& de Quarians). Ik heb dus door middel van een save file editor het even zo gemaakt dat Tali niet tot exile werd verbannen en dus een admiraal is geworden. Eind goed al goed, Geth en Quarians blijven allebei bestaan en ik ben weer zo'n 1300 assets rijker.

18. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Staan de kleurtjes ook voor paragon, renegade of ertussenin?

19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Mwah, ik zelf denk van niet. Blauw staat namelijk voor Illusive Man en de Reapers controleren, en rood voor Anderson en het vernietigen van Reapers + Geth.

Ik denk dat het eerder juist andersom is, rood bij het einde is eigenlijk paragon en blauw is renegade zoals de indoctrination theorie ook aangeeft.

Trouwens, vanaf 21:00 welke nummer is dat? Staat niet op de OST (let op, bijna aan einde van de game in filmpje)

Laatst bewerkt: 26 mrt 2012
  20. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    In dat filmpje zie je dat de directe executie van Anderson voorkomen kan worden met een renegade interrupt, kun je de executie ook uitstellen op een paragon manier?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina