[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 26 okt 2011.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet niet of ik het moet geloven eigenlijk alle info.
    De standaard "Oud werknemer van R*" geloof ik niet want zulke dingen hebben we al 100x gezien. En ik zie R* ook niet op de E3 staan met een speelbare demo en als het zo was en de release op Mei 2013 staat gaaan ze echt geen build laten zien die nog een jaar ontwikkeling nodig heeft.
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2012
  2. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Het wordt een hele slome game óf we gaan overal heen met de taxi. :+
     
  3. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Jaa weet niet wat ik daar van moet vinden, maar als ze dit doen moet de snelheid van alle auto's om je heen wel heel erg omhoog!!,. eigenlijk moet dat sowieso want op de snelweg rijden ze net zo langzaam als in het park -_-
     
  4. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Hmmm, krijg je Driver taferelen. Weet niet of ik hier blij van word.
     
  5. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Valt toch mee? Misschien doen ze het zo dat de agent/politieauto jou moet hebben gezien zoals in het echte leven en dan pas achter je aan gaat.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    AI moet sowieso eens leren invoegen op de snelweg, en altijd knipperlichten gebruiken. Random idioten die slingeren van baan. Of auto's die je van achter aanrijden omdat je netjes wacht tot het groen is, fuuuuu! :D
     
  7. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Of op de grote bruggen in GTA IV. Rij je met je mooie sportwagen, gaan die malloten opeens naar de andere rijbaan waardoor ze tegen je aan knallen. :confused:
     
  8. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Ergste is nog wel als je moeilijk snel rijd, achterom kijkt en daarna weer normaal kijkt dat er op eens een auto, uit de fucking middle of nowhere, voor je neus spawnt. Dat geintje heeft er al meerdere malen voor gezorgd dat ik met een gangetje of 150 de sloot in reed (en dan laat ik het zwemmen dan nog achterwege...)

    [​IMG]
     
  9. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Knipperlichten gebruiken ze toch wel in La Noire? Weet enkel niet of je dat zelf ook kon doen. :p
     
  10. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Mafia 2 hadden ze ook al een snelheids limiet en in saints row 3 worden knipperlichten gebruikt.
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Godver, nu ik dit allemaal weer zo lees heb ik er toch wel weer zin aan, al zal de helft (of meer :+) toch niet terug te vinden is in de game zelf, met elke GTA is dat toch zo :+
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Mei 2013 geloof ik geen fuck van...verder geloof ik niet in geruchten, en zal me ook echt niet blij daar om gaan maken.
     
  13. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Mei geloof ik ook niet, dat duurt NU nog meer dan een jaar terwijl de trailer al een aantal maanden uit is
     
  14. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Trailer #1 van GTA IV kwam uit op 27 maart 2007. GTA IV zelf kwam uit op 29 (30?) april 2008. Dertien maanden later na de eerste trailer. Trailer #1 van GTA V kwam uit op 2 november 2011. Als je dertien maanden erbij optelt, dan zou GTA V uitkomen in december 2012.

    Niet dat ze zich waarschijnlijk aan die dertien maanden gaan houden ofzo. Had gewoon zin om dit te posten. :+
     
  15. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Gta IV was toch gepland voor Augustus 1 jaar eerder?
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oktober.
    Maar idd.
     
  17. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Ze zeiden laatst toch ook dat het fiscale jaar 2013 het beste tot nu toe zou worden, meen ik me te herinneren. En dat eindigt toch in maart 2013 dus dan zou mei 2013 ook raar zijn. Lijkt me sterk dat ze zo hoog inzetten op Max Payne 3.

    En volgens mij kwamen alle voorgaande delen in oktober, behalve 4 maar die is uitgesteld en stond volgens mij wel eerst voor oktober gepland.
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2012
  18. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Speelde vandaag sinds jaren weer een keer San Andreas, en moet zeggen, dat ondanks de verouderde graphics, deze game toch veel meer sfeer uitademt en dat echte GTA gevoel uitstraalt ( net zoals Vice City ) wat ik toch altijd gemist heb bij GTA: IV.

    Ben blij dat deel V zich afspeelt in een San Andreas-achtige setting :)
     
  19. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    The Ballad of Gay Tony gaf mij wel weer dat ouderwetse GTA-gevoel..
     
  20. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Iemand die Chief al gekocht / gelezen? Of het nog wat boeiends is wat erin staat? :+
     

Deel Deze Pagina