[XOne] [Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Chrizzle, 12 nov 2011.

1. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Volgens mij hebben we hier iemand die master is in bovenstaande tactiek :lol:

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het punt is juist dat campers niet spelen om te winnen maar om 1 of andere irrelevante ratio hoog te houden.

Als je KC wil winnen zul je toch echt moeten bewegen om dogtags te pakken.

Geld btw niet alleen voor MW3, in BF3 zijn er ook spelers zat in CQ die nog nooit een vlag van dichtbij hebben gezien.

Die spelen dus duidelijk niet om te winnen maar maken zichzelf wijs dat ze goed bezig zijn als ze ergens op een berg liggen en 5 om 0 spelen

3. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Gewoon heel het kd systeem weglaten.

4. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Je kan die KD wel houden maar dan alleen voor de modus waarvoor het relevant is: Team death match. Elk andere modus kan je winnend afsluiten met een negatieve KD en toch bijdragen aan de winst behalve bij TDM.

Mensen die pronken met hun algemene KD ratio zonder ooit TDM te spelen zijn imo de boosdoeners.

Laatst bewerkt: 26 mrt 2012
  5. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het juist hartstikke leuk met het KD-systeem.

6. Zaitsev38

Zaitsev38 Member

Leuk Bevonden:
    0
    K/D is gewoon het delen van je kills door het delen van je deaths . Dat is er niet echt uit te slopen.

7. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Amen! en dat bedoel ik nou... dat zijn dus mensen die geen ideeen hebben waar het spel nu om draaid, dus geen toegevoegde waarde hebben aan de hele game!

Tuurlijk is die KD ook leuk... maar vind het pakken van die dogtags of vlaggen belangerijker zodat ik uit eindelijk het potje win!

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik denk dat het al zou helpen als de ontwikkelaar een ratio belangrijk maakt die wel aanmoedigt om voor de objectives/dogtags te gaan. Win/Loss ratio of Score per minuut of zoiets.

Je ziet DiCE dat in BF3 ook doen op battlelog, W/L en SPM staan overal groot op je profiel en K/D word ietsje minder belangrijk gemaakt.

En natuurlijk in de game zelf, neem BF3 maar weer even als voorbeeld omdat ik die nu eenmaal meer speel maar ze zouden van mij gerust nog meer punten voor een vlag/objective mogen geven en nog minder voor een kill.

Probeer het eens met 500 punten per vlag, denk dat je dan iedereen ineens als een dolle naar de objectives ziet rennen

Dat zijn wel de ergsten inderdaad. Dat is imho bijna griefen te noemen

Laatst bewerkt: 26 mrt 2012
  9. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Kan toch ook voor beiden doen, ik heb zelf een K/D van 1.69 (niet heel hoog dus) maar speel bijna alleen maar voor de objective. Mensen die bij objective games (Domination, Kill confirmed) in een hoekje zitten voor het K/D daar heb ik ook een hekel aan.

10. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Godverdomme, word ik 3 x in Bakaara met spec ops voor ronde 15 geknalt. :F: Net die 2 maps voor Platinum.

11. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Had ik vorige keer ook 2x achter elkaar, gelijk geen zin meer.

12. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Zijn er meer mensen die het op de PS3 spelen? Mijn friendslist begint een beetje dood te gaan :+. Add: Acrillic.

13. reatrix

reatrix Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Mijn k/d = 1.73

Het werkt bij mij om de assault killstreak erg hoog te zetten en zo blijf ik mijn k/d verhogen.

14. Got_Owned

Got_Owned Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus omdat je hoge assault killstreaks heb ingesteld, gaat je k/d omhoog?

Sense, it makes none.

15. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
  16. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Die gozer was het een tijd al niet eens met de DLC plannen die Activision had voor MW3. Ach, dat hele bedrijf maakt de COD franchise kapot ... zijn ze al mee begonnen toen MW3 kwam. Zwakste game uit de reeks.

17. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Goed nieuws! Laat CoD maar doorbloeden en laat er een andere (nieuwe) FPS voor in de plaats komen.

18. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Mwah, goed nieuws. Goed nieuws zou zijn dat ze de engine is een flinke upgrade geven. Zou COD niet graag zien verdwijnen, heb er akelig veel uur in gestoken.

Toch ben ik in februari al gestopt met MW3. Het lukt me niet meer om plezier te hebben in dit spel. Spawnpoints, achterlijke kills, lag en noem zo maar op.

19. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Verdwijnt echt niet omdat er een iemand weggaat, komt gewoon weer iemand anders in zijn plaats.

20. reatrix

reatrix Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    bij mij werkt het, als ik hoge killstreaks heb heb ik ook langer de wil om door te gaan zonder dood te gaan. Als ik de support killstreaks aanzet dan denk ik bij mezelf van boeie het telt toch gewoon door als ik dood ben.

Deel Deze Pagina