[XOne] Assassin's Creed III

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Die weather conditions kijk ik wel erg naar uit. Regen/Mist/Whatever kan de sfeer zó erg bepalen, en zeker met dit soort gebieden.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ligt er aan, want de fysics engine was ook gewoon retestrak en dan maken de controls mij helemaal niets uit.

    Ze kunnen ook gewoon voor dezelfde controls kiezen, maar dat je wel gewoon de besturing naar je eigen smaak kan aanpassen. Alles tot op zekere hoogte, dan lijkt me dat icm een zelf te kiezen, achievementloze, serie moeilijkheidsgraden allemaal prima.

    Revelations is qua vechten t.o.v. AC I echt heel erg makkelijk. Ik vind een kruising tussen AC II en Brotherhood prima.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856


    Assassin’s Creed III features new protagonist Connor Kenway, of English and Native American descent his birth name is Ratohnhaké:ton – pronounced Ra-doon-ha-gay-doon.

    Eng, was ik bijna ook een assassin. Als je de a van Connor's achternaam voor de w zet heb je mijn achternaam. Fuuu. :+
     
  4. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik las even over dat eerste stukje heen, ik dacht ff "Jij heet toch helemaal geen Ratohnhaké:ton?" 8)

    Overigens:

    [​IMG]

    :)
     
  5. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Gaat rond de 100 euro kosten.. (Bij Gamemania iig)
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Als de prijs nou was zoals de white edition destijds (€60 met figure van AC2) dan leek het me wel tof. :+

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839


     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2012
  8. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Als ik dit jaar een CE koop is het deze wel! _O_
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Hij is wel erg strak! En eindelijk een beeldje die wel mooi is!

    Hoe ging het met de andere CE's van de voorgaande AC games? Echt limited of maanden later verkrijgbaar voor een zacht prijsje?
     
  10. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    De White en Black Editions van Assassin's Creed II waren erg schaars volgens mij. Op eBay kost een gesealde White Edition ongeveer $120. En de Black Edition is volgens mij nergens geseald te krijgen. Tweedehands nog wel, maar dan moet je goed zoeken en lang met je portemonnee schudden. ;)

    Toevallig keek er vandaag nog naar. Blijft gaaf om al die collector's editions van de Assassin's Creed serie te hebben, maar ik vind het alsnog te veel geld...

    Heel misschien koop ik de duurste editie van Assassin's Creed III. Dan hou ik die gewoon geseald om 'm over een paar jaar te verkopen. :+
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Assassin's Creed Revelations had ook drie versies. Duurste van €100 was wel erg limited, de tweede van €70/€75 was paar maanden geleden volop te koop voor €33 ofzo bij Nedgame. Die zijn niet zo limited.
     
  12. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn, bij de Freedom Edition zit dus niet Connor's Medal? Dan moet ik ze allebei maar kopen :x :+


    EDIT!


    Hidden blade bevestigd!
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2012
  13. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    94
    Las net nog een artikel over ACIII op internet en er zitten toch wel wat coole vernieuwingen in vind ik..
    de meesten zullen wel al bekend zijn maar ik zet ze hier even neer, welke ik cool vond.

    - 3 verschillende soorten sneeuw, diepe sneeuw geeft dus meer weerstand als je erdoor loopt.
    - seizoensveranderingen , vond ik wel leuk opzich.
    - geen shops,banken renoveren om geld te verdienen, maar wel jagen en het vel en vlees verkopen, 30 verschillende dieren!!. (een van de de coolere toevoegingen imo :) )
    - lopen ook kinderen en honden rond in de steden.
    - de binnen omgevingen zijn groots en gedetailleerd..

    looking forward :)
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Had niet anders verwacht eigenlijk. Hidden Blade is een trademark van AC.
    En zag ook geen reden waarom ze het eruit zouden laten. :)
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Vind je dat echt? Welke sandboxgame ziet er dan up-to-date uit? Want in mijn beleving is AC Brotherhood of Revelations een van de mooiere sandboxgames van deze generatie?
     
  16. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Heb net de Assassins Creed III - Freedom Edition gepreorderd.

    Als ik de berichten mag geloven is deze Editie in zeer beperkte oplage verkrijgbaar.

    Dus wees er snel bij zou ik zeggen.

    Ik heb mijn lesje wel geleerd toen ik te laat was met de Black Edition (AC2).
     
  17. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Staat bij mij ook in de pre order. Heb de White Edtion dus de figurine van AC III gaat er wel mooi naast staan :cool: 60 incl bij bol.com incl 2 livingsocial waardebonnen :)
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2012
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Die White Edition van AC2 is nog steeds te koop, die was dus neit zo heel gelimiteerd:+
     
  19. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Black Edition wel

    Daar betaal je nu min 300euries voor op EBay :eek:

    De Freedom Edition kan je alleen op bol.com en op de site van Ubisoft preorderen.
    Dus die zal ook wel bijna niet te krijgen zijn als het spel uitkomt .
     
  20. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind deze statue toch minder mooi.. die vorige waren echte 'assassins'. dit is zo amerikaans overdreven..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina