Costume Quest meteen halen voor die 600msp voor degenen die hem nog niet hebben. Game is niet super lang, daarom geen aanrader voor 1200msp, maar voor 600msp echt halen. Me super mee vermaakt
Stacking en Costume quest beiden al eens voor 600(P) gedownload, erg toffe games. Costume quest was wat kort, maar een erg leuke rpg. Stacking vond ik een van de leukste (zeker de originelste) games die ik vorig jaar heb gespeeld. Is de DLC voor deze games de moeite waard, nu voor de helft? Lees dat ze wat kort zijn.
Ja dat was ik DLC is inderdaad een stuk minder goed dan de game zelf, al heb ik zelf alleen de eerste gespeeld. De tweede schijnt echt een verschrikkelijk ongebalanceerde eindbaas te hebben Maar volgens mij is het nu een beetje laat aangezien Grave ze al gekocht heeft volgens het Patstopic
Costume Quest dan toch gehaald! Heb toch meer dan genoeg punten voor Trials Evo, Jet Set Radio HD en Tony Hawk HD
Trial geprobeerd, en is wel leuk. Had destijds ook de demo gedaan op de PS3 en was toen iets minder onder de indruk, maar ga hem nu wel unlocken. Enige nadeel is dat ik dan nog maar 800msp over hou, en Trials Evolution komt bijna uit, dus dan moet ik voor die tijd even een kaartje met punten bijkopen.
Geen idee maar volgens mij wel erg lang. Geen klachten gehoord over de PS3 versie destijds en de 360 versie is nog groter.
Gewone SP levels een uurtje of 4, dan heb je nog The Lab en de Director's Cut levels. Behoorlijk veel content, zie ook mijn review
Ik denk dat ik er wel veel langer over zal doen. Ten eerste omdat ik niet zo goed ben, ten tweede omdat ik gisteren in het eerste chapter al merkte dat ik vaak toch even zo'n level overnieuw doe voor een betere score enzo.
Ja, die vier uur is om genoeg sterren te verzamelen om alle levels vrij te spelen. Als je alles wil halen ben je veel langer bezig @mastat, dank je!
Inmiddels aangeschaft, heerlijke game. Aanradertje om even tussendoor te doen als je een kwartiertje hebt.
•Metal Slug 3 - 400 statt 800 Microsoft Points •Metal Slug XX - 600 statt 1200 Microsoft Points Deze lijken me interessant, veel gespeeld vroeger
Joe Danger nog snel meegepakt vandaag, aanstaande deals interesseren me weinig. Toy soldiers is ook afgeprijst naar 800 (P).
Zal Resi 4 nog een keer DOTW worden? Die heeft echt een te hoge prijs voor een game die slechts geupscaled is naar 720p.