Is het normaal dat je bij Stage 3 telkens een speler wint? Vraag ik me af omdat ik sinds stage 3 op hard speel en ineens allemaal spelers mocht uitkiezen.
Jup, in Stage 3 zie je bij de 'silver' prices staan dat je een speler mag kiezen van het andere team. Alleen zijn je eigen spelers wel beter (en vetter IMO).
Ja, ook worden die spelers niet meer beter, ik had nog 2 lege plekken in mijn team dus die opgevuld met die spelers omdat die al alle trucjes kunnen. In het begin vond ik het spel wat minder maar naarmate je team meer trucjes kan des te leuker het word
Vraag me af hoe je nou echt beter kan worden met deze demo Tegen die keeper kan je niet echt dollen zoals de rest in het veld en een potje is zo voorbij, waarbij het oefenen dan weer te snel gaat.
Echte game kopen misschien? Daar heb je ook grotere venues met o.a 6 vs 6 matches, dus genoeg te dollen lijkt me.
Wie mag ik toevoegen voor de onderstaande achievement? Friendly Publicity. Watch a video posted by one of your Friends as the lead profile. Heb volgens mij niemand in mijn friendlist die deze game speelt.
Blijft een leuke game, met name de Futsall mode speel ik erg ver. Schoot er vanmiddag wel een lekker vrije trap in: http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/118066428
Jullie beide vanmiddag toegevoegd, zie maar of het lukt! Ik heb in mijn friendlist een aantal personen die ook Fifa Street spelen, maar in dat menu via (back) komt er maar geen video te staan. Gewoon helemaal niets...
Zelfde probleem hier, heel af en toe werkt dat gedeelte, maar de meeste tijd dus niet. Kwestie van geluk lijkt het.
Soms is het online spelen zo frustrerend. Speel je een goede match, staat het 2-2, staat ineens je keeper halvewege het veld Verlies je je match met een golden goal omdat je doel volledig leeg is