[XOne] Ridge Racer Unbounded

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 feb 2011.

1. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2012
  2. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Mijn verwachtingen waren niet al te hoog, een Burnout en Split/Second kloon, branded als een Ridge Racer game. Maar de eerste reviews zijn dus erg positief; had ik niet verwacht. Misschien leuk om later eens goedkoop op te pikken.

3. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
  4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    een 9 van Edge, dat is op zijn zachtst gezegd erg hoog voor hun doen. Dat in combi met mijn zwak voor een goede arcade-racer...shiiiiit :+

5. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Bij Mediamarkt Rotterdam lag de game vandaag al hoor ik net van een medewerker die ik op me xbox heb zitten :D, morgen ff halen dus

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  7. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ja dat zijn zeker grote verschillen naar XGN geeft em ook een 8.5, ik kijk altijd naar de wat bekendere namen kwa review sites, ik ga em zometeen halen jonguh :D:D

8. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    ik heb em gehaald bij de FRS voor nada noppes,

ik heb even gebruik gemaakt van de oude spellen inleveren + 25% korting, nice nice

zelfs nog 10 euro over op me giftcard

Hij kost 54,99 voor de normale prijs en het is de limited edition

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  10. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Op een of andere manier beginnen m'n handen te jeuken als ik beelden van deze game zie en dan hoor ik ook nog dat het zoveel weg heeft van Burnout. En laat ik nou helemaal verslaafd zijn aan Burnout. Ik wacht nog steeds op een return van de goede oude Burnout, maar dat duurt nog even ben ik bang. Op een of andere manier twijfel ik nog en dat komt omdat de vorige RR me totaal niet trok. Kan iemand me overhalen? 8)

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Revenge heb ik echt kapot gespeeld, superspel _O_

en ik heb dezelfde kriebels bij dit spel. Is voldoende toch?

12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Heb ook wel zin in een arcade racer. Ik wacht nog even tot wat videoreviews (Gametrailers), maar tot dusver ziet het er goed uit.

13. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, ja eigenlijk wel en het kriebelt echt serieus. Ze zeggen altijd dat je je gevoel moet volgen en ik denk dat ik dat maar moet doen. Revenge heb ik ook kapot gespeeld (deze RR doet me er veel aan denken), deeltje 3 Takedown nog meer en Paradise ook veel gespeeld, maar door dat free roaming gedoe was Burnout voor mij geen echte Burnout meer. Ik hoop dat de goede oude tijd van Burnout terugkeert, maar tot die tijd zou deze game best een goede vervanger kunnen zijn. :)

Ik las trouwens wel dat besturing pittig en erg wennen is. Ik hoop niet dat het teveel "waggel, waggel" is met die bakken. 8)

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    En het heeft natuurlijk die Ridge Racer gameplay, en ik kan weinig racers die zo aanvoelen, dan bochtenwerk zie je naar mijn weten niet in andere games.

15. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Burnout Paradise vind ik zelf een geweldig spel. Ik hoop eigenlijk juist weer dat als er een nieuwe Burnout komt die ook weer free roaming wordt.

Ik heb nu een paar banen gespeeld in de SP van Unbounded en als je terug verlangt naar het oude Burnout gevoel is dit imo een goede vervanger. Het is ook duidelijk waar Bugbear zijn inspiratie vandaan heeft. Grof gezegd is Unbounded, Burnout met een vleugje Split/second.
    Omgevingen manipuleren zoals in die laatste kun je niet, maar je kunt wel shortcuts maken en ook door b.v. tegen een Tankauto aan te botsen tegenstanders uitschakelen, mits je genoeg boost daarvoor heeft. Maar het is geen kloon van deze spellen.

De besturing en de tegenstand is toch wat pittiger.
    Zowel in Burnout als Split/Second win je de eerste paar wedstrijden met twee vingers in je neus. In RRU moet je toch wat meer moeite doen daarvoor. De besturing is ook iets minder vergefelijk, wat scherper. Te veel door driften en je staat achterstevoren. En een fout in een race wordt gewoon afgestraft. Het is zeker niet zo dat je na een klapper, twee bochten later, van nr 12 weer op de bumper van de nr1 zit. En ik vind dat prima.

16. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, ik had niet anders verwacht dat je 'm al hebt Peter. :9 Maar goed, klinkt dus erg vet en als dit echt een beetje het oude Burnout-gevoel terugbrengt dan ga ik 'm straks even bestellen. :cool: M'n Xbox loopt nu toch al een tijdje stof te happen en dan kan ik 'm weer even aan het werk zetten. :)

Ik zie trouwens dat je nu een LE voor de prijs van de standaard krijgt... not bad! _O_ Alleen zie ik niks staan over de 6 "extra" cars als pre-order bonus. :{

/Edit: Xboxhome is geen deelnemer van die pre-order bonus zo te zien. Jammer. :p

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ik heb niet veel met racegames, maar dit soort racers kan ik altijd echt wel waarderen. Zeeeeker wanneer het met Burnout te vergelijken is. Hoe vind jij de graphics?

18. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Des te meer ik van deze titel zag des te interessanter ik hem ging vinden.

Bij mij brengt ie in ieder geval wel dat BO-gevoel. Dat kan natuurlijk voor ieder anders zijn. Qua besturing van de voertuigen is alleen zoals eerder gezegd niet helemaal hetzelfde. Op een goede manier anders overigens.

Graphics vind ik prima, crashes e.d. zien er tof uit. Ik had graag wat meer verkeer gezien, maar daartegenover race je met 12 auto's en zijn er lage muren en meer waar je door heen kan denderen. Een leuk detail imo is dat er nauwelijks een HUD is. Aantal ronde's, positie, hoeveel secondes je voor of achter ligt wordt op de achtergrond 'geprojecteerd'.

19. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb 'm besteld, dus ben benieuwd! :)

20. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik ben nu even bezig geweest met de game, hij is echt geweldig, hij loopt heel vloeiend en hij rijd echt geniaal lekker

Deel Deze Pagina