Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

1. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Check deze baas in de rij bij de Amac in Den Bosch:

2. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Doet me aan meneer Strubbe denken _O_.

Edit: lees net dat hij in November overleden is :eek:

Laatst bewerkt: 23 mrt 2012
  3. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk een BSOD gekregen....

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hoe kan het dat een week geleden hier al foto's stonden van oa Rivanov die lange rijen fotografeerden met mensen die de nieuwe iPad gingen kopen?

Hij kwam vannacht pas uit?

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    In 26 landen waaronder Nederland kwam de iPad vandaag uit. Vorige week waren de eerste 10 landen aan de beurt, waaronder de USA en Duitsland.

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ah en jullie haalden ze in Duitsland dan, neem ik aan? Werd continu voor gek verklaard toen ik zei dat er Nederlanders waren met de iPad.. Al een week geleden .

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja. Stond om 2:45 in de rij in Oberhausen.

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hebben jullie tips voor bepaalde cases? Ik wil dat graag online bestellen, maar ik kan moeilijk inschatten of mijn dikkere iPad 3 wel in die oude iPad 2 hoezen past.

9. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Dodocase vind ik heel vet ;)

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Weekje terug ook mijn DODOcase besteld, kan niet wachten!

11. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    @Matrix: check Appelhoes.nl, goeie site met zeer uitgebreid aanbod (alleen nog niet veel voor de nieuwe iPad). Voor m'n iPad 2 had ik een leren Smart Cover icm de CoverBuddy van SwitchEasy, ideale combinatie die de iPad amper dikker maakt. Maar de CoverBuddy is er nog niet voor de nieuwe iPad (let op, Appelhoes heeft deze wel bij de nieuwe iPad staan, maar op de site van SwitchEasy zelf staat ie nog niet, dus lijkt me sterk dat ie er wel is. En ik heb die van m'n iPad 2 op m'n nieuwe iPad geprobeerd en opzich past ie wel, maar in t midden staat ie heel klein beetje bol omdat de nieuwe iPad iets dikker is)

@AntraXxX: De DODOcase vind ik ook erg mooi en lijkt me ook een zeer handige en stevige case om de iPad in mee te nemen. Maar ik gebruik de iPad toch grotendeels thuis op de bank en dan lijkt me zo'n grote case toch weer iets minder praktisch, niet? En volgens mij zei Rivanov dat de nieuwe iPad ook perfect in de DODOcase voor de iPad 2 past toch?

Laatst bewerkt: 25 mrt 2012
  12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    iPad 3 past perfect in de DODOcase voor de iPad 2.

13. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2012
  14. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Via www.focalprice.com kan je ook veel ipad accessoires kopen, heb er zelf een smart cover (inclusief achterkant) gekocht voor €20, werkt perfect. Je moet alleen wel paypal hebben en de levertijd is ongeveer 3 weken.

15. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Wil ik er op uit om een iPad 3 te kopen hebben ze nergens meer de WiFi 16GB op voorraad! :mad:. Ik heb Xando en Dixons gebeld, wat kan ik nog meer proberen in Nijmegen?

Laatst bewerkt: 28 mrt 2012
  16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben te lui om het op te gaan zoeken maar dat 'you don't say' plaatje met het hoofd van Nicholas Cage lijkt me hier wel op zn plaats

17. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    :'-(

De 4G modellen lopen in ieder geval voor geen meter. Die hebben ze overal nog op voorraad

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Waarschijnlijk omdat de chip die er in zit alleen op amerikaanse 4G netwerken werkt.

En hier niet heel veel amerikanen aan het iPad shoppen zijn

19. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Maar je hebt wel gewoon 3G netwerk, dus dat zou niet zo heel veel moeten uitmaken.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Klopt maar ik denk dat het wel meeweegt in de overweging tussen een Wifi en een 3G/4G

Meer betalen voor iets wat je hier niet optimaal kan gebruiken is niet heel aantrekkelijk.

Maar daarnaast zijn volgens mij de 'instap' modellen altijd het eerst uitverkocht toch?

Volgens mij waren bij de 1 en de 2 de goedkoopste versies ook het lastigst om aan te komen. Verkopers hopen dan natuurlijk dat je dan maar een 32GB meeneemt :+

Deel Deze Pagina