[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Voor een USAS met frags heb je niet veel ervaring nodig :+
     
  2. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Pff dit vind ik ook niks, vond het juist vet dat je moest levellen om beter spul te krijgen , wat nu ook nog wel een beetje is maar wel veel minder
     
  3. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Op de PS3 is de update inmiddels uit en het brengt onder andere servers huren met zich mee. Deze zijn gewoon direct te kopen via PSN. Dit betekent misschien dat we straks servers kunnen gaan huren via MS points.

    Server browser is uitgebreid, met natuurlijk een aparte lijst voor je eigen servers. Alle opties die te zien zijn in de server browser zijn dan instelbaar door de eigenaar.

    Verder zat er nog een verrassing in de update, een 5 flag versie van Wake Island. Hoogstwaarschijnlijk zullen we die versie straks ook terug zien op de 360. :D


    Meer info over de patch op de PS3:
    http://mp1st.com/2012/03/27/battlefield-3-1gb-ps3-patch-1-04-is-now-live-rent-a-server-option-added/

    PSN prijzen, geven alvast inzicht over XBL prijs:
    http://mp1st.com/2012/03/27/battlefield-3-ps3-server-rental-options-and-prices-detailed/

    Meer details over 5 flag Wake Island en *kuch* n00b *kuch* shortcut bundles:
    http://mp1st.com/2012/03/27/bf3-5-flag-wake-island-details-adding-more-private-servers-this-week-and-shortcuts-bundles-revealed/


    Verder nog wat informatie vrijgegeven over Armored Kill. Volgens DICE bevatte deze de grootste map in Battlefield ooit.

    Normaal gesproken hebben battlefield maps meestal een 16-speler (3-4 flags), 32-speler (4-5 flags) en 64 speler variant (4-7 flags), waarvan de 64 speler varianten van maps niet beschikbaar is op de consoles.

    De zogenaamde grote map in Armored Kill krijgt nog een extra grote variant bovenop de 64 speler variant, die vergelijkbaar is in grootte met een aantal van de grotere BF2/2142 maps.

    De normale versie is vergelijkbaar met Caspian border in grootte. Of consoles ook de extra grote variant krijgen is niet bekend. Vlaggen zijn ook veel meer verspreid dan in de huidige maps.


    Meer informatie hierover:
    http://mp1st.com/2012/03/26/battlefield-3-armored-kill-map-sizes-consoles-will-not-get-commo-rose-no-more-specialized-assignments-and-more/
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    25 dollar zal wel 25 euro worden , beetje prijzig maar ik ga het wel doen denk ik

    hoe heerlijk om je eigen room te kunnen beheren, geen amerikanen, geen campers, geen gekut met niet in de juiste squad komen enz gewoon lekker knallen met je maten
     
  5. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Wanneer komt de xbox patch?
     
  6. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Zou er al moeten zijn aangezien ie er al voor PC en PS3 is.
     
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Had begrepen dat ie wat later zou komen maar precies is mij niet bekend.
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    BF BC2 had dat toch ook al met de SpecTact kits?

    Overgestapt van CoD? :+
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    SpecAact was net wat anders. Het had weliswaar het 'beste' wapen van elke klasse, maar geen gadgets etc. Dus 4 wapens en 4 outfits in camouflage + 4 achievements.
     
  10. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
  11. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Scheelt niet veel :+ Veel irritaties in CoD terwijl dat in BF veeeel minder is. BF is gewoon veel relaxer.
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Mocro ... nee ... nee dat kan niet :eek:

    Jij bent / was één van de mensen die COD altijd tot op de tand verdedigde! Geniaal :+

    Vind het overigens wel erg jammer dat de patch niet tegelijk op de 360 is uitgekomen. Heb gisteren met wat PS3 volk gechat en die vinden de game in alle opzichten NOG beter. Het enige wat ze jammer vinden is dat de jets een tikje zijn aangepast zodat "noobs" deze ook kunnen gebruiken.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoe hebben ze dat gedaan dan :p?
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Vraag me af of we ook een keuze krijgen WAAR we een server willen huren

    Zit natuurlijk niet te wachten op een gehuurde server ergens in Frankrijk of Zweden o.i.d

    verbindingstestje kunnen doen voor je hem huurt zou mooi zijn

    zijn hier PS3 spelers die een server gaan huren? Laat even weten welke opties je krijgt
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2012
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja ik zou ook geen klote server willen huren. Wat is eigenlijk de tijd dat je hem huurt? Je zei iets van 25 euro, voor hoelang is dat dan?
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    het is $24,99 voor 30 dagen en ik geloof $64,99 voor 90 dagen

    als ik ergens kan zien waar de server die ik huur zich bevind huur ik er denk ik eerst even 1 voor een weekje om te zien hoe het bevalt en als het echt top is gewoon per maand
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Tering, dat is wel echt prijzig zeg...
    Had minstens verwacht een aantal maanden voor dat geld.
    XBW server maar aanmaken anders :+?
     
  18. Rubinioow

    Rubinioow Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of er nou eindelijk een oplossing is voor die "no weapon glitch"?
    En dacht ook ergens gelezen te hebben dat met deze patch ook eindelijk je crosshair blijft en niet meer random verdwijnt.
     
  19. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik heb gister een filmpje van een dude gezien die verteld over de patch op de ps3 en zegt dat er niet echt super veel veranderd is. Of nou ja, je merkt het niet echt. Uiteraard is er veel veranderd, maar niet game changing. Dus verwacht niet een totaal andere game. Als je al fijn speelde verwacht dan geen verschil, als je echt problemen had met een aantal dingen dan moet je niet verbaasd zijn als je nog steeds er last van hebt. Bijv usas frag rounds. Daar blijf je last van hebben. Ze zijn wel generfd maar blijven nog steeds krachtig. Recoil en clip aangepast op de FAMAS. wow big deal, nog steeds OP waarschijnlijk.

    Maar goed zo kun je bezig blijven. Een game uit balanceren is fkn lastig. Dat doe je zoiezo niet in een patch. En of het nodig was is het tweede. De reasoning van DICE is beetje krom overall vind ik. Het komt niet echt logisch en pro over.. Ik bedoel een patch van 1 gb is wel echt badddd hoor haha.

    Oh en ik kan niet wachten om op private servers te gaan spelen. Ik koop misschien wel mn eigen server om lekker op te pielen... Wie nog meer ? Ik heb nooit een server gehad dus hoop dat er wat mensen hier zijn die me kunnen helpen tegen die tijd.

    Ik heb paar keer met de USAS gespeeld. en ben niet onder de indruk van de prestaties van deze gun. Ik vind hem alleen OP met frag rounds. Als je met gewoon shells speelt is er niet echt mee te spelen. Ik ben verder een goeie speler maar met dat wapen doe ik echt tien keer slechter dan met welke dan ook, als ik die frag shells unlock dan zal ik er vast wel mee kunnen spelen.
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2012
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Als de voorwaarden bekend zijn en ik genoeg controle over mn server krijg en het aan bepaalde voorwaarden voldoet (qua ping enz) huur ik er zeker 1

    zo ingewikkeld is het allemaal niet, je bepaald je gametypes, map rotatie en nog wat andere settings en reserveert indien nodig wat private slots en knallen maar



    Dat is het probleem ook juist. Zonder Frag is de USAS gewoon een snelle shotgun met sterke en zwakke punten die prima in de balans van het spel past. Sterk op korte range en waardeloos op grote range.

    Maar met frag geld dat niet meer en kun je op alle afstanden met dat ding enorm snel heel veel schade doen.
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2012

Deel Deze Pagina