[XOne] Gears of War 3 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door KEN_123, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik zie hem niet :+

    Nee, maar het is inderdaad een naaistreek. Dat terwijl ik Epic juist een van de beste vond qua DLC en support naar de fans toe. =( Ik kreeg een gratis season pass bij mijn LE en ik denk dat ik de season pass anders ook nooit gekocht zou hebben.
     
  2. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, alle dlc's voor GoW 3 kan je downloaden als je season pass hebt.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ze hebben aparte playlists hoor voor als je dlc niet hebt maar op servers wil spelen..die zijn er nu bij gekomen.. Ik snap als je de game af en toe wil spelen dat het kut is om op host te spelen. Maar als je de game af en toe speelt, is het dan nog leuk om gebashed te worden door fanatieke spelers. Tis niet echt een game waar je gauw ff wat kills pakt.

    Season pass moet er nog gewoon zijn btw.
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2012
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Aparte playlists? Ja, maar dan kan ik geen maps spelen van eerdere DLC die geld hebben gekost, of vergis ik me nu?

    Ik speel inderdaad niet veel, maar wel regelmatig. 2 avondjes in de week is mijn max, daarmee kom ik goed weg online. Ik maak gelukkig vrijwel altijd meer kills dan dat ik gekilled wordt. Zo hoog is het niveau niet online, dat was met Gears 1 heel anders imo. Ik ben namelijk niet meer dan gemiddeld van niveau, ik kan niet wallbouncen en spastisch bewegen en toch het overzicht bewaren, en toch sta ik ook weleens bovenaan en heb ik eigenlijk altijd wel meer dan 10 kills per potje en minder deaths. En ik ben echt niet meer dan gemiddeld, zeker als ik zie wat veel spelers allemaal wel niet kunnen online. Erg knap, dat is niet voor mij weggelegt. Ik speel liever sneaky en pak hier en daar eens de winst bij een shotgun gevecht.
     
  5. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens omdat Guardian niet in Private te spelen is, is de 'I've Got This'-achievement ontzettend moeilijk. Leiders gaan zo snel dood dat het al lastig is om gewoon 10 kills te maken in een ronde. Plus het moet ook op een Forces of Nature map, wat nu nog simpel is maar straks als alle maps gecombineerd worden problemen op zal leveren. 8)
     
  6. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Alsof de guardian leider genoeg kogels heeft voor 10 kills zonder een keer dood te gaan.

    Eenmaal dood, mag je weer opnieuw beginnen, damn it :9
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Zal denk ik geen probleem zijn hoor
     
  8. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    gears of war is net fietsen man, twee potjes en je bent weer in da zone.
    Maar ik zou m ook nog graag spelen maar dan moet ik perse die DLC downen of is dat verandert inmiddels?
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ik erger me alweer dood aan leaders die nades willen taggen.. gvd wat heb ik dat niet gemist
    en die #&#& retro
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2012
  10. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    use pistol / snub, dit is meesterlijk vet want kan je iemand snel iemand laten downen of zijn kop te laten rollen.
     
  11. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    I've got this!

    Ivory skin <3
     
  12. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Lol, die had ik gister na mn eerste potje!:thumbs:

    Oeps dit komt nu wel net over dat ik een goede speler ben;)
     
  13. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Execution of Warzone op GoW 3 speel ik niet meer maar ik speel altijd in het weekende op Gears of War (pc versie)

    Omdat ik slechthorende ben, dan is het chatten op GoW pc versie veel leuker voor mij.
     
  14. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Net ook de ivory skin binnen gesleept! Nieuwe maps zijn wel aardig en guardian speelt ook wel lekker! :)
    Ik moet wel zeggen dat sinds gister de connecties weer niet al te best zijn.. Af en toe stuiter je gewoon constant die map over..
    Vandaag ook nog een paar potjes tegen upinsmoke gespeeld geloof ik?
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Heb geen last van lag, meestal wel na een DLC.

    Was idd tegen mij, beetje kut om tegen stacked te spelen met randoms haha. Die Ivory Skin is dan ook best lastig
     
  16. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja die andere gasten deden het idd niet echt goed.. Die Ivory skin is best makkelijk te halen als je full team hebt en probeert niet de leader te killen totdat jou leader 10 kills heeft. Als je keertje iemand nodig hebt om te helpen ofzo kan je me best inviten!
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja add me maar ofzo. Ja ik ga het ook later proberen wanneer de mensen online zijn met wie ik meestal speel

    15 Sec spawn bij Guardian is wel kut.. Soms ben ik leader en kan ik geen kant op. Bijv op Raven Down kan je gwn niks meer doen als je team dood is
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2012
  18. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Net een potje KOTH gedaan. 18 caps en 49 kills 8)
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    nice..mn hoogste is 81 kills op Checkout, weet alleen niet meer of ik em ook won. :-/.. ik wil zeta koth terug, en zeta guardian, want ik ga dit spel een keer door midden breken vanwege die @!*#&% Retro



    Wisten jullie trouwens dat als je iemand meatshield en hij was in het bezig van dezelfde soort nade die jij had/hebt, dat je zn nade krijgt :-/
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2012
  20. Cap canoodle

    Cap canoodle Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook sinds gisteren bezig om de ivory & Flak te halen, ben goed op weg maar het blijft lastig tegen stacked teams in je eentje. En natuurlijk komt je nooit een random tegen die zijn mic gebruikt. Was is het toch met gears 3 ik heb gisteren en eergisteren bij elkaar 4 uur gespeeld en niemand die zijn mic gebruikt, zelfs niet in de no parties allowed playlists. Iemand anders hier ook last van ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina