[TV] TV Series Algemeen

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 2 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag eindelijk de tweede aflevering van Touch :)

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jammer dat Deadwood gestopt is na seizoen 3. Maar de intentie er niet was eerst om te gaan stoppen.
    Zo het einde van seizoen 3 is een open einde van hier tot Tokyo. Wel jammer eigenlijk.

3. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Lol ik lees net dat artikel....Heb van de week 11 eps van The Firm gekeken, vond het wel vermakelijk --> BAM gecancelled =(

4. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben opzoek naar een nieuwe Amerikaanse serie wat lijkt op Heroes, dus met mensen met speciale 'gaven' etc. Had er laatst iets over in de krant gelezen maar ben de naam vergeten, iemand hier enig idee?

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  6. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm nee dat is het ook niet!

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Smallville.

8. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    No Ordinary Family en Alphas schiet mij nog te binnen.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    The 4400 en Supernatural zijn ook vrij bekend..

The Cape schijnt ook zoiets te zijn maar nooit tot aangezet om te kijken.

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Klaar met Alcatraz seizoen 1.
    Wil nog beginnen aan Supernatural, maar nog niet van gekomen. Wel aan Oz begonnen net en eerste ep is me goed bevallen.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Hoe is Alcatraz? Ik heb het rustig dus kan nog wel een extra serie gebruiken mits het tof is.

12. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Op zich wel aardig, zeker als tussendoortje, maar niet wow. Zit een kleine rode draad in de serie, maar elke aflevering staat redelijk op zich zelf. Je kan ep1 proberen, geeft wel een goed beeld van de serie. Elke ep draait om een 63-er.

13. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik ben helemaal hooked aan Shark Tank (Amerikaanse versie van Dragons Den). Elke afleveringen komen ondernemers hun bedrijf/idee pitchen tegenover 6 "Sharks" (investeerders die zelf gigantische bedrijven hebben opgebouwd).

Dragons Den vond ik ook altijd leuk, maar de investeerders hier zijn veel leuker om te kijken. Vooral Kevin Oleary is net oom Dagobert als het op geld aankomt en dat is echt geweldig om te zien :lol:. In seizoen 3 komt ook Mark Cuban als Shark erbij (speelt zichzelf in Entourage) en dat is ook echt een held.

14. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alphas bedoelde ik, thanks! :thumbs:

15. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Brrr...the cape...wat was dat zonde van mn 40 minuten die pilot ;)

Meh, wat [2k] zegt, wel aardig, niet wow. Te veel gehypet die serie, had er zelf namelijk ook grote verwachtingen van en keek er erg naar uit. Flink teleurgesteld dus. Rode draad wordt amper opgepakt. Moet alleen de laatste twee afleveringen nog zien, maar er is mij tot nu toe eigenlijk nog helemaal niks duidelijk (waarom zijn ze verdwenen, waar zijn ze geweest, waarom komen ze nu weer terug, wie geeft hun opdrachten, hoe zit het met de sleutels, hoe zit het met Hauser zelf, etc, etc). Hoop dus op paar antwoorden in de finale, maar anders zou ik m niet snel aanraden. Erg zonde, want het idee is echt wel heel tof en zeker met J.J. Abrams er achter had ik iets heel tofs verwacht...maar helaas. Als je er nog niet aan begonnen bent: Awake en Touch!!! Tig keer beter!

Dacht ik al ;)

16. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ondertussen in seizoen 2 van Oz. Toffe serie, bevalt me wel.
    Die prison docu's spreken me ook vaak wel aan en zo een serie bevalt me dan ook wel snel. Kijkt lekker weg.

17. pi3t

pi3t Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    48
    De sign-ups zijn gesloten voor mytvshows, maar ik heb een account op followmy.tv, ziet er redelijk hetzelfde uit: http://followmy.tv/u/pi3t

nog aanraders?

18. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Heb daar ook een profile. Wel aardige site, maar persoonlijk vind ik m lang niet zo handig, overzichtelijk en mooi als MyTVShows. Zie hier een overzicht van de series die ik op dit moment volg, zijn bijna allemaal aanraders :9!
    Maar aanraders van series die op dit moment lopen (en dus niet alweer gecancelled zijn of gecancelled gaan worden), zijn Awake en Touch.
    En anders moet je even aangeven waar je precies naar op zoek bent (comedy, action, suspence, drama, etc), dan kan iemand hier je een wat gerichter advies geven.

19. pi3t

pi3t Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    48
    Ik kijk best veel (Awake en Touch zijn inderdaad redelijke goede nieuwe series), maar ik ben altijd op zoek naar verborgen parels :). Ik doe zo nu en dan mee met TVbites, een Nederlandstalige podcast over tv, maar daarin worden vooral de grote series besproken. Ik kan ook enorm genieten van wat kleinere, meer obscure series.

Harper's Island is heerlijk (doch niet altijd heel goed) en Flight of the Conchords is ook een aanrader.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Touch of Awake..

Wat is leuker (waar gaat het over?)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina