[XOne] Mass Effect 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Dat kan wel ;)

2. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Wanneer moet je die keuze maken?
    Ik ben daar zelf mee bezig nu,
    ik ben zo in de computerprogramma geweest en daarna heeft legion ook een paar van die rode geth tot mijn beschikking gesteld... ik veronderstel dat die keuze nog moet komen dan, want tot nu toe leeft Legion en Tali nog :)

3. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom gaat Mordin de pijp uit?? :'-( Zijn er mensen die mordin al dood hadden in mass effect 2? Wat was er dan met die toren gebeurt??

4. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Legion gaat sowieso dood, of hij wordt neergeschoten of hij offert zich op voor de rest van de Geth. Maar wil je Tali en de Quarians laten overleven, dan moet je Tali in ME2 Loyal hebben gemaakt en zorgen dat ze niet ge-exiled is. Dan heb je de optie om de Quarians om te praten via een Charm- of Intimidate-optie.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bijna hetzelfde, maar met iemand anders erin.

6. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond deze dood niet heel "emotioneel", terwijl ik toch wel van het karakter hield, deze vond ik zelf ook niet zo goed uitgewerkt, het was gewoon dat die toren ontplofte en that's it. Vond die bijna-dood van Grunt beter met de Rachni's, ik dacht serieus dat hij er was geweest, zo epic toen ik hem daarna onder het bloed aanzag komen lopen, nog steeds levend!

7. Seh

Seh Guest

Neger wat?!

Perfect juist, Mordin maakte ongedaan wat hij zelf (mede)veroorzaakt had. Hoe kon dit nog beter uitgewerkt worden? Gewoon een bom met het medicijn op Tuchanka gooien?

Mordin is het perfecte voorbeeld van iemand die denkt aan de gevolgen en noodzaak van zijn daden. In de tijd dat de genophage werd gebruikt was het dé oplossing en nodig. Nu was het nodig om het op teheffen 'for the greater good'.

8. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Mordin is sowieso een held _O_

9. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Op verhalend gebied is hij inderdaad perfect uitgewerkt, maar op emotioneel gebied vond ik het zelf tegen vallen.

10. Seh

Seh Guest

Ik eigenlijk niet, wat had jij dan liever gezien als scene?

11. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Dat je hem op een of andere manier nog zag, dat hij nog een poging deed om uit de toren te ontsnappen.

12. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het spel nu bijna drie keer uitgespeeld en mijn mening wordt alleen maar meer bevestid, wat een ongelooflijke aap is die Vega...

13. Seh

Seh Guest

Ik praat er gewoon niet mee.
    Had ik eerst altijd met Kaiden in deel 1, sprak ik ook nooit, die
    ik dus ook altijd dood liet gaan op Virmire. Maar nu heb ik hem geromanced met mijn female shep, om hem daarna te dumpen voor Garrus. _O_
    .

14. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Alsof hij zo van Jersey Shore vandaan komt om het universum mee te komen redden, vind sowieso de nieuwe squadmates uit ME3 maar kut, behalve Javik die is awesome. Ook heeft Ashley een Jersey Shore-make-over gekregen, wat ik ook jammer vind.

15. Seh

Seh Guest

16. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
  17. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.942
    Thanks voor de tips :)

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik vond Vega wel meevallen, ja omdat hij zo breed is valt hij erg op tussen alle andere mensen in ME maar voor de rest was het een aardige personage. Maar dat kan je net zo goed ook over Jack zeggen. Al zijn Vega en Kaidan (gaat altijd dood, en skip alle gesprekken met hem :+) beide nog steeds zoveel beter dan Diana Allers, wat een personage :emo:. Snap niet dat BioWare gewoon voor Emily Wong is gegaan. Daarnaast was Vega best grappig af en toe, zijn gesprekken met Garrus op de Normandy waren tof.

19. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.942
    Ik heb btw Grunt nog niet gezien..komt die nog later in het spel? Vond ik zo'n zieke baas in deel 2: ''TOO LATE, NOW YOU'RE DEAD!'' :+

20. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Als het goed is kom je iedereen tegen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina