[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 24]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Young Adult

Een Drama/Comedy met Charlize Theron. Grappig op zijn eigen manier en met een solide verhaal. Niet een hoogstaande film ofzo maar een degelijke voldoende.

7/10

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja Hollywood he. :)
    Van mij hoeft het ook niet niet zo. Maar als die een keer op Bluray uitkomt check ik hem wel even denk ik.

Btw. Lopen echt achter hier in Nederland pff..

3. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    What is this shit :|

Net terug van de hunger games. Was benieuwd waarom het 'zoveel' in het nieuws was en al die posten er over op 9gag :+. Dus meteen maar gegaan en heb er zeker geen spijt van :)

*Wachtend op volgende delen* Aangezien ik hoorde dat er meer delen van komen.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Still D.R.E maakt iedere trailer tof. :+

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Op IMDB staat dat ze een plan ontdekken om de aarde te vernietigen (aliens) . Dat komt niet erg duidelijk naar voren in de trailer :+.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hehe mooi toch. Eindelijk een trailer die niet de hele film laat zien. :+

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zie btw net de 2e trailer van The Dictator. Kan je beter niet kijken.
    Trailer 1 is een leuke teaser. Trailer 2 verneukt de verrassing weer.

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, er worden inderdaad veel dingen in verpest naar mijn idee. Ik vond hem opzich wel leuk, maar ik denk ook niet dat ik hem mee ga pakken in de bios.

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    En ik vond de trailer al niet leuk.

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Haha vet. :+ Deze staat op m'n watchlist!

12. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    We Bougth a Zoo

Cliché, voorspelbare en overdreven Hollywood rommel. Ben er bij in slaap gevallen en de laatste keer dat dat gebeurde is 10 jaar geleden. Tranentrekker met eendimensionale en ongeloofwaardige karakters, narratief enorm voorspelbaar en saai en zo kan ik nog wel even door gaan. Kut met een hoofdletter K. Zelfs mijn vriendin, die echt wegloopt met dit soort films, vond er geen zak aan. Zegt genoeg ;)

3/10

Tangled

Disneyfilm die begint als musicalfilms, dit na 1/3de van de film vergeet en daarna een heerlijke animatiefilm wordt. Leuke en vooral grappige karakters rondom een voorspelbaar doch onderhouden verhaaltje. Echt genoten van de film.

8.5/10

13. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Intouchables

Driss moet vanwege zijn sollicitatieplicht gaan solliciteren en dat doet hij bij een man die op zoek is naar een verzorger aangezien hij door een ongeluk verlamd is geraakt vanaf zijn nek tot aan zijn benen. Na de eerste kennismakingsgesprek wordt hij aangenomen en komt hij te wonen in een prachtige huis in parijs.

Wat volgt is een prachtige verhaal over hoe 1 mens, de gemoedstoestand van een ander dusdanig kan beïnvloeden dat beide levens positief veranderen.

Meer zeg ik niet, het is gewoon een prachtig geschoten en subtiel geacteerd "meesterwerk" in mijn ogen.

Absoluut een hoogvlieger......

8/10

Laatst bewerkt: 28 mrt 2012
  14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Chronicle. Leuke popcorntrekker, maar niet echt speciaal. Ik zag het meer als een tussendoortje, maar het Blair Witch stijltje is niet goed in deze film. Camera is niet bepaald van een echte filmcamera te onderscheiden, terwijl het als huis tuin en keuken camera bedoeld is. Scenes zijn hier en daar wel erg vet, vooral een scene ongeveer halverwege de film. Film is ook wat aan de korte kant. Ik denk net geen 1,5 uur. Al met al een 6.5/10

15. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Net Quiz gezien. Toch best wel een toffe film! En nog grappig ook ;)! In ieder geval lekker vermaakt, een 7,5!

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    _O__O__O__O_

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Helaas zijn sequals in 9/10 gevallen slechter als het origineel.

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    The Hunger Games in de bios gezien vandaag, ik had echt alleen maar een soort van interview met de maker en cast gezien en verder niet echt een idee wat het was, en man oh man...ik vond de film echt fantastisch.

Jenniffer Lawrence acteert geweldig vind ik, en ik kende haar niet eens voorheen. Genoeg spanning,emotie en ik was serieus verbaasd dat er ook
    kids stierven in de film, iets wat je gewoon niet gauw ziet in Hollywood films.
    . Echt een film die ik nog wel op Blu Ray zou halen ook, toppertje gewoon vond ik. Ik leefde echt met haar mee en hoopte het beste voor haar, ik wil haar graag terugzien in andere films, cute is ze ook :D

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dus ook maar een 9? ;)

Jennifer Lawrence is gewoon lekker. :9

20. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Win win (2011) http://www.imdb.com/title/tt1606392/
    volgens mij een film met een niet al te groot budget daardoor toch nog wel een redelijke drama neergezet. Hoofdrolspeler was wel oke, einde vond ik helaas beetje tegenvallen, al met al wel oke.
    7

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina