Tribes Ascend Dus, Tribes Ascend, waarschijnlijk voor veel mensen onbekend. Voor deze game is pas geleden de Closed Beta ten einde gekomen en is Open Beta geworden. Echter blijft de game free to play. Je kunt door veel te spelen XP unlocke en hiermee meer classes en wapens unlocke. Alles is aan te passen, costuum, wapen, etc. Tribe Ascend is een shooter die wat sneller gaat. De meest gespeelde game in Tribes is toch wel CTF, hiermee moet je minimaal 160 KM/u gaan om niet geraakt te worden door de base turrents. Laat het me even uitleggen: Elke class heeft zowel een Jetpack als Ski's ( soort straalboots die ski's worden genoemd ) En grote levels met veel heuvels. Nu moet je dus snelheid zien te maken, door zowel de Jetpack als de ski's goed te gebruiken. Ook heb je in deze game een credit systeem. Hoe meer je doet in 1 game hoe meer credits, en van die credits ( resetten per game ) kun je dan bijvoorbeeld airstrikes, en voortuigen mee bemachtingen. Filmpjes: Geheel free to play en free to download. En als je nu download en liked op facebook krijg je 250 free gold!! Link voor te downloade: https://account.hirezstudios.com/tribesascend/ Gewoon op Download now. Accountje maken + download duurde bij mij half uurtje. ongeveer 3 / 4 gig groot. Gamertags Dagger - Icelube. Dit kun je toevoegen bij friends, zie je gelijk wie speelt en waar. Laat me weten als je gaat spelen dan gooi ik je gamertag hierbij! Discussieer hier wat je ervan vind, of je gaat spelen etc.
Zeker ff downloaden, geen idee of ik het nog kan een beetje maar dit speelde ik naast Unreal Tournament vroeger best nog vaak
Ik heb het leren kennen via een vriend, speel het nu paar daagjes en vind het echt tof. In het begin even wennen en word je alleen maar genakt en ga je langzaam etc maar dat went wel En gratis dusja why not
Heb het ook een paar keer gespeeld, er leuk en ik ben er ook wel goed in. Ik ga vanavond ook weer even spelen, heet KamikazeNerdNL. Er is trouwens al een topic voor.