[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
  2. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Who cares, ik blijf de game gewoon spelen. :D Laat ze maar lekker die bundles kopen. Ik ga het daadwerkelijk spelen en items unlocken ipv geld te betalen waarbij je alles unlocked. :emo:

    Serieus, dat is hetzelfde als een save game kopen van een single player spel waarbij het spel al uitgespeeld is. 8)
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Raar dat wij weer op die update moeten wachten, aangezien er volgens mij van BF3 de meeste versies verkocht zijn op de 360. (zoals bijna met elke multi-game het geval is)

    Las trouwens ook dat er na die update mensen problemen hadden met de DLC (back to karkland).
     
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    DLC komt eerst op de PS3 uit. Misschien dat het ook voor patches geldt ?
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ah oké, ja PS3 heeft exclusief alle DLC als eerst. Alleen met patches vind ik dat bizar! 8) Die zijn nodig om de game ervaring te verbeteren dus zou niet weten waarom deze eerst op de PS3 zou uitkomen. Achja we wachten wel even, als het maar niet maanden gaat duren.
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.862
    Leuk Bevonden:
    2.060
    Ik heb de PS3 versie, en we moesten de DLC opnieuw downloaden (wat ook een paar keer overnieuw moest omdat ik ook last had van een falende PSN, zoals wel vaker...)

    Anyway, wanneer het allemaal werkt is het prima. Ik had gisteravond wel in een paar potjes last van 'stroperigheid', dus dat je mannetje opeens niet echt meer vooruit wil lopen, wat een beetje vreemd was want alle andere mannetjes liepen wel gewoon vloeiend (als het aan de connectie zou liggen zou je denken dat je hen dan ook 'stotterig' zou zien bewegen), maar nadat ik een paar servers had gehad met dat probleem was het daarna weer verdwenen. Beetje eigenaardig allemaal.
     
  7. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel op de xbox en ik had dat gisteravond ook een paar keer. ook al hebben wij de update nog niet ?

    ik hoorde trouwens laatst dat de xbox update in certificatie was. Dus ik verwacht de patch ergens volgende week.
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Update gedownload voor de PC, belangrijkste verandering:

    Auto's kunnen toeteren :D
     
  9. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Nee, DICE heeft gezegd dat dat niet de reden is en de PS3 patch simpelweg eerder klaar was, terwijl ze op de PC geen week hoeven te wachten totdat Microsoft (of Sony) een certificaatje geven voor die patch.

    EDIT: ik lees net dat ze technische problemen hadden met de 360 patch, waardoor hij uitgesteld moest worden. Dat verklaart dat hij later is dan de PS3 patch. De PC versie is sowieso eerder aangezien die niet gecertificeerd hoeft te worden.
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2012
  10. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
  11. timmit

    timmit Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje over het unlocken van de coop guns, moet je coop echt op hard uitspelen om alles te halen of is telt het herspelen van missies ook mee in dat punten aantal?
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Herspelen telt ook mee. Je zult een aantal missies ook wel vaker moeten doen om alles te unlocken.
     
  13. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft alles al unlocked ? Elke gadget elke scope elke alles ?
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Denk hier op het forum bijna niemand. Ik ga in ieder geval geen uren besteden aan een kutwapen om scopes te unlocken die ik daarna toch niet meer gebruik.
     
  15. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha nou dat is ook zonde. Ik ben elk wapen aan het unlocken. En elk wapen waarmee ik tot nu toe gespeeld heb is leuk. Smaken verschillen. Elk wapen heeft weer beetje andere gameplay, dan haal je dus meer uit je game. Er zullen vast wel een paar andere zijn die ook alles vrij spelen.
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja ik was aardig op weg. Wacht nu op de update voor ik weer ga spelen. Wil alle wapens op minstens 1 service star hebben. Vooral snipers en pistooltjes zijn lastig aangezien ik die niet zoveel gebruik.
     
  17. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Over wapens gesproken, je hebt enkele wapens waarvan hun range "short" is of zo.

    Op welke maps gebruiken jullie die of gebruiken jullie ze helemaal niet? Ik heb ooit eens per ongeluk zo'n wapen genomen omdat ik dacht dat het eentje was met een medium range maar je schiet er echt niemand mee dood, altijd net niet. Alsof je steentjes naar iemand gooit. :+
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Welke wapens zijn dat, SMG's?
    Zulke wapens zijn prima te gebruiken op bijvoorbeeld Damavand Peak.
     
  19. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Ben ik ook mee bezig, speel eigenlijk wel met alle wapens.
    Ik heb nu al op 39 wapens 1 service star of meer, dus ik ben al op de helft :p.
    Bij de meeste wapens heb je alles unlocked met 200 kills, dus dat moet ook wel lukken.

    Nee, PDW's (dus de P90, MP7 etc), die hebben allemaal short range.
    Ik gebruik ze alleen op TDM, eigenlijk allemaal wel.
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2012
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Aha PDW's, 1x gebruikt voor de Ribbon en dat was het. :9
     

Deel Deze Pagina